דילוג לתוכן

שונות וטיפים - סלולרי

1.1k נושאים 12.6k פוסטים
  • הטלפון צלל למים? פתרונות שאולי יעזרו..

    נעוץ נעול
    68
    30 הצבעות
    68 פוסטים
    9k צפיות
    1
    מה שאני אישית עשיתי הרבה גם לפלאפונים וגם לנגן וגם למצלמה חלק היה במים עמוקים כרבע שעה וחלק התינוק הכניס לאסלה והיה שם זמן רב ... פתחתי ופרקתי עד כמה שאפשר ,שמתי בתנור סגור על 65 - 70 מעלות ל 50 דקות , ואם לא הספיק או שהיה עדיין סימנים לעוד 50 דקות והכל עבד מצוין אפילו אחד שלא עבד טוב משנפל למים ,ומכיון שלא ידעתי איך לפרק אותו עבר בטח שנה , אך חזר לעבוד מצוין .!!!
  • המלצה | הטבעת סמל קיידרואיד

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    45 צפיות
    ש
    @motiz22 זה רק לסמארטפונים מוכרים או שיש גם לנגנים עם גודל מותאם אישית אולי?
  • בעיה | סים רגיל מכשיר כשר

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    122 צפיות
    צול גאהצ
    @חכם-בלילה-1 להידוע לי כן לפחות ככה אמור להיות
  • מדריך | לא מפספסים שיחות

    521
    5
    143 הצבעות
    521 פוסטים
    59k צפיות
    Y
    @מדריך-html אשמח לעדכון איפה הפרויקט אוחז כרגע 1 האם יש פרסומות במסלול החינמי ומה לגבי המסלול בתשלום? 2 האם יש אופציה לעשות שאם אני לא זמין זה יצנתק שוב כל כמה דק' עד שזה יזהה שקיבלתי את הצינתוק? 3 האם מי שהתקשר נרשם במערכת מיד כששומעים שהשיחה מועברת או שרק לאחר ההודעה הזו המס' שחיפש אותי נרשם? יישר כח
  • בקשה | עדכון לפאלפון פרו 30

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    70 צפיות
    שלוםפש
    @איש-הפלא לא.
  • 31 הצבעות
    149 פוסטים
    15k צפיות
    T
    @GOLDF להתקין את המערכת בשלוחה פנימית נניח 99865 (יכול להיות שזה דורש שינוי בקוד פה אני רואה שאין את האופציה בגיליון של שלוחה פנימית אבל זה לא נראה לי אמור להיות מורכב) ואז להגדיר אצלך במערכת או הפנייה לפי מס' מפנה אם עובד לך או לנייד /לקנות מספר משנה ואז אתה מגדיר הפנייה לפי מספר מחוייג ההפניה היא לשלוחה 99865 נניח ואז בעצם יש לך מערכת נסתרת בתוך המערכת אבל היא כבר בלי פרסומות בלי עלות נוספת (כתבתי בקיצור אני לא ניסיתי וגם לא ייודע בדיוק את כל ההגדרות המלאות רק יודע שזה אפשרי תחפש ותמצא את ההגדרות המלאות בפורום ימות המשיח זה לא נראה לי משהו מורכב) רק שים לב שהחל מתחילת החודש הבא (07) כל אימייל עולה 0.1 יחידות
  • בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול

    115
    1 הצבעות
    115 פוסטים
    3k צפיות
    ת
    @חייא-שיאומי SMS
  • בירור | מחפש חברה ששולחת SMS לתומך כשר

    9
    2 הצבעות
    9 פוסטים
    158 צפיות
    D
    @ממוחשב כן
  • בקשת מידע | אפליקציות בשיומי

    לא נפתר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    101 צפיות
    הישבשר המלומדה
    @shmoel תמיד אבל תמיד על ידי קוד ניהול שאתה יוצר בפעם הראשנה תוכל לשנות להוסיפ לחסום מה שאתה רוצה ככל שאתה רוצה פשוט תעבור על הקישור שנתתי לך לעומק יש שם הכול אני חייב לזוז כרגע אז אם יהיה לך שאלות תשאיר פה ואני או משהו אחר שיראה את זה יענה לך בהקדם.
  • בקשה | זיהוי מספר טלפון לא מוכר

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    226 צפיות
    פרוזיפ
    @טופ-שבמתמחים זה ממאגר של "לא מפספסים שיחות" שנראה לי הוא מבוסס על מי
  • בירור | תמונות בנוקיה 225 החדש

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    43 צפיות
    י
    @ש.ל בדכ זה בגלל שגודל התמונה לא תואם אם "תקטין" את התמונה ע"י פורמט פקטורי וכדו זה אמור לעבוד
  • להורדה | ספרי קודש לפלאפון QLYX / ESCOLLS. מתעדכן.

    58
    17 הצבעות
    58 פוסטים
    3k צפיות
    ה
    מי יכול לעזור פה להרבה משתמשים ולעשות את הכל גם בנוסח אשכנז
  • 0 הצבעות
    18 פוסטים
    217 צפיות
    נוחעם FMנ
    @הכהן-הגדול שלחתי לך בפרטי.
  • שאלה | Escolls Flip 2

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    39 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | הודעות אס אמ אס במספר כשר

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    585 צפיות
    א
    @אליה-0 נוגד לחוקי הפורום !!!
  • בירור | פלאפון pro 30 מאתחל את עצמו כל יום ב 3:58 AM. גם אתם נתקלתם?

    נפתר
    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    698 צפיות
    א
    @צדיק-0 גם אני נתקלתי בזה גם בפלאפונים אחרים של פירסט פון כמו פרו 30 ופרו 1 ופור g 20
  • בעיה | אני לא מצליח לקבל שיחה לא מזוהה בq8 מישהו מכיר את התופעה?

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    212 צפיות
    ה
    @yoel קבלת שיחות זו הרשימה השחורה למספרים שאתה מגדיר, וחסויים זה לכל הבלתי מזוהים.
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    50 צפיות
    א
    @YAHBDK תכלס מה לעשות
  • שיתוף | SMS קולי בסימהדרין חדש!!!

    7
    1
    3 הצבעות
    7 פוסטים
    330 צפיות
    א
    במשרדים ממשלתיים וחברת חשמל יש אפשרות באתר לשלוח שיחה במקום קוד. איה"נ זה יועיל לג'ימייל (ולעוד חברות מחו"ל).
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    9 צפיות