בירור | איך להעביר אנשי קשר מפרו30 ל-5*5
-
@אברהם-ס לגבות את כולם לכרטיס ואז להעתיק ל5על 5
@הרב-של-השכונה כתב בבירור | איך להעביר אנשי קשר מפרו30 ל-5*5:
@אברהם-ס לגבות את כולם לכרטיס ואז להעתיק ל5על 5
לSD?
ה-5*5 קורא את הגיבוי של פרו30? -
@הרב-של-השכונה כתב בבירור | איך להעביר אנשי קשר מפרו30 ל-5*5:
@אברהם-ס לגבות את כולם לכרטיס ואז להעתיק ל5על 5
לSD?
ה-5*5 קורא את הגיבוי של פרו30?@אברהם-ס לא יודע תנסה זה הדרך היחידה נראלי..
-
@אברהם-ס כתב בבירור | איך להעביר אנשי קשר מפרו30 ל-5*5:
ניסיתי לחפש בפורם ולא הבנתי מה צריך לעשות מישהו יודע מה צריך לעשות במכשירים הנ"ל
אני לא מכיר את הפרו 30
אבל ב5*5 ניראה לי יש משהו סינכרון דרך בלוטוס
תבדוק אם יש את זה גם בפרו
אבל אם לא תמיד שייך לחזור לדרך הישנה והמוכרת
להעביר דרך הסים ממכשיר למכשיר אם העברה והעתקה
אבל זה רק אם אין לך הרבה אנשי קשר כי אם יש לך הרבה
זה קצת יקח זמן אבל זה ודאי דרך בטוחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות