דילוג לתוכן

שונות וטיפים - סלולרי

1.1k נושאים 12.7k פוסטים
  • בעיה | מכשיר נוקיה 208 לא נדלק

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    126 צפיות
    ט
    יתכן שנרטב מרוק וכדומה או שנשבר המסך אם תאורת מקשים לא עובדת יותר מסתבר שזה רטיבות אפשר לנסות לפרק את המכשיר ולרסס ספריי מגעים, ו/או לנסות עם מסך אחר
  • 21 הצבעות
    8 פוסטים
    2k צפיות
    שלמה רביבש
    @אוויר-לנשימה כתב בלהורדה | אפליקציות שיצרתי לעורכי גירסאות ויחידים להורדה: @10110000 כתב בלהורדה | אפליקציות שיצרתי לעורכי גירסאות ויחידים להורדה: במהלך ההפסקה הזו מהישיבה יצרתי כמה אפליקציות למפתחים ולשימוש פרטי. האפליקציות הן בחינם לשימוש פרטי מפתחים שרוצים להשתמש באפליקציות אלו לרווח כספי (למשל יצירת גרסאות או צריבת גירסאות) יידרשו לשלם עמלה קטנה כל שימוש שיש בו רווח ללא תשלום == גזל מדאורייתא מנהל פרופיל SoundManagerV3.apk תכונות: תמיכה מרובת שפות תמיכה במצב אור / כהה לא מופיע באפליקציות האחרונות פעילות (להגדרה ב-* או ב-# וכו') שם האפליקציה: am.h10110000.soundmanager פעילות עיקרית: am.h10110000.soundmanager.MainActivity פעילות הגדרות: am.h10110000.soundmanager.settings לא נגעתי בזה כבר הרבה זמן מקווה שזה הגירסה הכי עדכנית מופיע לי שאני לוחץ על הפונקציות באפליקצייה שגיאה אתה יכול לעזור לי תודה רבה זה הקפצה, תפתח נושא
  • בירור | האם אפשר להזמין מסין מכשיר של SHOW - ולהכשיר לבד?

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    429 צפיות
    מיגו להוציאמ
    @דניאל-הלוי כתב בבירור | האם אפשר להזמין מסין מכשיר של SHOW - ולהכשיר לבד?: יש אפשרות לקבל מספר טלפון של המשווק של המכשיר הזה? אם אני רוצה את המכשיר כשר ורק שיהיה בו נגן ומצלמה וכמה אפליקציות נעולות כמו תפילון וכדו.. ובכללי איך הגירסאות שלו מתעדכנות באפון אוטומטי ללא שום פעולה מצידי... ואיך אני מקבל אחריות למי עליי לפנות אם אני קונה דרך האתר איפה המעבות שלכם נמצאות? יש שרשור ענק על המכשיר הזה https://mitmachim.top/post/707553
  • בעיה | הסים השני לא עובד לי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    89 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | תמונת רקע ב 4X4

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    1k צפיות
    ב
    יש חדש בזה?
  • מדריך | פיתרון לבעיית גיבוי חלקי של אנשי קשר בניידים הכשרים

    נפתר
    12
    2
    7 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    Y
    @בנימין-מחשבים כתב במדריך | פיתרון לבעיית גיבוי חלקי של אנשי קשר בניידים הכשרים: ואולי על הדרך תלמד אותי איך מצטטים רק חלק מפוסט מסוים אתה מסמן את הטקסט הרצוי ומופיע לך כפתור "ציטוט"
  • בקשת מידע | עריכת אנשי קשר

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    227 צפיות
    בנימין מחשביםב
    @יהודי-זה-הכי תסתכל כאן https://mitmachim.top/post/1028490
  • בקשת מידע | העתקת אנשי הקשר מהפלאפון למחשב

    24
    1
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    3k צפיות
    בנימין מחשביםב
    אפשר לנסות באמצעות התוכנה הזו למידע נוסף ניתן לעיין כאן קרדיט- @דוד-משה-1
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    369 צפיות
    ר
    @שלוםפ מסכים איתך בגלל זה הדגשתי את GPT
  • בקשה | קוד IMEI לפלאפון S10 של QLYX ושל פלאפון D20 של QLYX

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    295 צפיות
    א
    @חד-בדרי בשביל מה אתה צריך?
  • נושא זה נמחק!

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    32 צפיות
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    305 צפיות
    J
    @אילה-יגלניק באופן פרקטי אין פתרון. אבל אם ממש רוצים אפשר אולי להרים פרויקט שימיר אות שנקלט מסים דור 4 לרשת קטנה דור 3 שתקלט ע"י סים משלך במכשיר נוקיה C2 מיותר לציין שזה יהיה מאוד יקר ומסורבל
  • עזרה | העברת אנשי כשר מנוקיה 225 לפירסט פון 30 פרו

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    205 צפיות
    מישהו12מ
    @מתכנת-חובב אם זה ממכשירי הדור 4 של פירסטפון, הוא מקבל VCF @mosheyanov כתב בעזרה | העברת אנשי כשר מנוקיה 225 לפירסט פון 30 פרו: למישהוו יש מושג איך אני מעביר את האנשי קשר? תכניס כרטיס זיכרון ותיצור גיבוי. זה יצור לך קובץ ib. תמיר אותו לVCF דרך כאן https://mitmachim.top/topic/87811/המלצה-שיתוף-אתר-שממיר-אנשי-קשר-מגיבוי-של-נוקיה-phonebook.ib-ל-vcf
  • עזרה | טלפון tcl flip 2

    לא נפתר
    41
    0 הצבעות
    41 פוסטים
    2k צפיות
    ה
    @חזקי-ראזנבערג למה צריך ללכת לTAG אם אפשר לבד...
  • 8 הצבעות
    14 פוסטים
    407 צפיות
    ס
    @שלומ ודאי לא בכמות שתגרום לי לחסוך מעצמי כיבוי והדלקה פעם או פעמיים בשבוע...
  • בירור שנוי IMEI לטלפון POM אמרקאי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    116 צפיות
    ה
    @ה-תם *#*#1122#*#*
  • בקשת מידע | Volte מה אני עושה עם זה

    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    1k צפיות
    יום_שמחי
    אני לא יודע אם הקליטה נגמרה מהר יותר בגלל שהקליטה בסים שלי פחות טובה או בגלל הוולטה
  • שאלה | פתיחת נעילה של TRACKPHONE

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    154 צפיות
    ה
    @חזקי-ראזנבערג כן
  • בעיה | וואטסאפ נמחק, ולא נותן להתקין מחדש, הדרן

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    96 צפיות
    מישהו12מ
    @hjhtk.com הכי טוב נראה לי לפנות להדרן...
  • בעיה | סוללת הפלאפון לא נטענת

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    280 צפיות
    ח
    @טרום-מתמחה מה שידוע לי שזה בעיה בבטריה ומסוכן להשתמש בה בכזה מצב (זה יכול להתפוצץ וכו')