כדי לראות את התוצאות בוחרים 'בטל', וכדי לראות את ההצבעות לוחצים על מספר המצביעים.
כדי להצביע ו/או לראות מי הצביע לכל בחירה, יש להיות מחוברים לחשבון בפורום.
בע"ה בימים הקרובים הסקריפטים של המשתמשים יעודכנו באופן אוטומטי לגירסה החדשה אך עדיין יהיה צורך בפריסה חדשה של כל אחד.
בע"ה יעודכן כאן אחרי שאבצע את השינויים הנדרשים לעדכון האוטומטי אצל כל אחד ואז כל מי שיהיה מעוניין בהפעלת אנשי הקשר יפרוס מחדש את הסקריפט, בהצלחה!
@עזיז להוי ידיע לך (אם לא ידעת) שבמחשב אם עושים ; בין שמות הזמרים אפשר לכתוב כמה זמרים וכל התוכנות המודרניות מזהות את זה ככה.
בתוכנה דידן לא בדקתי אבל בכלל לא נשמע יומרני.
(מסברא זה כבר קיים)
תכל'ס = לא מורכב בכלל להכשיר שיאומי, לפחות הדגם הזה.
פשוט בשביל להפעיל ניפוי באגים במכשירי שיאומי - צריך לאשר עוד תת הגדרה בשם אבטחה - ובשביל להפעיל אפשרות זו, חייבים חשבון שיאומי, וחייבים סים במכשיר.
אפילו סים נטפרי נקלט, מנסיון.
פשוט יצרתי חשבון שיאומי, הפעלתי אפשרויות אבטחה תחת ניפוי באגים, התנתקתי מהחשבון והתקנתי אייבלוק.
@צול-גאה כתב:
בד"כ בדברים הללו גמיני יעיל אחרי 3 נסיונות
כן... הוא אמר לי לבדוק האם הדפדפן מוגדר על מצב טאבלט כי במקרה כזה הוא מחכה לנגיעה לפני שהוא מציע מילוי אוטומטי.
שיניתי את זה ועכשיו זה עובד (לא שולל שזאת הייתה בעיה אחרת שנפתרה מהריענון הכפוי שנדרש בשביל לשנות את ההגדרה הזו...)
עריכה: מה שכתבתי בסוגריים יותר הגיוני...:
[image: 1782597629339-2ae2f2a9-3163-4954-abd0-9e11c5d73605-image.jpeg]
בקודם לא היה כאן שום מידע
@benzi6789494 כתב:
מידע בזמן אמת אם קוד ממשרד התחבורה שזה כן צריך להיות מאובטח לפי התקנים שלהם
אל תתרגש מזה יותר מידי...
צריך להיות מאובטח בלי קשר אבל זה לא מידע סודי או רגיש במיוחד
אגב יכול להיות שאתה יכול לקבל אותו דרך https://open-bus-stride-api.hasadna.org.il/docs בלי הטרטורים של משרד התחבורה