דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
875 פוסטים 107 כותבים 67.2k צפיות 74 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    ממוחשב
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #750

    יש למישהו מושג מה הסיפור שכשאני שומע בווליום גבוה בליברטי 4 פרו שגם מי שנמצא לידי שומע, ואם יש דרך לסדר את זה

    זה לא קשור לאיטום רעשים משום כיוון

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • M מנותק
      M מנותק
      mnir
      כתב נערך לאחרונה על ידי mnir
      #751

      מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
      כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
      מצורף קישור טקסט קישור

      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M mnir

        מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
        כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
        מצורף קישור טקסט קישור

        M מנותק
        M מנותק
        mnir
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #752

        לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
        שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
        תודה

        K תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M mnir

          לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
          שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
          תודה

          K מנותק
          K מנותק
          kktao
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #753

          @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • K kktao

            @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

            M מנותק
            M מנותק
            mnir
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #754

            @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
            2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

            K תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M mnir

              @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
              2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

              K מנותק
              K מנותק
              kktao
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #755

              @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
              הוא כאילו נפתח באמצע

              בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • C מנותק
                C מנותק
                chadasot
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #756

                כאן זה יותר זול

                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • H מנותק
                  H מנותק
                  hthrjbbhv
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #757

                  מה עם פה מקס

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • K kktao

                    @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                    הוא כאילו נפתח באמצע

                    בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                    א מנותק
                    א מנותק
                    ארי.מ.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #758

                    @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א ארי.מ.

                      @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                      M מנותק
                      M מנותק
                      mnir
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #759

                      @ארי.מ. תבדוק על הצבע שחור ולא צבעים אחרים
                      ששם הוא כן כמו שצריך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • C chadasot

                        כאן זה יותר זול

                        M מנותק
                        M מנותק
                        mnir
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #760

                        @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                        31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M mnir

                          @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                          31576863 מחובר
                          31576863 מחובר
                          3157686
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #761

                          @mnir
                          פה זה יותר זול

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • 31576863 3157686

                            @משה-ש.
                            והפרו במחיר 213 עם קופונים
                            זה האוזניות
                            קופון ILSS3
                            יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                            31576863 מחובר
                            31576863 מחובר
                            3157686
                            כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                            #762

                            כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                            והפרו במחיר 213 עם קופונים
                            זה האוזניות
                            קופון ILSS3
                            יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                            חברים שימו לב בנוסף לזה יש אפשרות להנחה נוספת עם הקופון הבא
                            יש להוסיף את הקופון ALIBUY606 ותכבלו הנחה נוספת בנוסף להנחה אם הקופון הראשון
                            יוצא בערך 190 ש"ח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              הרן
                              כתב נערך לאחרונה על ידי הרן
                              #763

                              אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                              בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                              עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                              מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                              בעיני זה מגבלה משמעותית.
                              איזה דגמים זה גם טוב?
                              P20 יש רק כחול

                              יאיר דניאלי 31576863 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ה הרן

                                אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                איזה דגמים זה גם טוב?
                                P20 יש רק כחול

                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                #764

                                @הרן זה תלוי בדגמים.
                                מדגם P30 ומעלה - מסדרת P לפחות. ועד לליברטי 4 NC (- ומסתמא גם למעלה בקודש, פשוט אין לי אותם אז אינני יודע) אין אפשרות להדליק את האוזנייה בלחיצה ארוכה.
                                מה שכן - שים לב!
                                יש אפשרות להגדיר באפליקציה אחרי כמה זמן שהיא לא מחוברת היא תכבה, 10 דקות חצי שעה וכן הלאה. ויש גם אפשרות שישאר דלוק תמיד.

                                לגבי P40 - א"א דרך האוזניה, אפשר להגדיר באפליקצייה

                                yyrdnyl11@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • ה הרן

                                  אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                  בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                  עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                  מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                  בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                  איזה דגמים זה גם טוב?
                                  P20 יש רק כחול

                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #765

                                  @הרן כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                  P20 יש רק כחול

                                  בכללי יש אותו בשחור כחול לבן ואולי עוד צבע, אבל הדיבורית שלו לא משהו.
                                  וזה לא כזה חסרון - כי אתה יכול להשאיר מחובר למכשיר, או להגדיר שלא יכבה בכלל - אלו אוזניות שמחזיקות הרבה זמן -ז זה יכול להחזיק לך לא בשיחה להערכתי כמעט יום שלם

                                  yyrdnyl11@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה הרן

                                    אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                    בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                    עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                    מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                    בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                    איזה דגמים זה גם טוב?
                                    P20 יש רק כחול

                                    31576863 מחובר
                                    31576863 מחובר
                                    3157686
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                    #766

                                    @הרן
                                    הכן גם לגבי ה4 פרו זה כמו ש @יאיר-דניאל כתב
                                    אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא (לי אישית זה לא מפריע בכלל)
                                    אבל אם זה מפריע לך אז אתה מוזמן לחפש אוזניות אחרות שהם לא אנקר

                                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 31576863 3157686

                                      @הרן
                                      הכן גם לגבי ה4 פרו זה כמו ש @יאיר-דניאל כתב
                                      אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא (לי אישית זה לא מפריע בכלל)
                                      אבל אם זה מפריע לך אז אתה מוזמן לחפש אוזניות אחרות שהם לא אנקר

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #767

                                      @3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                      אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא

                                      למה לחבר, שפשוט יגדיר שלא תכבה האוזניה בכלל.
                                      (אגב, מסברא היא לוקחת יותר בטריה כשהיא לא מחוברת מאשר מחוברת, כיון שהיא כל הזמן "מחפשת" רשת בלוטוס להתחבר אליו.
                                      אבל יכול להיות שאני טועה, שהיא לא מחפשת אלא רק מאפשרת התחברות, לא התעמקתי אף פעם בצורה שבה זה עובד, אולי בהזדמנות)

                                      yyrdnyl11@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מתלמד צעירמ מנותק
                                        מתלמד צעירמ מנותק
                                        מתלמד צעיר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #768

                                        האם יש דגם שבו יש פקודות קוליות כלשהן? (עצור/השהה מוזיקה וכד')

                                        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מתלמד צעירמ מתלמד צעיר

                                          האם יש דגם שבו יש פקודות קוליות כלשהן? (עצור/השהה מוזיקה וכד')

                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #769

                                          @מתלמד-צעיר לטענת אתר החברה - פרו 5 מקס. ע"י AI.

                                          yyrdnyl11@gmail.com

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר