דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
871 פוסטים 107 כותבים 67.2k צפיות 74 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 31576863 3157686

    @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

    מה הסדר של העדיפויות באוזניות
    החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

    אני יעשה פה קצת סדר בבלגן
    לגבי ה5 פרו והמקס כל המידע הקיים פה הוא ממה שכתוב באתר שלהם ומסרטונים שונים ברשת האוזניות עדיין לא הגיעו לארץ
    מה שנשאר זה ה4 הרגיל והפרו וה5
    ה4 פרו הוא הטוב מכולם בהרבה מאוד פרמטרים (יש פרמטרים מסוימים שעדיף את הרגיל...)
    לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

    י מנותק
    י מנותק
    ידידים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #749

    @3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

    לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

    תוכל לפרט יותר על ליברטי 5 מול 4 רגיל

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      ממוחשב
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #750

      יש למישהו מושג מה הסיפור שכשאני שומע בווליום גבוה בליברטי 4 פרו שגם מי שנמצא לידי שומע, ואם יש דרך לסדר את זה

      זה לא קשור לאיטום רעשים משום כיוון

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M מנותק
        M מנותק
        mnir
        כתב נערך לאחרונה על ידי mnir
        #751

        מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
        כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
        מצורף קישור טקסט קישור

        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M mnir

          מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
          כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
          מצורף קישור טקסט קישור

          M מנותק
          M מנותק
          mnir
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #752

          לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
          שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
          תודה

          K תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M mnir

            לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
            שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
            תודה

            K מנותק
            K מנותק
            kktao
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #753

            @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • K kktao

              @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

              M מנותק
              M מנותק
              mnir
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #754

              @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
              2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

              K תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M mnir

                @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
                2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

                K מנותק
                K מנותק
                kktao
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #755

                @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                הוא כאילו נפתח באמצע

                בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • C מנותק
                  C מנותק
                  chadasot
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #756

                  כאן זה יותר זול

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • H מחובר
                    H מחובר
                    hthrjbbhv
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #757

                    מה עם פה מקס

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • K kktao

                      @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                      הוא כאילו נפתח באמצע

                      בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                      א מנותק
                      א מנותק
                      ארי.מ.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #758

                      @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א ארי.מ.

                        @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                        M מנותק
                        M מנותק
                        mnir
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #759

                        @ארי.מ. תבדוק על הצבע שחור ולא צבעים אחרים
                        ששם הוא כן כמו שצריך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • C chadasot

                          כאן זה יותר זול

                          M מנותק
                          M מנותק
                          mnir
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #760

                          @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                          31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M mnir

                            @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                            31576863 מחובר
                            31576863 מחובר
                            3157686
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #761

                            @mnir
                            פה זה יותר זול

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • 31576863 3157686

                              @משה-ש.
                              והפרו במחיר 213 עם קופונים
                              זה האוזניות
                              קופון ILSS3
                              יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                              31576863 מחובר
                              31576863 מחובר
                              3157686
                              כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                              #762

                              כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                              והפרו במחיר 213 עם קופונים
                              זה האוזניות
                              קופון ILSS3
                              יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                              חברים שימו לב בנוסף לזה יש אפשרות להנחה נוספת עם הקופון הבא
                              יש להוסיף את הקופון ALIBUY606 ותכבלו הנחה נוספת בנוסף להנחה אם הקופון הראשון
                              יוצא בערך 190 ש"ח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה מחובר
                                ה מחובר
                                הרן
                                כתב נערך לאחרונה על ידי הרן
                                #763

                                אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                איזה דגמים זה גם טוב?
                                P20 יש רק כחול

                                יאיר דניאלי 31576863 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ה הרן

                                  אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                  בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                  עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                  מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                  בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                  איזה דגמים זה גם טוב?
                                  P20 יש רק כחול

                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                  #764

                                  @הרן זה תלוי בדגמים.
                                  מדגם P30 ומעלה - מסדרת P לפחות. ועד לליברטי 4 NC (- ומסתמא גם למעלה בקודש, פשוט אין לי אותם אז אינני יודע) אין אפשרות להדליק את האוזנייה בלחיצה ארוכה.
                                  מה שכן - שים לב!
                                  יש אפשרות להגדיר באפליקציה אחרי כמה זמן שהיא לא מחוברת היא תכבה, 10 דקות חצי שעה וכן הלאה. ויש גם אפשרות שישאר דלוק תמיד.

                                  לגבי P40 - א"א דרך האוזניה, אפשר להגדיר באפליקצייה

                                  yyrdnyl11@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • ה הרן

                                    אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                    בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                    עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                    מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                    בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                    איזה דגמים זה גם טוב?
                                    P20 יש רק כחול

                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #765

                                    @הרן כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                    P20 יש רק כחול

                                    בכללי יש אותו בשחור כחול לבן ואולי עוד צבע, אבל הדיבורית שלו לא משהו.
                                    וזה לא כזה חסרון - כי אתה יכול להשאיר מחובר למכשיר, או להגדיר שלא יכבה בכלל - אלו אוזניות שמחזיקות הרבה זמן -ז זה יכול להחזיק לך לא בשיחה להערכתי כמעט יום שלם

                                    yyrdnyl11@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה הרן

                                      אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                      בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                      עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                      מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                      בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                      איזה דגמים זה גם טוב?
                                      P20 יש רק כחול

                                      31576863 מחובר
                                      31576863 מחובר
                                      3157686
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                      #766

                                      @הרן
                                      הכן גם לגבי ה4 פרו זה כמו ש @יאיר-דניאל כתב
                                      אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא (לי אישית זה לא מפריע בכלל)
                                      אבל אם זה מפריע לך אז אתה מוזמן לחפש אוזניות אחרות שהם לא אנקר

                                      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 31576863 3157686

                                        @הרן
                                        הכן גם לגבי ה4 פרו זה כמו ש @יאיר-דניאל כתב
                                        אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא (לי אישית זה לא מפריע בכלל)
                                        אבל אם זה מפריע לך אז אתה מוזמן לחפש אוזניות אחרות שהם לא אנקר

                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #767

                                        @3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                        אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא

                                        למה לחבר, שפשוט יגדיר שלא תכבה האוזניה בכלל.
                                        (אגב, מסברא היא לוקחת יותר בטריה כשהיא לא מחוברת מאשר מחוברת, כיון שהיא כל הזמן "מחפשת" רשת בלוטוס להתחבר אליו.
                                        אבל יכול להיות שאני טועה, שהיא לא מחפשת אלא רק מאפשרת התחברות, לא התעמקתי אף פעם בצורה שבה זה עובד, אולי בהזדמנות)

                                        yyrdnyl11@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מתלמד צעירמ מנותק
                                          מתלמד צעירמ מנותק
                                          מתלמד צעיר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #768

                                          האם יש דגם שבו יש פקודות קוליות כלשהן? (עצור/השהה מוזיקה וכד')

                                          יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר