דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
875 פוסטים 107 כותבים 67.2k צפיות 74 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משה הישראלי

    @3157686

    מה הכי טוב להקלטות

    באילו אוזניות אפשר לשמוע אותי בצורה הכי ברורה . אפשר לעשות הקלטות / שיעורים/קריינות

    31576863 מחובר
    31576863 מחובר
    3157686
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #744

    @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

    מה הכי טוב להקלטות

    באילו אוזניות אפשר לשמוע אותי בצורה הכי ברורה . אפשר לעשות הקלטות / שיעורים/קריינות

    ה4 פרו בלי ספק
    אבל גם זה לא בטוח שיהיה מושלם למה שאתה צריך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 31576863 מחובר
      31576863 מחובר
      3157686
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #745

      לכול מי שרצה מצורף האוזניות 5 פרו מקס כמובן שזה מחיר יקר ומוכר לא כ"כ אמין אבל סתם בשביל מי שהתעניין

      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 31576863 3157686

        לכול מי שרצה מצורף האוזניות 5 פרו מקס כמובן שזה מחיר יקר ומוכר לא כ"כ אמין אבל סתם בשביל מי שהתעניין

        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #746

        @3157686 סקירה קצר מג'מיני בסופיילר - לא מצויין האפשרות לחיוג בדיבור, כך שאינני יודע האם זה בעמת קיים.

        אוזניות ה-Anker Soundcore Liberty 5 Pro Max הן אוזניות הדגל החדשות של אנקר, המציגות קפיצת מדרגה טכנולוגית מעניינת ביחס לדגמים קודמים כמו סדרת ה-P או ה-Liberty 4. מדובר בדגם שזוכה לפופולריות רבה, במיוחד בקרב מי שנוהג להזמין ציוד אודיו מתקדם דרך פלטפורמות בינלאומיות כמו אליאקספרס.

        הנה סקירה מקיפה של הפיצ'רים והיכולות שלהן:

        מארז חכם עם מסך מגע
        במקום מארז טעינה רגיל, ה-Pro Max מגיעות עם מסך מגע מובנה מסוג AMOLED על המכסה. דרך המסך הזה תוכלו לשלוט בסינון הרעשים, לעבור בין פרופילי שמע (EQ), לשלוט במוזיקה ולהפעיל הקלטות – הכול ללא צורך להוציא את הטלפון מהכיס, בדומה לממשק של שעון חכם.

        הקלטה ותמלול מבוסס AI (AI Note-Taker)
        זהו כנראה הפיצ'ר הבולט ביותר בדגם הזה. האוזניות והמארז כוללים יכולת להקליט פגישות ושיחות (גם כאשר אין חיבור רשת זמין). האפליקציה של Soundcore יודעת לסנכרן את ההקלטות ולספק תמלול שלהן לצד סיכום נקודות עיקריות באמצעות בינה מלאכותית. החברה מדגישה שמערכת זו עומדת בתקני אבטחת מידע מחמירים כדי לשמור על פרטיות ההקלטות.

        סינון רעשים אקטיבי (ANC) ואטימות
        מערכת ביטול הרעשים היא מסוג Adaptive ANC 4.0, הנעזרת ב-8 חיישנים ובשבב ייעודי כדי לנתח רעשי סביבה בזמן אמת. המערכת מסננת ביעילות רעשים קבועים כמו מנועים של אוטובוסים או רכבות, כמו גם המולת משרד. האוזניות מגיעות עם מבנה אובלי וסנפירי סיליקון לאחיזה יציבה באוזן.

        איכות שמע וקיום שיחות
        האוזניות מצוידות בדרייברים בקוטר 9.2 מ"מ העשויים מדיאפרגמת צמר-נייר ייחודית. הן תומכות בקידוד האודיו האיכותי LDAC, שמעביר פי 3 יותר נתונים לאיכות Hi-Res אלחוטית גבוהה. טכנולוגיית HearID 5.0 מאפשרת לבצע בדיקת שמיעה באפליקציה ולהתאים אישית את תדר הסאונד במיוחד עבורכם. לביצוע שיחות טלפון, יש מערך של לא פחות מ-10 חיישנים ומערכת בינה מלאכותית כדי לבודד את הקול שלכם מרעשי הרקע ולהבטיח שמע צלול גם ברחוב רועש.

        סוללה ועמידות למים
        זמן הסוללה עומד על כ-6.5 שעות האזנה רצופות כאשר סינון הרעשים (ANC) פועל, ועד 28 שעות בסך הכול עם מארז הטעינה. ללא סינון רעשים תוכלו לקבל עד 12 שעות מהאוזניות ו-50 שעות מהמארז. בנוסף, טעינה זריזה של 5 דקות בלבד תספק כ-4 שעות של ניגון מוזיקה.
        יתרון חשוב למחפשי אוזניות בלוטוס אלחוטיות לשימוש מגוון: יש להן תקן עמידות במים וזיעה IP55, כך שהן מתאימות בהחלט לפעילות גופנית, ריצה בחוץ או לשימוש בסביבה לחה.

        yyrdnyl11@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • H מנותק
          H מנותק
          hthrjbbhv
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #747

          שתי שאלות האם הם נגד מים ואיך החיבור שלהם עם פלאפון כשר

          יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • H hthrjbbhv

            שתי שאלות האם הם נגד מים ואיך החיבור שלהם עם פלאפון כשר

            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #748

            @hthrjbbhv אילו אוזניות?
            דובר פה על כמה סוגים

            yyrdnyl11@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 31576863 3157686

              @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

              מה הסדר של העדיפויות באוזניות
              החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

              אני יעשה פה קצת סדר בבלגן
              לגבי ה5 פרו והמקס כל המידע הקיים פה הוא ממה שכתוב באתר שלהם ומסרטונים שונים ברשת האוזניות עדיין לא הגיעו לארץ
              מה שנשאר זה ה4 הרגיל והפרו וה5
              ה4 פרו הוא הטוב מכולם בהרבה מאוד פרמטרים (יש פרמטרים מסוימים שעדיף את הרגיל...)
              לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

              י מנותק
              י מנותק
              ידידים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #749

              @3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

              לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

              תוכל לפרט יותר על ליברטי 5 מול 4 רגיל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                ממוחשב
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #750

                יש למישהו מושג מה הסיפור שכשאני שומע בווליום גבוה בליברטי 4 פרו שגם מי שנמצא לידי שומע, ואם יש דרך לסדר את זה

                זה לא קשור לאיטום רעשים משום כיוון

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M מנותק
                  M מנותק
                  mnir
                  כתב נערך לאחרונה על ידי mnir
                  #751

                  מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
                  כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
                  מצורף קישור טקסט קישור

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M mnir

                    מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
                    כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
                    מצורף קישור טקסט קישור

                    M מנותק
                    M מנותק
                    mnir
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #752

                    לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
                    שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
                    תודה

                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M mnir

                      לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
                      שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
                      תודה

                      K מנותק
                      K מנותק
                      kktao
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #753

                      @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • K kktao

                        @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

                        M מנותק
                        M מנותק
                        mnir
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #754

                        @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
                        2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

                        K תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M mnir

                          @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
                          2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

                          K מנותק
                          K מנותק
                          kktao
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #755

                          @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                          הוא כאילו נפתח באמצע

                          בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • C מנותק
                            C מנותק
                            chadasot
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #756

                            כאן זה יותר זול

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • H מנותק
                              H מנותק
                              hthrjbbhv
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #757

                              מה עם פה מקס

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • K kktao

                                @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                                הוא כאילו נפתח באמצע

                                בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                                א מנותק
                                א מנותק
                                ארי.מ.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #758

                                @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • א ארי.מ.

                                  @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  mnir
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #759

                                  @ארי.מ. תבדוק על הצבע שחור ולא צבעים אחרים
                                  ששם הוא כן כמו שצריך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • C chadasot

                                    כאן זה יותר זול

                                    M מנותק
                                    M מנותק
                                    mnir
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #760

                                    @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                                    31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • M mnir

                                      @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                                      31576863 מחובר
                                      31576863 מחובר
                                      3157686
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #761

                                      @mnir
                                      פה זה יותר זול

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • 31576863 3157686

                                        @משה-ש.
                                        והפרו במחיר 213 עם קופונים
                                        זה האוזניות
                                        קופון ILSS3
                                        יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                                        31576863 מחובר
                                        31576863 מחובר
                                        3157686
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                        #762

                                        כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                        והפרו במחיר 213 עם קופונים
                                        זה האוזניות
                                        קופון ILSS3
                                        יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                                        חברים שימו לב בנוסף לזה יש אפשרות להנחה נוספת עם הקופון הבא
                                        יש להוסיף את הקופון ALIBUY606 ותכבלו הנחה נוספת בנוסף להנחה אם הקופון הראשון
                                        יוצא בערך 190 ש"ח

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הרן
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי הרן
                                          #763

                                          אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                          בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                          עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                          מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                          בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                          איזה דגמים זה גם טוב?
                                          P20 יש רק כחול

                                          יאיר דניאלי 31576863 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר