דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?

בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר אופן השימוש בפורום
167 פוסטים 29 כותבים 14.1k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

    @ראובן-שבתי את הסימן ' המערכת לא מזהה, ואת אלו כן?
    כָּאֵ֜לֶּה

    מעניין...

    מ מנותק
    מ מנותק
    משה הישראלי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה הישראלי
    #34

    @יוסף-אלחנן
    פשוט מאוד זה רק שם אחד
    אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוף

    והמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה

    קראנץ' ונילהק כ 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • מ משה הישראלי

      @יוסף-אלחנן
      פשוט מאוד זה רק שם אחד
      אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוף

      והמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה

      קראנץ' ונילהק מנותק
      קראנץ' ונילהק מנותק
      קראנץ' ונילה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קראנץ' ונילה
      #35

      @יוסף-אלחנן @חטח במשך חודשים שלמים זה היה מצוין קראנצ' ונילה ורק מאז ששיניתי שם זה התחיל לעשות בעיות לא משנה לְמה אני משנה (אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp)

      יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

        @יוסף-אלחנן @חטח במשך חודשים שלמים זה היה מצוין קראנצ' ונילה ורק מאז ששיניתי שם זה התחיל לעשות בעיות לא משנה לְמה אני משנה (אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp)

        יוסף אלחנןי מנותק
        יוסף אלחנןי מנותק
        יוסף אלחנן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
        #36

        @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

        אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp

        אוי ואבוי!

        תזהר!
        שלא תמלא את השרת עם ampים...
        😄

        וזה גם מאכזב אנשים...
        לוקח רגע לקלוט שזה רק לייק אחד
        f0e0877a-e84a-4463-9f5a-044d9aa7a18c-image.png
        זה נראה כאילו עשר משתמשים ביחד...

        עריכה:
        עכשיו זה נראה כאילו עשרים משתמשים עשו הצבעה בעד...
        a4510f01-8776-4b52-8c4b-4f0f8781d8b4-image.png
        😬

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

          @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

          אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp

          אוי ואבוי!

          תזהר!
          שלא תמלא את השרת עם ampים...
          😄

          וזה גם מאכזב אנשים...
          לוקח רגע לקלוט שזה רק לייק אחד
          f0e0877a-e84a-4463-9f5a-044d9aa7a18c-image.png
          זה נראה כאילו עשר משתמשים ביחד...

          עריכה:
          עכשיו זה נראה כאילו עשרים משתמשים עשו הצבעה בעד...
          a4510f01-8776-4b52-8c4b-4f0f8781d8b4-image.png
          😬

          פ מנותק
          פ מנותק
          פבב הראשון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #37

          @יוסף-אלחנן לפחות לי זה מגוון יותר...
          נ.ב. ניסתי כמה פעמים לשנות את השם בלי סימני ''' אך ללא הצלחה.

          רפאל 0ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • פ פבב הראשון

            @יוסף-אלחנן לפחות לי זה מגוון יותר...
            נ.ב. ניסתי כמה פעמים לשנות את השם בלי סימני ''' אך ללא הצלחה.

            רפאל 0ר מנותק
            רפאל 0ר מנותק
            רפאל 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #38

            @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
            אני סתם מנסה להבין: מה השם שלך בלי כל התוספות?
            @פבב הראשון?

            יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

              @צוות-פיקוח למה הורידו לי 2 לייקים בפוסט פתיחת השרשור, האם עברתי על חוקי הפורום?

              נחמן פלחנ מנותק
              נחמן פלחנ מנותק
              נחמן פלח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #39

              @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

              @צוות-פיקוח למה הורידו לי 2 לייקים בפוסט פתיחת השרשור, האם עברתי על חוקי הפורום?

              ככל הנראה אנשים רעי לב

              רק לציין ש@אלישי נתן לך לייק לפוסט מה שאומר שהם מודעים לבעיה וכנראה מטפלים בה

              היי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • רפאל 0ר רפאל 0

                @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                אני סתם מנסה להבין: מה השם שלך בלי כל התוספות?
                @פבב הראשון?

                יוסף אלחנןי מנותק
                יוסף אלחנןי מנותק
                יוסף אלחנן
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #40

                @רפאל-0 תראה בפוסט הזה
                https://mitmachim.top/post/851475

                רפאל 0ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                  @רפאל-0 תראה בפוסט הזה
                  https://mitmachim.top/post/851475

                  רפאל 0ר מנותק
                  רפאל 0ר מנותק
                  רפאל 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #41

                  @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                  תראה בפוסט הזה

                  היינו הך
                  564504ca-8a29-4aad-b0f5-3e93fc0d71cd-image.png

                  נחמן פלחנ יוסף אלחנןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • רפאל 0ר רפאל 0

                    @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                    תראה בפוסט הזה

                    היינו הך
                    564504ca-8a29-4aad-b0f5-3e93fc0d71cd-image.png

                    נחמן פלחנ מנותק
                    נחמן פלחנ מנותק
                    נחמן פלח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #42

                    @רפאל-0 כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                    @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                    תראה בפוסט הזה

                    היינו הך
                    564504ca-8a29-4aad-b0f5-3e93fc0d71cd-image.png

                    1000158023.jpg
                    תראה בתגובה את התיוג

                    היי

                    עם ישראל חייע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • נחמן פלחנ נחמן פלח

                      @רפאל-0 כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                      @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                      תראה בפוסט הזה

                      היינו הך
                      564504ca-8a29-4aad-b0f5-3e93fc0d71cd-image.png

                      1000158023.jpg
                      תראה בתגובה את התיוג

                      עם ישראל חייע מנותק
                      עם ישראל חייע מנותק
                      עם ישראל חיי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #43

                      @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

                      מתרגם אפליקציות

                      נחמן פלחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • רפאל 0ר רפאל 0

                        @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                        תראה בפוסט הזה

                        היינו הך
                        564504ca-8a29-4aad-b0f5-3e93fc0d71cd-image.png

                        יוסף אלחנןי מנותק
                        יוסף אלחנןי מנותק
                        יוסף אלחנן
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                        #44

                        @רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...

                        @פב-ב-הראשון

                        092ae520-3a2d-428e-a2f5-7a0bb0c3c3cd-image.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • עם ישראל חייע עם ישראל חיי

                          @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

                          נחמן פלחנ מנותק
                          נחמן פלחנ מנותק
                          נחמן פלח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #45

                          @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                          @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

                          @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                          @רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...

                          עשירי עשירי

                          היי

                          עם ישראל חייע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • נחמן פלחנ נחמן פלח

                            @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                            @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

                            @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                            @רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...

                            עשירי עשירי

                            עם ישראל חייע מנותק
                            עם ישראל חייע מנותק
                            עם ישראל חיי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #46

                            @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                            עשירי עשירי

                            🤣

                            מתרגם אפליקציות

                            נחמן פלחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • עם ישראל חייע עם ישראל חיי

                              @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                              עשירי עשירי

                              🤣

                              נחמן פלחנ מנותק
                              נחמן פלחנ מנותק
                              נחמן פלח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן פלח
                              #47

                              @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                              @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                              עשירי עשירי

                              🤣

                              ובזה תם הסטייה מהנושא

                              (מקווה)

                              היי

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • נחמן פלחנ נחמן פלח

                                @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                עשירי עשירי

                                🤣

                                ובזה תם הסטייה מהנושא

                                (מקווה)

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה הישראלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #48

                                @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
                                אבל מה השם לו היה
                                ה- - - - זה במקום רווח או סימן
                                זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
                                אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

                                נחמן פלחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מ משה הישראלי

                                  @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
                                  אבל מה השם לו היה
                                  ה- - - - זה במקום רווח או סימן
                                  זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
                                  אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

                                  נחמן פלחנ מנותק
                                  נחמן פלחנ מנותק
                                  נחמן פלח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן פלח
                                  #49

                                  @משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                  @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
                                  אבל מה השם לו היה
                                  ה- - - - זה במקום רווח או סימן
                                  זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
                                  אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

                                  השם ככה פב-ב-הראשון

                                  סליחה השם זה פ ב הראשון המקף אמצעי כרווח

                                  היי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • עם ישראל חייע מנותק
                                    עם ישראל חייע מנותק
                                    עם ישראל חיי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #50

                                    סתם ככה שתדעו שגם שמורידים משהו עם הסמן הזה ' למשל לאקי פאצ'ר זה יורד ככה לאקי פאצx28ר

                                    מתרגם אפליקציות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מ משה הישראלי

                                      @יוסף-אלחנן
                                      פשוט מאוד זה רק שם אחד
                                      אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוף

                                      והמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה

                                      כ מנותק
                                      כ מנותק
                                      כָּאֵ֜לֶּה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #51

                                      @משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                      @יוסף-אלחנן
                                      פשוט מאוד זה רק שם אחד
                                      אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוף

                                      והמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה

                                      היי,
                                      זה עובד.
                                      לא לגעת...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • פ מנותק
                                        פ מנותק
                                        פבב הראשון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #52

                                        עכשיו השם הרשמי שלי פלוני בן פלוני הראשון.png

                                        יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • פ פבב הראשון

                                          עכשיו השם הרשמי שלי פלוני בן פלוני הראשון.png

                                          יוסף אלחנןי מנותק
                                          יוסף אלחנןי מנותק
                                          יוסף אלחנן
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #53

                                          @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                                          אצלי זה מופיע ככה
                                          efbf7d99-bb25-42a0-9226-f9c39faeb256-image.png

                                          נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                                          פ צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר