דילוג לתוכן

שונות וטיפים - סלולרי

1.1k נושאים 12.7k פוסטים
  • בקשת מידע | פלאפון כשר עם נגן טוב

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    262 צפיות
    אין תגובות
  • באג | תקלה בשעון מעורר בשיומי F21

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    195 צפיות
    M
    @חיי-יייי באג ידוע תתקין את השעון מעורר של גוגל
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    544 צפיות
    ב
    @החפץ-בעילום-שמו הקוד הזה עובד על כל הטלפונים בעולם, והוא מראה את מספר ה-IMEI של המכשיר.
  • שיתוף | קוד ל Q7 ו 4*4

    83
    2 הצבעות
    83 פוסטים
    14k צפיות
    ח
    @הכוכב-הנודד כוכבית 613 שולמית
  • 22 הצבעות
    253 פוסטים
    30k צפיות
    cfopuserC
    @מגנוס-קרלסן תכניס מספר פלאפון שלך או שתקנה ווירטואלי הברקוד זה לכניסה לחשבון בכלל לא ליצירה
  • 18 הצבעות
    3 פוסטים
    442 צפיות
    מישהו12מ
    @דוד-המלך-3 אין לי מושג איך. בפועל חברות הסלולר השונות מימשו את הרעיון שלי @דוד-המלך-3 כתב בשיתוף | אתר עם מידע על והסבר על דור 4 VOLTE ורשימת דגמים תומכים: לגבי סינון המכשירים מאינטרנט,הפתרון שיותר קשה – אך אפשרי טכנולוגית, ויאפשר לנו להמשיך לקנות כל מכשיר (בתנאי שהוא תומך בVoLTE G,4) הוא ההגדרה של חבילת הסלולר כך שתוכל לגשת לאינטרנט רק לצורכי שיחות טלפון וכדומה. ב,019 מניסיון אישי, אפשר לבקש הפעלת VoLTE אפילו בחבילה ללא גלישה כלל. ולכן הפסקה הזו הוסרה מהמסמך.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | מחיקת סמל הודעה בQ7 מעצבן

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    348 צפיות
    עם ישראל חייע
    אם אני לא טועה זה בגלל ההתראות המתפרצות של פיקוד העורף, יש לי את זה גם ב 5x5 אשמח גם לקבל פתרון
  • בירור | מספרים ארוכים בנייד

    נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    535 צפיות
    אלוף תימןא
    @ועד הבעיה היא בחברת פלאפון ורמי לוי על אותה חברה ככה שמי שנמצא בחברת פלאפון או רמי לוי יש לו את הבעיה הזאת וכמו שאמרו אם זה מציק לעבור לדור 3 או לעבור חברה
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    25 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | מחפש טלפון חדש...

    22
    1 הצבעות
    22 פוסטים
    1k צפיות
    A
    @AMDesign כתב בבירור | מחפש טלפון חדש...: מחפש לקנות טלפון איכותי ונוח משהו כמו 4X4 אבל תומך כשר, עם 2 סימים, והקלטת שיחות אוטומטית? תכל׳ס יש למישהו רעיון?
  • בירור | צריבת 4*4 על 5*5 או Q8 ולהיפך.

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    898 צפיות
    מישהו12מ
    @yeh-0 כתב בבירור | צריבת 4*4 על 5*5 או Q8 ולהיפך.: @בן-החבורה כתב בבירור | צריבת 4*4 על 5*5 או Q8 ולהיפך.: @yeh-0 מה זה? זה קבצים שאחראים במעבדי SPD על תחילת תהליך הצריבה והם משתנים ממכשיר למכשיר, ולכן תמהתי שבכלל הצליח לצרוב לך הם משתנים מChipset לChipset. וכנראה כל המכשירים האלו אותו Chipset. אומנם לפעמים יש חתימות שונות, אבל הגיוני שלאותו היבואן תהיה אותה החתימה בכל המכשירים.
  • בירור | טלפון agm m7 מעלי אקספרס

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    189 צפיות
    אין תגובות
  • הורדה | תוכנה פשוטה להמיר VFC לקובץ אקסל

    8
    6 הצבעות
    8 פוסטים
    807 צפיות
    י
    @yosi44 ישר כוח עצום על התוכנה רק אם תוכלו לטפל בבאג- שהתוכנה לא מביאה את כל השם אלא רק את חלקו (בשם אם הרבה אותיות) כמו"כ יש מספרים שיוצאים בלי השם שלהם... ועוד אם תוכל לייצר תוכנה הפוכה שממירה מאקסל לVCF אם אופציית סינון כפילויות מחיקת מרובים וכו'....
  • בקשת מידע | תיקון שיאומי חצי טאצ' F21 PRO

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    231 צפיות
    א
    @שניאור-שמח תודה
  • בירור | שיחה מחסוי

    48
    0 הצבעות
    48 פוסטים
    3k צפיות
    א
    @enter כתב בבירור | שיחה מחסוי: @אחת-ויחידה כתב בבירור | שיחה מחסוי: יש אופציה שאצלי כמשתמשת בגולן זה לא עובד מתקשרים למספר מסוים, נרשמים בהפניית שיחות בטלפון מכניסים את אותו מספר ואז כשיש שיחה מחסוי מנתקים מיד בלי לענות ומתקשרים למספר שהפניתם את השיחה ואז שם יש אפשרות לשמוע שיחה שנדחיתה כולל מספר חסוי אני כמשתמש גולן יצרתי קשר עם החברה ועשו לי הפניה למספר 0583257777 במקרה שהקו תפוס בקו זה יש אופציה לשמוע את המספר שדחית כולל חסוים (צריך להירשם במספר הנ"ל) ניתן להשתמש במספר גם כשאין מענה או לא זמין תודה רבה! ב"ה עובד מצוין
  • באג | יש לי אוזניות איירפודס 2 ושומעים מאד חלש בשיומי

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    2k צפיות
    B
    לרוב שומעים באירפודס חלש יותר אם זה לא באפל. אם זה חלש בצורה קיצונית, יתכן שזה סתם באג נוסף של שיאומי... פשוט למחוק את ההתקן ולחבר שוב ולהתפלל שיסתדר. יכול להיות צריך להגדיר את עוצמת השמע של האירפודס דרך אייפון לעוצמה הגבוה ביותר (לא חזק מידי אבל זה מה יש) אם אתה מאזין לספוטיפי דרך האירפודס תכנס להגדרות > ניגון > נירמול עוצמת השמע (תבטל את הנרמול או שתגדיר אותו ל"חזקה")
  • המלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.

    44
    11 הצבעות
    44 פוסטים
    5k צפיות
    י
    אם אתם רוצים מיספרי טלפון לאזעקות וכו' https://mitmachim.top/topic/82481/המלצה-זמן-להיערכות-לפני-ירי-טילים-מתימן-ביישומון-פיקוד-העורף-./18#:~:text=יצחק המלך והחכם,Browsing Users
  • 1 הצבעות
    18 פוסטים
    1k צפיות
    י
    @יחצ אם מענין אותך מספרי קווים להתראות וכו' תתסתכל בבקשה שנייה על זה[image: 1750607896091-%D7%94_%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%A2%D7%95%D7%AA.jpg]
  • בירור | סקירת מכשיר

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    153 צפיות
    מ
    @קלוצמך חבל שלא מחפשים.... https://mitmachim.top/post/910836 יש עליו אשכולות שלמים בפורום! פשוט לחפש...