בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?
-
@יוסף-אלחנן @חטח במשך חודשים שלמים זה היה מצוין קראנצ' ונילה ורק מאז ששיניתי שם זה התחיל לעשות בעיות לא משנה לְמה אני משנה (אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp)
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp
אוי ואבוי!
תזהר!
שלא תמלא את השרת עם ampים...

וזה גם מאכזב אנשים...
לוקח רגע לקלוט שזה רק לייק אחד

זה נראה כאילו עשר משתמשים ביחד...עריכה:
עכשיו זה נראה כאילו עשרים משתמשים עשו הצבעה בעד...

-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp
אוי ואבוי!
תזהר!
שלא תמלא את השרת עם ampים...

וזה גם מאכזב אנשים...
לוקח רגע לקלוט שזה רק לייק אחד

זה נראה כאילו עשר משתמשים ביחד...עריכה:
עכשיו זה נראה כאילו עשרים משתמשים עשו הצבעה בעד...

@יוסף-אלחנן לפחות לי זה מגוון יותר...
נ.ב. ניסתי כמה פעמים לשנות את השם בלי סימני ''' אך ללא הצלחה. -
@יוסף-אלחנן לפחות לי זה מגוון יותר...
נ.ב. ניסתי כמה פעמים לשנות את השם בלי סימני ''' אך ללא הצלחה. -
@צוות-פיקוח למה הורידו לי 2 לייקים בפוסט פתיחת השרשור, האם עברתי על חוקי הפורום?
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@צוות-פיקוח למה הורידו לי 2 לייקים בפוסט פתיחת השרשור, האם עברתי על חוקי הפורום?
ככל הנראה אנשים רעי לב
רק לציין ש@אלישי נתן לך לייק לפוסט מה שאומר שהם מודעים לבעיה וכנראה מטפלים בה
-
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אני סתם מנסה להבין: מה השם שלך בלי כל התוספות?
@פבב הראשון?@רפאל-0 תראה בפוסט הזה
https://mitmachim.top/post/851475 -
@רפאל-0 תראה בפוסט הזה
https://mitmachim.top/post/851475 -
@רפאל-0 כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
תראה בפוסט הזה
היינו הך


תראה בתגובה את התיוג -
@רפאל-0 כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
תראה בפוסט הזה
היינו הך


תראה בתגובה את התיוג@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
-
-
@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...
עשירי עשירי
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...
עשירי עשירי
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
עשירי עשירי

ובזה תם הסטייה מהנושא
(מקווה)
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
עשירי עשירי

ובזה תם הסטייה מהנושא
(מקווה)
@נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
אבל מה השם לו היה
ה- - - - זה במקום רווח או סימן
זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
אלא פ ? ב ? ב ? הראשון -
@נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
אבל מה השם לו היה
ה- - - - זה במקום רווח או סימן
זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
אלא פ ? ב ? ב ? הראשון@משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח נראה שאתה רק מקווה לגמור את הסטייה מהנושא
אבל מה השם לו היה
ה- - - - זה במקום רווח או סימן
זאת אומרת שהשם שלו לא פ-ב-ב-הראשון
אלא פ ? ב ? ב ? הראשוןהשם ככה פב-ב-הראשון
סליחה השם זה פ ב הראשון המקף אמצעי כרווח
-
סתם ככה שתדעו שגם שמורידים משהו עם הסמן הזה ' למשל לאקי פאצ'ר זה יורד ככה לאקי פאצx28ר
-
@יוסף-אלחנן
פשוט מאוד זה רק שם אחד
אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוףוהמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה
@משה-הישראלי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@יוסף-אלחנן
פשוט מאוד זה רק שם אחד
אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוףוהמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה
היי,
זה עובד.
לא לגעת... -
עכשיו השם הרשמי שלי

-
עכשיו השם הרשמי שלי

@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
-
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אצלי זה מופיע ככה

נראה לי שששינוי השם, זה אצלך...
@יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש
-
@יוסף-אלחנן מה לעשות זה מה שיש
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
ניסית בלי רווחים בכלל ?
!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
