בעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה גם אני ניסיתי להחליף לשם בלי הסימן '' אבל זה לא עזר
-
השם שלי מזה כמה חודשים היה קראנצ' ונילה (עם גרש) ולא היה שום בעיה, לאחרונה שיניתי בהגדרות שם מלא ויומולדת והשם נהיה @קראנץ'-ונילה (אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp)
מה עושים?@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
השם שלי היה קראנצ' ונילה, שיניתי בהגדרות שם מלא ויומולדת ועכשיו השם הוא @קראנץ' ונילה
מה עושים?רק אני לא הבנתי מה המשמעות של 2 ה'דיס-לייקים' שפות"ש קיבל?
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
השם שלי היה קראנצ' ונילה, שיניתי בהגדרות שם מלא ויומולדת ועכשיו השם הוא @קראנץ' ונילה
מה עושים?רק אני לא הבנתי מה המשמעות של 2 ה'דיס-לייקים' שפות"ש קיבל?
@סוף-הרחוב מי זה פות"ש (אני?! במה זכיתי לכינוי ומה המשמעות)
-
@סוף-הרחוב מי זה פות"ש (אני?! במה זכיתי לכינוי ומה המשמעות)
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה נראה לי פות"ש = פותח שרשור
אבל בהחלט מוזר מי נתן לך דיסלייק ולמה. אם זה מפריע לך תייג את צוות פיקוח והם בדרך כלל מטפלים בזה@cannon ייש"כ
-
@cannon ייש"כ
@צוות-פיקוח למה הורידו לי 2 לייקים בפוסט פתיחת השרשור, האם עברתי על חוקי הפורום?
-
פ פבב הראשון התייחס לנושא זה ב
-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
השם שלי היה קראנצ' ונילה, שיניתי בהגדרות שם מלא ויומולדת ועכיו השם הוא @קראנץ' ונילה
מה עושים?כי המערכת לא מכירה את הסימן ׳ צריך או להוריד את הסימן הזה או להכניס אותה למערכת
האותיות הארוכות זה תוצאה של סימן שאינו נתמך במערכת@ראובן-שבתי את הסימן ' המערכת לא מזהה, ואת אלו כן?
כָּאֵ֜לֶּהמעניין...
-
@ראובן-שבתי את הסימן ' המערכת לא מזהה, ואת אלו כן?
כָּאֵ֜לֶּהמעניין...
@יוסף-אלחנן נראה לי שגם אצל @קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה זה קרה רק אחרי הרבה זמן, לא מיד...
-
@ראובן-שבתי את הסימן ' המערכת לא מזהה, ואת אלו כן?
כָּאֵ֜לֶּהמעניין...
@יוסף-אלחנן
פשוט מאוד זה רק שם אחד
אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוףוהמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה
-
@יוסף-אלחנן
פשוט מאוד זה רק שם אחד
אז אין למערכת איפה להכניס את ה@כָּאֵ֜לֶּה-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-צריך להיות משהו בסוףוהמלצה אולי תשנה ל@קראנץונילה
@יוסף-אלחנן @חטח במשך חודשים שלמים זה היה מצוין קראנצ' ונילה ורק מאז ששיניתי שם זה התחיל לעשות בעיות לא משנה לְמה אני משנה (אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp)
-
@יוסף-אלחנן @חטח במשך חודשים שלמים זה היה מצוין קראנצ' ונילה ורק מאז ששיניתי שם זה התחיל לעשות בעיות לא משנה לְמה אני משנה (אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp)
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp
אוי ואבוי!
תזהר!
שלא תמלא את השרת עם ampים...

וזה גם מאכזב אנשים...
לוקח רגע לקלוט שזה רק לייק אחד

זה נראה כאילו עשר משתמשים ביחד...עריכה:
עכשיו זה נראה כאילו עשרים משתמשים עשו הצבעה בעד...

-
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
אגב כל פעם שאני משנה נוסף כזה- amp
אוי ואבוי!
תזהר!
שלא תמלא את השרת עם ampים...

וזה גם מאכזב אנשים...
לוקח רגע לקלוט שזה רק לייק אחד

זה נראה כאילו עשר משתמשים ביחד...עריכה:
עכשיו זה נראה כאילו עשרים משתמשים עשו הצבעה בעד...

@יוסף-אלחנן לפחות לי זה מגוון יותר...
נ.ב. ניסתי כמה פעמים לשנות את השם בלי סימני ''' אך ללא הצלחה. -
@יוסף-אלחנן לפחות לי זה מגוון יותר...
נ.ב. ניסתי כמה פעמים לשנות את השם בלי סימני ''' אך ללא הצלחה. -
@צוות-פיקוח למה הורידו לי 2 לייקים בפוסט פתיחת השרשור, האם עברתי על חוקי הפורום?
@קראנץ-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ונילה כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@צוות-פיקוח למה הורידו לי 2 לייקים בפוסט פתיחת השרשור, האם עברתי על חוקי הפורום?
ככל הנראה אנשים רעי לב
רק לציין ש@אלישי נתן לך לייק לפוסט מה שאומר שהם מודעים לבעיה וכנראה מטפלים בה
-
@פב-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון
אני סתם מנסה להבין: מה השם שלך בלי כל התוספות?
@פבב הראשון?@רפאל-0 תראה בפוסט הזה
https://mitmachim.top/post/851475 -
@רפאל-0 תראה בפוסט הזה
https://mitmachim.top/post/851475 -
@רפאל-0 כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
תראה בפוסט הזה
היינו הך


תראה בתגובה את התיוג -
@רפאל-0 כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
תראה בפוסט הזה
היינו הך


תראה בתגובה את התיוג@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
-
-
@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
@עם-ישראל-חיי כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@נחמן-פלח זה מה שבאתי לומר
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | למה השם שלי בפורום התחרבש?:
@רפאל-0 זה מה שרציתי שתראה...
עשירי עשירי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
