בירור | הורדת האינטרנט
-
-
@לוקו-0 תקיש *#0000#, ותכתוב מה כתוב שם.
(שים לב - הכוכבית סולמית לפני ואז 0000 ובסוף סולמית)@אברהם-גלסר נוקיה 105
-
@לוקו-0 אתה מתכוון שלא יהיה טכנית אפשר לפתוח את הדפדפן, או שלא יראו אותו במסך הבית?
איזה טלפון זה?כתב בבירור | הורדת האינטרנט:
אתה מתכוון שלא יהיה טכנית אפשר לפתוח את הדפדפן, או שלא יראו אותו במסך הבית?
-
@לוקו-0 אתה מתכוון שלא יהיה טכנית אפשר לפתוח את הדפדפן, או שלא יראו אותו במסך הבית?
איזה טלפון זה? -
-
@לוקו-0 בכלל. שממש לא יהיה. או שטכנית אם אתה נכנס לאינטרנט הוא פשוט לא נותן לגלוש.
(ועדיין יראו את האייקון של האינטרנט).@אברהם-גלסר תן לי את שתי האופציות
-
@אברהם-גלסר תן לי את שתי האופציות
@לוקו-0
א. (הפשוטה יותר) - האייקון של האינטרנט מוצג במסך הבית, אבל אם מישהו ינסה להיכנס ליישום ולהפעיל את האינטרנט - זה לא יעבוד לו.ב. לא רק שהאינטרנט לא יעבוד לו - אלא גם לא יהיה ניתן בכלל להיכנס ליישום כי לא יהיה את האייקון שלו במסך הבית.
מקווה שהובנה כוונתי.
-
@לוקו-0
א. (הפשוטה יותר) - האייקון של האינטרנט מוצג במסך הבית, אבל אם מישהו ינסה להיכנס ליישום ולהפעיל את האינטרנט - זה לא יעבוד לו.ב. לא רק שהאינטרנט לא יעבוד לו - אלא גם לא יהיה ניתן בכלל להיכנס ליישום כי לא יהיה את האייקון שלו במסך הבית.
מקווה שהובנה כוונתי.
@אברהם-גלסר איך עושים את זה למעשה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות