בירור | איך מקמפלים עם visual studio code?
-
@רפאל-vnkl לא מקמפלים פייתון, מריצים,
דרך הטרמינל של הVSC כרגילpython file.pyאו שאתה מתכוון להרצה דרך הדיבאגר?
@צדיק-תמים אם אני רוצה ליצור תוכנה, באיזו שפה אני צריך לכתוב אותה? (ואז לקמפל, איך?)
-
@צדיק-תמים אם אני רוצה ליצור תוכנה, באיזו שפה אני צריך לכתוב אותה? (ואז לקמפל, איך?)
@רפאל-vnkl פייתון, אבל למה אתה מתעקש לקמפל אותה? @צדיק-תמים כבר כתב לך שלא צריך לקמפל.
אם אתה ממש ממש רוצה לקמפל, אז תכתוב בשפה אחרת, עדיף lua. -
@רפאל-vnkl פייתון, אבל למה אתה מתעקש לקמפל אותה? @צדיק-תמים כבר כתב לך שלא צריך לקמפל.
אם אתה ממש ממש רוצה לקמפל, אז תכתוב בשפה אחרת, עדיף lua. -
@צדיק-תמים אם אני רוצה ליצור תוכנה, באיזו שפה אני צריך לכתוב אותה? (ואז לקמפל, איך?)
-
@Wild אני לא מתעקש לקמפל, אני פשוט רוצה שיהיה לי בסוף קובץ EXE שפשוט להפעלה בכל מחשב בלי צורך בהתקנת פייתון ובפקודות.
איך מקמפלים קוד של lua? (בעדיפות דרך visual studio code)@רפאל-vnkl כתב בבירור | איך מקמפלים עם visual studio code?:
(בעדיפות דרך visual studio code)
איך אתה מקמפל בד"כ קבצי lua? אתה יכול לגרום שVS CODE יעשה אותו דבר.
-
@רפאל-vnkl כתב בבירור | איך מקמפלים עם visual studio code?:
(בעדיפות דרך visual studio code)
איך אתה מקמפל בד"כ קבצי lua? אתה יכול לגרום שVS CODE יעשה אותו דבר.
@Wild אם אתה מעונייין להמיר תוכנית פייתון לקובץ הרצה (exe),
אפשרות שיש היא: להתקין את החבילה auto-py-to-exe ואז דרך השורת פקודה תכתוב את הפקודה:auto-py-to-exe (הקובץ פייתון הראשי של התוכנית)ואז זה יפתח לך בדפדפן את החלונית של ההמרה של אתה יכול לבחור אייקון לתוכנית ועוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות