דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
858 פוסטים 106 כותבים 67.1k צפיות 73 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מתלמד צעירמ מתלמד צעיר

    @חיים-יענקל-0 עד כמה ההבדל בין 4 PRO ל-5 משמעותי?

    ח מנותק
    ח מנותק
    חיים יענקל 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #734

    @מתלמד-צעיר
    אין לי ניסיון עם ה5,
    יש לי ניסיון של ה-4NC מול הפרו וזה הרבה הרבה יותר טוב ללא השוואה.
    הבנתי שהפרו יותר טוב מה-5 אבל שוב זה לא מניסיון.

    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מ משה ברוך 00

      @mmma כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

      משהו מקורי? (כתוב 'מקורי עם אישור')

      לא הזמנתי בחנות הזאת כלום,
      אבל eufy זה מותג ששייך לחברת אנקר
      (לכל תחום יש להם שם מותג אחר, למצלמות, מטענים מקרנים וכו')
      וזאת החנות הרשמית, לפחות לפי השם שלה,
      (כמו שפעם היו מזמינים בחנות הרשמית של סאונדקור)
      כך שזה נראה בסדר

      השמועה טוענת שאנקר ישראל ביקשו להפסיק לשלוח את האוזניות לישראל, ואם כן יכול להיות שזה תרגיל שהם עשו להם...

      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #735

      @משה-ברוך-00 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

      אבל eufy זה מותג ששייך לחברת אנקר
      (לכל תחום יש להם שם מותג אחר, למצלמות, מטענים מקרנים וכו')
      וזאת החנות הרשמית, לפחות לפי השם שלה,

      צודק במאה אחוז

      yyrdnyl11@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חיים יענקל 0

        @מתלמד-צעיר
        אין לי ניסיון עם ה5,
        יש לי ניסיון של ה-4NC מול הפרו וזה הרבה הרבה יותר טוב ללא השוואה.
        הבנתי שהפרו יותר טוב מה-5 אבל שוב זה לא מניסיון.

        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #736

        @חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

        הבנתי שהפרו יותר טוב מה-5 אבל שוב זה לא מניסיון.

        גם אני הבנתי כנ"ל. נכתב ע"י מספר משתמשים, בשרשור הזה ובשרשור אחר.

        yyrdnyl11@gmail.com

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

          @חיים-יענקל-0 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

          הבנתי שהפרו יותר טוב מה-5 אבל שוב זה לא מניסיון.

          גם אני הבנתי כנ"ל. נכתב ע"י מספר משתמשים, בשרשור הזה ובשרשור אחר.

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה הישראלי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #737

          @יאיר-דניאל
          לא הבנתי
          4 פרו יותר טוב מה 5 הרגיל או 5 פרו ??

          מה הסדר של העדיפויות באוזניות
          החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

          מ יאיר דניאלי 31576863 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מ משה הישראלי

            @יאיר-דניאל
            לא הבנתי
            4 פרו יותר טוב מה 5 הרגיל או 5 פרו ??

            מה הסדר של העדיפויות באוזניות
            החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

            מ מנותק
            מ מנותק
            משה ברוך 00
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #738

            @משה-הישראלי לפי מה שהבנתי מחברים ומאנשים כאן בפורום,
            (לא מנסיון אישי)
            ה 4 פרו יותר טוב מה 5 הרגיל,
            לגבי ה 4NC, יש וויכוח אם הוא יותר או פחות טוב מה 5,
            וה 5 פרו ופרו מקס, הם חדשים, אבל לפי המפרט נראה שהם הכי טובים בינתיים
            (נ. ב. זה גם נראה שם שאין הבדלים משמעותיים בין ה 5 פרו לפרו מקס באיכות, וההבדלים בעיקר בפיצ'רים)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ משה הישראלי

              @יאיר-דניאל
              לא הבנתי
              4 פרו יותר טוב מה 5 הרגיל או 5 פרו ??

              מה הסדר של העדיפויות באוזניות
              החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאל
              כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
              #739

              @משה-הישראלי 4 פרו עדיף מה5 הרגיל
              ה5 פרו הוא חדש, ואין עדיין הזמנות לישראל
              (יצא 5 פרו ו5 מקס - ההבדלים ביניהם רלוונטים בעיקר לבעלי סמארטפונים, הפרו 5 מציע עולם מסונן מרעשי רקע ברמה אחרת - כך לפי טענת החברה, וה5 מקס מציע אפשרות שילוב של AI - לצורך ביצוע שיחות, מוזיקה וכו' לדוגמא אתה יכול לומר לו "תתקשר לבית")

              yyrdnyl11@gmail.com

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                @משה-הישראלי 4 פרו עדיף מה5 הרגיל
                ה5 פרו הוא חדש, ואין עדיין הזמנות לישראל
                (יצא 5 פרו ו5 מקס - ההבדלים ביניהם רלוונטים בעיקר לבעלי סמארטפונים, הפרו 5 מציע עולם מסונן מרעשי רקע ברמה אחרת - כך לפי טענת החברה, וה5 מקס מציע אפשרות שילוב של AI - לצורך ביצוע שיחות, מוזיקה וכו' לדוגמא אתה יכול לומר לו "תתקשר לבית")

                מ מנותק
                מ מנותק
                משה הישראלי
                כתב נערך לאחרונה על ידי משה הישראלי
                #740

                @יאיר-דניאל
                מעניין באמת האם יש בלוטוס שאתה יכול להגיד "תתקשר למספר 0500001000"
                זה כנראה המכשירים הבאים שאתה לא צריך בכלל מסך מגע . מהאוזניות אתה שולט על הכל

                התכוונתי לשאול האם ה5 מקס שולט ממש על המכשיר כמו האפליקציות סמארטAI וכו'

                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משה הישראלי

                  @יאיר-דניאל
                  מעניין באמת האם יש בלוטוס שאתה יכול להגיד "תתקשר למספר 0500001000"
                  זה כנראה המכשירים הבאים שאתה לא צריך בכלל מסך מגע . מהאוזניות אתה שולט על הכל

                  התכוונתי לשאול האם ה5 מקס שולט ממש על המכשיר כמו האפליקציות סמארטAI וכו'

                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                  #741

                  @משה-הישראלי יש - 5 מקס...

                  אינני יודע מה רמת השליטה שלו במכשיר, אולי בסגנון סירי ושות'
                  תנסה אולי לחפור באתר שלהם.

                  yyrdnyl11@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מ משה הישראלי

                    @יאיר-דניאל
                    לא הבנתי
                    4 פרו יותר טוב מה 5 הרגיל או 5 פרו ??

                    מה הסדר של העדיפויות באוזניות
                    החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

                    31576863 מנותק
                    31576863 מנותק
                    3157686
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #742

                    @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                    מה הסדר של העדיפויות באוזניות
                    החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

                    אני יעשה פה קצת סדר בבלגן
                    לגבי ה5 פרו והמקס כל המידע הקיים פה הוא ממה שכתוב באתר שלהם ומסרטונים שונים ברשת האוזניות עדיין לא הגיעו לארץ
                    מה שנשאר זה ה4 הרגיל והפרו וה5
                    ה4 פרו הוא הטוב מכולם בהרבה מאוד פרמטרים (יש פרמטרים מסוימים שעדיף את הרגיל...)
                    לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

                    מ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    4
                    • 31576863 3157686

                      @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                      מה הסדר של העדיפויות באוזניות
                      החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

                      אני יעשה פה קצת סדר בבלגן
                      לגבי ה5 פרו והמקס כל המידע הקיים פה הוא ממה שכתוב באתר שלהם ומסרטונים שונים ברשת האוזניות עדיין לא הגיעו לארץ
                      מה שנשאר זה ה4 הרגיל והפרו וה5
                      ה4 פרו הוא הטוב מכולם בהרבה מאוד פרמטרים (יש פרמטרים מסוימים שעדיף את הרגיל...)
                      לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משה הישראלי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #743

                      @3157686

                      מה הכי טוב להקלטות

                      באילו אוזניות אפשר לשמוע אותי בצורה הכי ברורה . אפשר לעשות הקלטות / שיעורים/קריינות

                      31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משה הישראלי

                        @3157686

                        מה הכי טוב להקלטות

                        באילו אוזניות אפשר לשמוע אותי בצורה הכי ברורה . אפשר לעשות הקלטות / שיעורים/קריינות

                        31576863 מנותק
                        31576863 מנותק
                        3157686
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #744

                        @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                        מה הכי טוב להקלטות

                        באילו אוזניות אפשר לשמוע אותי בצורה הכי ברורה . אפשר לעשות הקלטות / שיעורים/קריינות

                        ה4 פרו בלי ספק
                        אבל גם זה לא בטוח שיהיה מושלם למה שאתה צריך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 31576863 מנותק
                          31576863 מנותק
                          3157686
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #745

                          לכול מי שרצה מצורף האוזניות 5 פרו מקס כמובן שזה מחיר יקר ומוכר לא כ"כ אמין אבל סתם בשביל מי שהתעניין

                          יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 31576863 3157686

                            לכול מי שרצה מצורף האוזניות 5 פרו מקס כמובן שזה מחיר יקר ומוכר לא כ"כ אמין אבל סתם בשביל מי שהתעניין

                            יאיר דניאלי מנותק
                            יאיר דניאלי מנותק
                            יאיר דניאל
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #746

                            @3157686 סקירה קצר מג'מיני בסופיילר - לא מצויין האפשרות לחיוג בדיבור, כך שאינני יודע האם זה בעמת קיים.

                            אוזניות ה-Anker Soundcore Liberty 5 Pro Max הן אוזניות הדגל החדשות של אנקר, המציגות קפיצת מדרגה טכנולוגית מעניינת ביחס לדגמים קודמים כמו סדרת ה-P או ה-Liberty 4. מדובר בדגם שזוכה לפופולריות רבה, במיוחד בקרב מי שנוהג להזמין ציוד אודיו מתקדם דרך פלטפורמות בינלאומיות כמו אליאקספרס.

                            הנה סקירה מקיפה של הפיצ'רים והיכולות שלהן:

                            מארז חכם עם מסך מגע
                            במקום מארז טעינה רגיל, ה-Pro Max מגיעות עם מסך מגע מובנה מסוג AMOLED על המכסה. דרך המסך הזה תוכלו לשלוט בסינון הרעשים, לעבור בין פרופילי שמע (EQ), לשלוט במוזיקה ולהפעיל הקלטות – הכול ללא צורך להוציא את הטלפון מהכיס, בדומה לממשק של שעון חכם.

                            הקלטה ותמלול מבוסס AI (AI Note-Taker)
                            זהו כנראה הפיצ'ר הבולט ביותר בדגם הזה. האוזניות והמארז כוללים יכולת להקליט פגישות ושיחות (גם כאשר אין חיבור רשת זמין). האפליקציה של Soundcore יודעת לסנכרן את ההקלטות ולספק תמלול שלהן לצד סיכום נקודות עיקריות באמצעות בינה מלאכותית. החברה מדגישה שמערכת זו עומדת בתקני אבטחת מידע מחמירים כדי לשמור על פרטיות ההקלטות.

                            סינון רעשים אקטיבי (ANC) ואטימות
                            מערכת ביטול הרעשים היא מסוג Adaptive ANC 4.0, הנעזרת ב-8 חיישנים ובשבב ייעודי כדי לנתח רעשי סביבה בזמן אמת. המערכת מסננת ביעילות רעשים קבועים כמו מנועים של אוטובוסים או רכבות, כמו גם המולת משרד. האוזניות מגיעות עם מבנה אובלי וסנפירי סיליקון לאחיזה יציבה באוזן.

                            איכות שמע וקיום שיחות
                            האוזניות מצוידות בדרייברים בקוטר 9.2 מ"מ העשויים מדיאפרגמת צמר-נייר ייחודית. הן תומכות בקידוד האודיו האיכותי LDAC, שמעביר פי 3 יותר נתונים לאיכות Hi-Res אלחוטית גבוהה. טכנולוגיית HearID 5.0 מאפשרת לבצע בדיקת שמיעה באפליקציה ולהתאים אישית את תדר הסאונד במיוחד עבורכם. לביצוע שיחות טלפון, יש מערך של לא פחות מ-10 חיישנים ומערכת בינה מלאכותית כדי לבודד את הקול שלכם מרעשי הרקע ולהבטיח שמע צלול גם ברחוב רועש.

                            סוללה ועמידות למים
                            זמן הסוללה עומד על כ-6.5 שעות האזנה רצופות כאשר סינון הרעשים (ANC) פועל, ועד 28 שעות בסך הכול עם מארז הטעינה. ללא סינון רעשים תוכלו לקבל עד 12 שעות מהאוזניות ו-50 שעות מהמארז. בנוסף, טעינה זריזה של 5 דקות בלבד תספק כ-4 שעות של ניגון מוזיקה.
                            יתרון חשוב למחפשי אוזניות בלוטוס אלחוטיות לשימוש מגוון: יש להן תקן עמידות במים וזיעה IP55, כך שהן מתאימות בהחלט לפעילות גופנית, ריצה בחוץ או לשימוש בסביבה לחה.

                            yyrdnyl11@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • H מנותק
                              H מנותק
                              hthrjbbhv
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #747

                              שתי שאלות האם הם נגד מים ואיך החיבור שלהם עם פלאפון כשר

                              יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • H hthrjbbhv

                                שתי שאלות האם הם נגד מים ואיך החיבור שלהם עם פלאפון כשר

                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #748

                                @hthrjbbhv אילו אוזניות?
                                דובר פה על כמה סוגים

                                yyrdnyl11@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 31576863 3157686

                                  @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                  מה הסדר של העדיפויות באוזניות
                                  החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

                                  אני יעשה פה קצת סדר בבלגן
                                  לגבי ה5 פרו והמקס כל המידע הקיים פה הוא ממה שכתוב באתר שלהם ומסרטונים שונים ברשת האוזניות עדיין לא הגיעו לארץ
                                  מה שנשאר זה ה4 הרגיל והפרו וה5
                                  ה4 פרו הוא הטוב מכולם בהרבה מאוד פרמטרים (יש פרמטרים מסוימים שעדיף את הרגיל...)
                                  לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ידידים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #749

                                  @3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                  לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

                                  תוכל לפרט יותר על ליברטי 5 מול 4 רגיל

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    ממוחשב
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #750

                                    יש למישהו מושג מה הסיפור שכשאני שומע בווליום גבוה בליברטי 4 פרו שגם מי שנמצא לידי שומע, ואם יש דרך לסדר את זה

                                    זה לא קשור לאיטום רעשים משום כיוון

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • M מנותק
                                      M מנותק
                                      mnir
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי mnir
                                      #751

                                      מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
                                      כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
                                      מצורף קישור טקסט קישור

                                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • M mnir

                                        מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
                                        כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
                                        מצורף קישור טקסט קישור

                                        M מנותק
                                        M מנותק
                                        mnir
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #752

                                        לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
                                        שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
                                        תודה

                                        K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • M mnir

                                          לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
                                          שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
                                          תודה

                                          K מנותק
                                          K מנותק
                                          kktao
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #753

                                          @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

                                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר