@ייייי מעניין מאוד
איזה תיקון ביצעת כאן?
כי קשה לי להבין איך שחלוף של בתים בקובץ יעזור לקובץ להפתח (זה נראה שיש שגיאה בזרם הדחוס חוץ מחוסר התאמה בין ה LFH ל CD)
@א.מ.ד. האתר זה החוקרים יצרו,
את האפליקצייה לא יודע מי אבל זה קוד פתוח.
Spoiler
גם האפליקצייה הוא בכוונה הוריד את האופציה להפעיל איכון על מכשירי בלוטוס זרים מטעמי אתיקה
ככה שהכוונות נראות בסדר (למרות שלא אמור להיות קשה בכלל להנס לאחור את הפרצה גם בשביל זה אולי אני יעלה פורק)
@בנימין-מחשבים כתב בבירור | באג מוזר במייל, נעלם האופציה של "מחיקה":
@לשכת-הרב יש לך איזשהו תוסף לעיצוב המייל?
כן יש את התוסף שהביאו כאן לעיצוב הודעות במייל, אבל רק לאחרונה נהיה הבאג הזה
בחלון אנונימי ניסתי עכשיו ובאמת אין את הבאג
עריכה: עשיתי ניקוי בדפדפן כמו שכתבת, וב"ה הכל הסתדר, תודה רבה!
@cfopuser כתב בבקשת מידע | תיעוד API של מכונה אוטומטית:
תוכל לנסות לפנות אליהם
לא הצלחתי
לא ראיתי עוד פרטים לבינתיים חוץ מזה.
חסום בנטפרי
אבל מהאתר שלהם נראה שזה תומך בפרוטוקולים סטנדרטים,
מה זה פרוטוקולים סטנדרטיים
אני לא מבין גדול בתחום
https://reg-prod.eduil.net/
אחרי שאתה נכנס, תעתיק את שם המשתמש שמופיע לך שם (במידה ומופיע, או שצריך ליצור חדש), וזה יהיה שם המשתמש איתו אתה נכנס לחשבון האופיס שלך
תעדכן אם הלך חלק או משהו השתבש
@אברהם-א כתב בבקשת מידע | כמה עולה להקים פורום?:
כמה עולה להקים פורום כזה? או כמו רכבים זה לזה?
אתה יכול לבד זה פשוט מאוד
@אברהם-א כתב בבקשת מידע | כמה עולה להקים פורום?:
כמה עולה מתכנת?
אתה לא צריך זה חינמי
@אברהם-א כתב בבקשת מידע | כמה עולה להקים פורום?:
וכמה עלות שנתית של החזקת אתר
200 שקל שרת בסיסי+דומיין
@בנימין-מחשבים כתב בבעיה | אני לא מצליח לחבר מכשיר אנדרואיד למחשב בכבל USB:
הדגמה חיה לכך שצריך התראה שתקפוץ לכל מי ששם דיס לייק כי נלחץ לו בטעות
פשוט כך, אני מבקש מחילה
(מוזר כי אני לא זוכר שההיתי בנושא הזה בכלל)
@ברי-קלמנוביץ
למשל עכשיו מתנגן לי שירי שבת חסידיים ואני מעוניין בז'אנר מסויים, יש דרך אם איזה תוכנה או פיתוח לנהל את זה?
https://www.hngn.co.il/פלייליסטים