דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?

בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר אופן השימוש בפורום
167 פוסטים 29 כותבים 14.1k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נחמן פלחנ נחמן פלח

    @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

    @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

    @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

    @רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...

    עשירי עשירי

    עם ישראל חייע מנותק
    עם ישראל חייע מנותק
    עם ישראל חיי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #46

    @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

    עשירי עשירי

    🤣

    מתרגם אפליקציות

    נחמן פלחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • עם ישראל חייע עם ישראל חיי

      @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

      עשירי עשירי

      🤣

      נחמן פלחנ מנותק
      נחמן פלחנ מנותק
      נחמן פלח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן פלח
      #47

      @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

      @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

      עשירי עשירי

      🤣

      ובזה תם הסטייה מהנושא

      (מקווה)

      היי

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • נחמן פלחנ נחמן פלח

        @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

        @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

        עשירי עשירי

        🤣

        ובזה תם הסטייה מהנושא

        (מקווה)

        מ מנותק
        מ מנותק
        משה הישראלי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #48

        @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
        אבל מה השם לו היה
        ה- - - - זה במקום רווח או סימן
        זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
        אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

        נחמן פלחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ משה הישראלי

          @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
          אבל מה השם לו היה
          ה- - - - זה במקום רווח או סימן
          זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
          אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

          נחמן פלחנ מנותק
          נחמן פלחנ מנותק
          נחמן פלח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן פלח
          #49

          @משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

          @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
          אבל מה השם לו היה
          ה- - - - זה במקום רווח או סימן
          זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
          אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

          השם ככה פב-ב-הראשון

          סליחה השם זה פ ב הראשון המקף אמצעי כרווח

          היי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • עם ישראל חייע מנותק
            עם ישראל חייע מנותק
            עם ישראל חיי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #50

            סתם ככה שתדעו שגם שמורידים משהו עם הסמן הזה ' למשל לאקי פאצ'ר זה יורד ככה לאקי פאצx28ר

            מתרגם אפליקציות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ משה הישראלי

              @יוסף-אלחנן
              פשוט מאוד זה רק שם אחד
              אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוף

              והמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה

              כ מנותק
              כ מנותק
              כָּאֵ֜לֶּה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #51

              @משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

              @יוסף-אלחנן
              פשוט מאוד זה רק שם אחד
              אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוף

              והמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה

              היי,
              זה עובד.
              לא לגעת...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • פ מנותק
                פ מנותק
                פבב הראשון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #52

                עכשיו השם הרשמי שלי פלוני בן פלוני הראשון.png

                יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פ פבב הראשון

                  עכשיו השם הרשמי שלי פלוני בן פלוני הראשון.png

                  יוסף אלחנןי מנותק
                  יוסף אלחנןי מנותק
                  יוסף אלחנן
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #53

                  @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                  אצלי זה מופיע ככה
                  efbf7d99-bb25-42a0-9226-f9c39faeb256-image.png

                  נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                  פ צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                    @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                    אצלי זה מופיע ככה
                    efbf7d99-bb25-42a0-9226-f9c39faeb256-image.png

                    נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                    פ מנותק
                    פ מנותק
                    פבב הראשון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #54

                    @יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פ פבב הראשון

                      @יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משה הישראלי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #55

                      @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                      ניסית בלי רווחים בכלל ?
                      !

                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משה הישראלי

                        @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                        ניסית בלי רווחים בכלל ?
                        !

                        פ מנותק
                        פ מנותק
                        פבב הראשון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #56

                        @משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר לא עבד.png

                        מ יוסף אלחנןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • פ פבב הראשון

                          @משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר לא עבד.png

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה הישראלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #57

                          @פב-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                          לא
                          זה נראה שעדיין לא השתנה
                          הכוונה שיהיה מילה אחת בלבד

                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ פבב הראשון

                            @משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר לא עבד.png

                            יוסף אלחנןי מנותק
                            יוסף אלחנןי מנותק
                            יוסף אלחנן
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                            #58
                            פוסט זה נמחק!
                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                              פוסט זה נמחק!

                              פ מנותק
                              פ מנותק
                              פבב הראשון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פבב הראשון
                              #59

                              @יוסף-אלחנן חחחח...
                              אני מנסה לשנות שיהיה יותר קל לתייג אותי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משה הישראלי

                                @פב-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                                לא
                                זה נראה שעדיין לא השתנה
                                הכוונה שיהיה מילה אחת בלבד

                                פ מנותק
                                פ מנותק
                                פבב הראשון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #60

                                @משה-הישראלי גם לא עוזר!!!
                                7db0d68f-2dc9-46f2-9797-5effee9ed976-תמונה.png

                                יוסף אלחנןי נחמן פלחנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • פ פבב הראשון התייחס לנושא זה ב
                                • פ פבב הראשון

                                  @משה-הישראלי גם לא עוזר!!!
                                  7db0d68f-2dc9-46f2-9797-5effee9ed976-תמונה.png

                                  יוסף אלחנןי מנותק
                                  יוסף אלחנןי מנותק
                                  יוסף אלחנן
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #61

                                  @פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון

                                  @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                  נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                                  !

                                  אתה יודע איך לבדוק את זה?
                                  תנסה להיכנס מאנונימי...

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                                    @פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון

                                    @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                    נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                                    !

                                    אתה יודע איך לבדוק את זה?
                                    תנסה להיכנס מאנונימי...

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משה הישראלי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה הישראלי
                                    #62

                                    @יוסף-אלחנן
                                    זה לא משנה את שם הפרופיל
                                    זה סתם השם המלא שלך
                                    אצלך זה ככה
                                    66c33c20-6a44-4247-ae08-ea7e7594defb-image.png
                                    ואצלי זה כבר מזמן
                                    4e4cf4b1-c520-4e24-8939-0d85538f1cbb-image.png

                                    יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ משה הישראלי

                                      @יוסף-אלחנן
                                      זה לא משנה את שם הפרופיל
                                      זה סתם השם המלא שלך
                                      אצלך זה ככה
                                      66c33c20-6a44-4247-ae08-ea7e7594defb-image.png
                                      ואצלי זה כבר מזמן
                                      4e4cf4b1-c520-4e24-8939-0d85538f1cbb-image.png

                                      יוסף אלחנןי מנותק
                                      יוסף אלחנןי מנותק
                                      יוסף אלחנן
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #63

                                      @משה-הישראלי
                                      זה מה שאמרתי!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • פ פבב הראשון

                                        @משה-הישראלי גם לא עוזר!!!
                                        7db0d68f-2dc9-46f2-9797-5effee9ed976-תמונה.png

                                        נחמן פלחנ מנותק
                                        נחמן פלחנ מנותק
                                        נחמן פלח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן פלח
                                        #64

                                        @פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                        @משה-הישראלי גם לא עוזר!!!
                                        7db0d68f-2dc9-46f2-9797-5effee9ed976-תמונה.png

                                        1000158178.jpg

                                        תפסיק לשנות בבקשה תראה מה זה עשה לי 😭😭😭😭

                                        1000158183.jpg

                                        היי

                                        יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                                          @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                                          אצלי זה מופיע ככה
                                          efbf7d99-bb25-42a0-9226-f9c39faeb256-image.png

                                          נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                                          צבי דורש ציוןצ מנותק
                                          צבי דורש ציוןצ מנותק
                                          צבי דורש ציון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
                                          #65

                                          @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                          @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                                          אצלי זה מופיע ככה
                                          efbf7d99-bb25-42a0-9226-f9c39faeb256-image.png

                                          נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                                          @פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון זה פשוט כי אתה רואה את השם המלא שאתה כותב, ושאר חברי הפורום רק רואים את ההעתק של השם של הפרופיל
                                          ועיין מה שכתב כבר למעלה @משה-הישראלי

                                          יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר