כדי לראות את התוצאות בוחרים 'בטל', וכדי לראות את ההצבעות לוחצים על מספר המצביעים.
כדי להצביע ו/או לראות מי הצביע לכל בחירה, יש להיות מחוברים לחשבון בפורום.
@shalomke
תודה
ומה לגבי זה
== מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי ==
גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה.
שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר.
יש מה לעשות?
@דוד-33 לפי מה שאני רואה יש לך במאגר רק 26 שירים... לא נראה מאוד מקיף.
אני גם ניסיתי לשאול אותו שאלות על שירים וכל פעם הוא כתב "לא נמצאו תוצאות".
(אא"כ שאלתי על אחד מ26 השירים שיש שם)
בכל מקרה אשמח גם אם יש מישהו שיוכל לעזור למציאת מחשבים נייחים ללא שימוש,
אפשר גם מחשבים ניידים שהמסך שלהם נשבר וניתן לחבר להם מסך ומקלדת
וזכות תורתם של הרבים תעמוד לו
@ישראל123 אישית אני יקנה לפי התקציב שיהיה לי
לא קשור למה מינימום
אתה צודק ש8 זה לא מספיק {בווינדוס 11 לפחות}
אבל אני חושב שגם 16 לא יספיק לשימוש כמו שלי
אני מנצל כמה שיש
ושוב כל אחד והשימוש שלו
אבל סטינו זה לא קשור לכאן
כאן מדובר על מחשב שכבר דרשו מינימום 16 אז מה הוויכוח בכלל?
@mirimiri שוב, הכל עניין של עלות מול תועלת.
תיקון לא בהכרח יעבוד טוב כמו חדש, ולא בטוח יחזיק לאותו הזמן.
אם המחשב בן יותר מ3 שנים (והמחמירים יאמרו שנתיים), הייתי בודק על מחשב חדש בדגש על חוסן פיזי.
אם הוא צעיר מזה, הייתי בודק על תיקון החיבורים ומשתדל להיזהר יותר עד כמה שאפשר להבא.
משום מה לא הזכירו כאן
לפחות לפי מה שראיתי ועברתי כמה פעמים
עכ"פ אם כבר ציינו אני מושך את דברי בחזרה
לגבי אוצ"ח חלק מהתוכנות חסימה {לא סייפר אלא השניה המוכרת אני חושב שהיא המוכרת ביותר ולא יודע לגבי האחרות זו ספציפית אני מכיר}
צריכות משאבים רבים
ולכן צריך להשקיע כדי שהמחשב לא יהיה איטי מאוד
בע"ה בימים הקרובים הסקריפטים של המשתמשים יעודכנו באופן אוטומטי לגירסה החדשה אך עדיין יהיה צורך בפריסה חדשה של כל אחד.
בע"ה יעודכן כאן אחרי שאבצע את השינויים הנדרשים לעדכון האוטומטי אצל כל אחד ואז כל מי שיהיה מעוניין בהפעלת אנשי הקשר יפרוס מחדש את הסקריפט, בהצלחה!
@עזיז להוי ידיע לך (אם לא ידעת) שבמחשב אם עושים ; בין שמות הזמרים אפשר לכתוב כמה זמרים וכל התוכנות המודרניות מזהות את זה ככה.
בתוכנה דידן לא בדקתי אבל בכלל לא נשמע יומרני.
(מסברא זה כבר קיים)
תכל'ס = לא מורכב בכלל להכשיר שיאומי, לפחות הדגם הזה.
פשוט בשביל להפעיל ניפוי באגים במכשירי שיאומי - צריך לאשר עוד תת הגדרה בשם אבטחה - ובשביל להפעיל אפשרות זו, חייבים חשבון שיאומי, וחייבים סים במכשיר.
אפילו סים נטפרי נקלט, מנסיון.
פשוט יצרתי חשבון שיאומי, הפעלתי אפשרויות אבטחה תחת ניפוי באגים, התנתקתי מהחשבון והתקנתי אייבלוק.