דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
874 פוסטים 107 כותבים 67.2k צפיות 74 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M mnir

    לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
    שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
    תודה

    K מנותק
    K מנותק
    kktao
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #753

    @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • K kktao

      @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

      M מנותק
      M מנותק
      mnir
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #754

      @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
      2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

      K תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M mnir

        @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
        2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

        K מנותק
        K מנותק
        kktao
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #755

        @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
        הוא כאילו נפתח באמצע

        בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • C מנותק
          C מנותק
          chadasot
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #756

          כאן זה יותר זול

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • H מנותק
            H מנותק
            hthrjbbhv
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #757

            מה עם פה מקס

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • K kktao

              @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
              הוא כאילו נפתח באמצע

              בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

              א מנותק
              א מנותק
              ארי.מ.
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #758

              @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • א ארי.מ.

                @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                M מנותק
                M מנותק
                mnir
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #759

                @ארי.מ. תבדוק על הצבע שחור ולא צבעים אחרים
                ששם הוא כן כמו שצריך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • C chadasot

                  כאן זה יותר זול

                  M מנותק
                  M מנותק
                  mnir
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #760

                  @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                  31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M mnir

                    @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                    31576863 מחובר
                    31576863 מחובר
                    3157686
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #761

                    @mnir
                    פה זה יותר זול

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • 31576863 3157686

                      @משה-ש.
                      והפרו במחיר 213 עם קופונים
                      זה האוזניות
                      קופון ILSS3
                      יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                      31576863 מחובר
                      31576863 מחובר
                      3157686
                      כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                      #762

                      כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                      והפרו במחיר 213 עם קופונים
                      זה האוזניות
                      קופון ILSS3
                      יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                      חברים שימו לב בנוסף לזה יש אפשרות להנחה נוספת עם הקופון הבא
                      יש להוסיף את הקופון ALIBUY606 ותכבלו הנחה נוספת בנוסף להנחה אם הקופון הראשון
                      יוצא בערך 190 ש"ח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        הרן
                        כתב נערך לאחרונה על ידי הרן
                        #763

                        אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                        בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                        עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                        מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                        בעיני זה מגבלה משמעותית.
                        איזה דגמים זה גם טוב?
                        P20 יש רק כחול

                        יאיר דניאלי 31576863 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הרן

                          אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                          בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                          עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                          מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                          בעיני זה מגבלה משמעותית.
                          איזה דגמים זה גם טוב?
                          P20 יש רק כחול

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                          #764

                          @הרן זה תלוי בדגמים.
                          מדגם P30 ומעלה - מסדרת P לפחות. ועד לליברטי 4 NC (- ומסתמא גם למעלה בקודש, פשוט אין לי אותם אז אינני יודע) אין אפשרות להדליק את האוזנייה בלחיצה ארוכה.
                          מה שכן - שים לב!
                          יש אפשרות להגדיר באפליקציה אחרי כמה זמן שהיא לא מחוברת היא תכבה, 10 דקות חצי שעה וכן הלאה. ויש גם אפשרות שישאר דלוק תמיד.

                          לגבי P40 - א"א דרך האוזניה, אפשר להגדיר באפליקצייה

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ה הרן

                            אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                            בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                            עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                            מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                            בעיני זה מגבלה משמעותית.
                            איזה דגמים זה גם טוב?
                            P20 יש רק כחול

                            יאיר דניאלי מנותק
                            יאיר דניאלי מנותק
                            יאיר דניאל
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #765

                            @הרן כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                            P20 יש רק כחול

                            בכללי יש אותו בשחור כחול לבן ואולי עוד צבע, אבל הדיבורית שלו לא משהו.
                            וזה לא כזה חסרון - כי אתה יכול להשאיר מחובר למכשיר, או להגדיר שלא יכבה בכלל - אלו אוזניות שמחזיקות הרבה זמן -ז זה יכול להחזיק לך לא בשיחה להערכתי כמעט יום שלם

                            yyrdnyl11@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הרן

                              אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                              בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                              עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                              מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                              בעיני זה מגבלה משמעותית.
                              איזה דגמים זה גם טוב?
                              P20 יש רק כחול

                              31576863 מחובר
                              31576863 מחובר
                              3157686
                              כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                              #766

                              @הרן
                              הכן גם לגבי ה4 פרו זה כמו ש @יאיר-דניאל כתב
                              אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא (לי אישית זה לא מפריע בכלל)
                              אבל אם זה מפריע לך אז אתה מוזמן לחפש אוזניות אחרות שהם לא אנקר

                              יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 31576863 3157686

                                @הרן
                                הכן גם לגבי ה4 פרו זה כמו ש @יאיר-דניאל כתב
                                אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא (לי אישית זה לא מפריע בכלל)
                                אבל אם זה מפריע לך אז אתה מוזמן לחפש אוזניות אחרות שהם לא אנקר

                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #767

                                @3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא

                                למה לחבר, שפשוט יגדיר שלא תכבה האוזניה בכלל.
                                (אגב, מסברא היא לוקחת יותר בטריה כשהיא לא מחוברת מאשר מחוברת, כיון שהיא כל הזמן "מחפשת" רשת בלוטוס להתחבר אליו.
                                אבל יכול להיות שאני טועה, שהיא לא מחפשת אלא רק מאפשרת התחברות, לא התעמקתי אף פעם בצורה שבה זה עובד, אולי בהזדמנות)

                                yyrdnyl11@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מתלמד צעירמ מנותק
                                  מתלמד צעירמ מנותק
                                  מתלמד צעיר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #768

                                  האם יש דגם שבו יש פקודות קוליות כלשהן? (עצור/השהה מוזיקה וכד')

                                  יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מתלמד צעירמ מתלמד צעיר

                                    האם יש דגם שבו יש פקודות קוליות כלשהן? (עצור/השהה מוזיקה וכד')

                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #769

                                    @מתלמד-צעיר לטענת אתר החברה - פרו 5 מקס. ע"י AI.

                                    yyrdnyl11@gmail.com

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                      @מתלמד-צעיר לטענת אתר החברה - פרו 5 מקס. ע"י AI.

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      ממוחשב
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #770

                                      @יאיר-דניאל זה עובד גם בלי אינטרנט?

                                      כי לסמסונג לדוג' יש אוזניות שעובד פקודות גם בלי אינטרנט

                                      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ ממוחשב

                                        @יאיר-דניאל זה עובד גם בלי אינטרנט?

                                        כי לסמסונג לדוג' יש אוזניות שעובד פקודות גם בלי אינטרנט

                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #771

                                        @ממוחשב לפי מה שהבנתי, לכאורה לא.

                                        yyrdnyl11@gmail.com

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • H מנותק
                                          H מנותק
                                          hthrjbbhv
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #772

                                          למה לכאורה

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר