בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?
-
@רפאל-0 כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
תראה בפוסט הזה
היינו הך


תראה בתגובה את התיוג@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
-
-
@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...
עשירי עשירי
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...
עשירי עשירי
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
עשירי עשירי

ובזה תם הסטייה מהנושא
(מקווה)
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
עשירי עשירי

ובזה תם הסטייה מהנושא
(מקווה)
@נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
אבל מה השם לו היה
ה- - - - זה במקום רווח או סימן
זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
אלא פ ? ב ? ב ? הראשון -
@נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
אבל מה השם לו היה
ה- - - - זה במקום רווח או סימן
זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
אלא פ ? ב ? ב ? הראשון@משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
אבל מה השם לו היה
ה- - - - זה במקום רווח או סימן
זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
אלא פ ? ב ? ב ? הראשוןהשם ככה פב-ב-הראשון
סליחה השם זה פ ב הראשון המקף אמצעי כרווח
-
סתם ככה שתדעו שגם שמורידים משהו עם הסמן הזה ' למשל לאקי פאצ'ר זה יורד ככה לאקי פאצx28ר
-
@יוסף-אלחנן
פשוט מאוד זה רק שם אחד
אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוףוהמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה
@משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@יוסף-אלחנן
פשוט מאוד זה רק שם אחד
אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוףוהמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה
היי,
זה עובד.
לא לגעת... -
עכשיו השם הרשמי שלי

-
עכשיו השם הרשמי שלי

@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
-
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
@יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש
-
@יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
ניסית בלי רווחים בכלל ?
! -
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
ניסית בלי רווחים בכלל ?
!@משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר

-
@משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר

@פב-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
לא
זה נראה שעדיין לא השתנה
הכוונה שיהיה מילה אחת בלבד -
@משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יוסף-אלחנן חחחח...
אני מנסה לשנות שיהיה יותר קל לתייג אותי -
@פב-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
לא
זה נראה שעדיין לא השתנה
הכוונה שיהיה מילה אחת בלבד@משה-הישראלי גם לא עוזר!!!

-
פ פבב הראשון התייחס לנושא זה ב
-
@משה-הישראלי גם לא עוזר!!!

@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
!
אתה יודע איך לבדוק את זה?
תנסה להיכנס מאנונימי... -
@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
!
אתה יודע איך לבדוק את זה?
תנסה להיכנס מאנונימי...@יוסף-אלחנן
זה לא משנה את שם הפרופיל
זה סתם השם המלא שלך
אצלך זה ככה

ואצלי זה כבר מזמן

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
