דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?

בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר אופן השימוש בפורום
167 פוסטים 29 כותבים 14.1k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נחמן פלחנ נחמן פלח

    @רפאל-0 כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

    @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

    תראה בפוסט הזה

    היינו הך
    564504ca-8a29-4aad-b0f5-3e93fc0d71cd-image.png

    1000158023.jpg
    תראה בתגובה את התיוג

    עם ישראל חייע מנותק
    עם ישראל חייע מנותק
    עם ישראל חיי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #43

    @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

    מתרגם אפליקציות

    נחמן פלחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • רפאל 0ר רפאל 0

      @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

      תראה בפוסט הזה

      היינו הך
      564504ca-8a29-4aad-b0f5-3e93fc0d71cd-image.png

      יוסף אלחנןי מנותק
      יוסף אלחנןי מנותק
      יוסף אלחנן
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
      #44

      @רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...

      @פב-ב-הראשון

      092ae520-3a2d-428e-a2f5-7a0bb0c3c3cd-image.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • עם ישראל חייע עם ישראל חיי

        @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

        נחמן פלחנ מנותק
        נחמן פלחנ מנותק
        נחמן פלח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #45

        @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

        @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

        @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

        @רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...

        עשירי עשירי

        היי

        עם ישראל חייע תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • נחמן פלחנ נחמן פלח

          @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

          @נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר

          @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

          @רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...

          עשירי עשירי

          עם ישראל חייע מנותק
          עם ישראל חייע מנותק
          עם ישראל חיי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #46

          @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

          עשירי עשירי

          🤣

          מתרגם אפליקציות

          נחמן פלחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • עם ישראל חייע עם ישראל חיי

            @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

            עשירי עשירי

            🤣

            נחמן פלחנ מנותק
            נחמן פלחנ מנותק
            נחמן פלח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן פלח
            #47

            @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

            @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

            עשירי עשירי

            🤣

            ובזה תם הסטייה מהנושא

            (מקווה)

            היי

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • נחמן פלחנ נחמן פלח

              @עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

              @נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

              עשירי עשירי

              🤣

              ובזה תם הסטייה מהנושא

              (מקווה)

              מ מנותק
              מ מנותק
              משה הישראלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #48

              @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
              אבל מה השם לו היה
              ה- - - - זה במקום רווח או סימן
              זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
              אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

              נחמן פלחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ משה הישראלי

                @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
                אבל מה השם לו היה
                ה- - - - זה במקום רווח או סימן
                זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
                אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

                נחמן פלחנ מנותק
                נחמן פלחנ מנותק
                נחמן פלח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחמן פלח
                #49

                @משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                @נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
                אבל מה השם לו היה
                ה- - - - זה במקום רווח או סימן
                זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
                אלא פ ? ב ? ב ? הראשון

                השם ככה פב-ב-הראשון

                סליחה השם זה פ ב הראשון המקף אמצעי כרווח

                היי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • עם ישראל חייע מנותק
                  עם ישראל חייע מנותק
                  עם ישראל חיי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #50

                  סתם ככה שתדעו שגם שמורידים משהו עם הסמן הזה ' למשל לאקי פאצ'ר זה יורד ככה לאקי פאצx28ר

                  מתרגם אפליקציות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מ משה הישראלי

                    @יוסף-אלחנן
                    פשוט מאוד זה רק שם אחד
                    אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוף

                    והמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה

                    כ מנותק
                    כ מנותק
                    כָּאֵ֜לֶּה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #51

                    @משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                    @יוסף-אלחנן
                    פשוט מאוד זה רק שם אחד
                    אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוף

                    והמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה

                    היי,
                    זה עובד.
                    לא לגעת...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • פ מנותק
                      פ מנותק
                      פבב הראשון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #52

                      עכשיו השם הרשמי שלי פלוני בן פלוני הראשון.png

                      יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • פ פבב הראשון

                        עכשיו השם הרשמי שלי פלוני בן פלוני הראשון.png

                        יוסף אלחנןי מנותק
                        יוסף אלחנןי מנותק
                        יוסף אלחנן
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #53

                        @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                        אצלי זה מופיע ככה
                        efbf7d99-bb25-42a0-9226-f9c39faeb256-image.png

                        נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                        פ צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                          @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                          אצלי זה מופיע ככה
                          efbf7d99-bb25-42a0-9226-f9c39faeb256-image.png

                          נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                          פ מנותק
                          פ מנותק
                          פבב הראשון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #54

                          @יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ פבב הראשון

                            @יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            משה הישראלי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #55

                            @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                            ניסית בלי רווחים בכלל ?
                            !

                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ משה הישראלי

                              @פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                              ניסית בלי רווחים בכלל ?
                              !

                              פ מנותק
                              פ מנותק
                              פבב הראשון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #56

                              @משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר לא עבד.png

                              מ יוסף אלחנןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • פ פבב הראשון

                                @משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר לא עבד.png

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה הישראלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #57

                                @פב-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                                לא
                                זה נראה שעדיין לא השתנה
                                הכוונה שיהיה מילה אחת בלבד

                                פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פ פבב הראשון

                                  @משה-הישראלי קיבלת ! - לא עוזר לא עבד.png

                                  יוסף אלחנןי מנותק
                                  יוסף אלחנןי מנותק
                                  יוסף אלחנן
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                                  #58
                                  פוסט זה נמחק!
                                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                                    פוסט זה נמחק!

                                    פ מנותק
                                    פ מנותק
                                    פבב הראשון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פבב הראשון
                                    #59

                                    @יוסף-אלחנן חחחח...
                                    אני מנסה לשנות שיהיה יותר קל לתייג אותי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ משה הישראלי

                                      @פב-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
                                      לא
                                      זה נראה שעדיין לא השתנה
                                      הכוונה שיהיה מילה אחת בלבד

                                      פ מנותק
                                      פ מנותק
                                      פבב הראשון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #60

                                      @משה-הישראלי גם לא עוזר!!!
                                      7db0d68f-2dc9-46f2-9797-5effee9ed976-תמונה.png

                                      יוסף אלחנןי נחמן פלחנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פ פבב הראשון התייחס לנושא זה ב
                                      • פ פבב הראשון

                                        @משה-הישראלי גם לא עוזר!!!
                                        7db0d68f-2dc9-46f2-9797-5effee9ed976-תמונה.png

                                        יוסף אלחנןי מנותק
                                        יוסף אלחנןי מנותק
                                        יוסף אלחנן
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #61

                                        @פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון

                                        @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                        נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                                        !

                                        אתה יודע איך לבדוק את זה?
                                        תנסה להיכנס מאנונימי...

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                                          @פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון

                                          @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:

                                          נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...

                                          !

                                          אתה יודע איך לבדוק את זה?
                                          תנסה להיכנס מאנונימי...

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          משה הישראלי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה הישראלי
                                          #62

                                          @יוסף-אלחנן
                                          זה לא משנה את שם הפרופיל
                                          זה סתם השם המלא שלך
                                          אצלך זה ככה
                                          66c33c20-6a44-4247-ae08-ea7e7594defb-image.png
                                          ואצלי זה כבר מזמן
                                          4e4cf4b1-c520-4e24-8939-0d85538f1cbb-image.png

                                          יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר