דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.8k פוסטים
  • סקר | מה שתי חברת המחשבים המומלצת ביותר

    נעוץ נעול
    1
    100 הצבעות
    1 פוסטים
    5k צפיות
    אין תגובות
  • סקר | מה תוכנת האנטי וירוס המועדפת עליך

    נעוץ נעול
    2
    99 הצבעות
    2 פוסטים
    5k צפיות
    Men770M
    כדי לראות את התוצאות בוחרים 'בטל', וכדי לראות את ההצבעות לוחצים על מספר המצביעים. כדי להצביע ו/או לראות מי הצביע לכל בחירה, יש להיות מחוברים לחשבון בפורום.
  • בקשת מידע | שיתוף קבצים בין משתמשים במחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    16 צפיות
    ל
    @דוד-רבינוביץ אתה ניגש מהחשבון שלא מוגדר כמנהל לכונן הראשי, תיקיה משתמשים, התיקיה עם השם של המנהל תאשר גישה וזהו.
  • עזרה | מחשב נייד Dell שלא נדלק....

    30
    0 הצבעות
    30 פוסטים
    84 צפיות
    ר
    @חכם_בלילה באיזה אזור אתה בבני ברק
  • מדריך | הרחבות ותוספי RTL לקלוד וקלוד קוד

    6
    13 הצבעות
    6 פוסטים
    358 צפיות
    אברהם גלסרא
    מישהו יודע משהו על זה שהתיקון הפסיק לעבוד? ניסיתי להריץ והחזיר שגיאה.
  • בעיה | עזרה בתוכנת כספיון

    לא נפתר
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    14 צפיות
    אין תגובות
  • 26 הצבעות
    43 פוסטים
    455 צפיות
    T
    @shalomke תודה ומה לגבי זה == מתחיל: שחזר סקטור אתחול מהגיבוי == גיבוי: 'NTFS', חתימה תקינה. שגיאה: סקטור 0 כבר זהה לגיבוי — אין מה לשחזר. יש מה לעשות?
  • להורדה | idm פרוץ למי שרוצה

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    6k צפיות
    ל
    @URIEL-0 אשמח לקישור למייל e0586683369@gmail.com
  • בירור | אוצריא חיפוש AI במחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    29 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @יאיר2081 https://huggingface.co/spaces/sivan22/Ituria https://notebooklm.google.com/notebook/dc0a64e6-af00-458a-a3d5-2652110586ef https://otzaria.org/forum/topic/1170
  • בקשה | אילוסטרייטור מעודכן

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    56 צפיות
    ר
    תודה רבה אני לא עומד בקצב
  • בעיה | אוזניות בלוטוס שעובדות בדיליי

    34
    0 הצבעות
    34 פוסטים
    242 צפיות
    ר
    @בינארי-חכם כתב: אחד מההגדרות איזה??
  • המלצה | מיוזיקפדיה

    9
    3 הצבעות
    9 פוסטים
    151 צפיות
    אברהם גלסרא
    @דוד-33 לפי מה שאני רואה יש לך במאגר רק 26 שירים... לא נראה מאוד מקיף. אני גם ניסיתי לשאול אותו שאלות על שירים וכל פעם הוא כתב "לא נמצאו תוצאות". (אא"כ שאלתי על אחד מ26 השירים שיש שם)
  • שיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!

    164
    1
    28 הצבעות
    164 פוסטים
    5k צפיות
    שניאור שמחש
    @לאצי מה עם תיקון הבאג של הדיסלייק?
  • בקשה | עזרה עבור מערכת כתיבת חידו״ת בישיבה,

    הועבר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    170 צפיות
    מ
    בכל מקרה אשמח גם אם יש מישהו שיוכל לעזור למציאת מחשבים נייחים ללא שימוש, אפשר גם מחשבים ניידים שהמסך שלהם נשבר וניתן לחבר להם מסך ומקלדת וזכות תורתם של הרבים תעמוד לו
  • בקשת מידע | קניית מחשב נייד לימודי AI

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    191 צפיות
    צול גאהצ
    @ישראל123 אישית אני יקנה לפי התקציב שיהיה לי לא קשור למה מינימום אתה צודק ש8 זה לא מספיק {בווינדוס 11 לפחות} אבל אני חושב שגם 16 לא יספיק לשימוש כמו שלי אני מנצל כמה שיש ושוב כל אחד והשימוש שלו אבל סטינו זה לא קשור לכאן כאן מדובר על מחשב שכבר דרשו מינימום 16 אז מה הוויכוח בכלל?
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    101 צפיות
    א
    @mirimiri שוב, הכל עניין של עלות מול תועלת. תיקון לא בהכרח יעבוד טוב כמו חדש, ולא בטוח יחזיק לאותו הזמן. אם המחשב בן יותר מ3 שנים (והמחמירים יאמרו שנתיים), הייתי בודק על מחשב חדש בדגש על חוסן פיזי. אם הוא צעיר מזה, הייתי בודק על תיקון החיבורים ומשתדל להיזהר יותר עד כמה שאפשר להבא.
  • שאלה | מה הדרישות מערכת האמיתיות להרצת אוצה"ח וקול הלשון בצורה חלקה?

    לא נפתר
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    171 צפיות
    צול גאהצ
    משום מה לא הזכירו כאן לפחות לפי מה שראיתי ועברתי כמה פעמים עכ"פ אם כבר ציינו אני מושך את דברי בחזרה לגבי אוצ"ח חלק מהתוכנות חסימה {לא סייפר אלא השניה המוכרת אני חושב שהיא המוכרת ביותר ולא יודע לגבי האחרות זו ספציפית אני מכיר} צריכות משאבים רבים ולכן צריך להשקיע כדי שהמחשב לא יהיה איטי מאוד
  • 29 הצבעות
    99 פוסטים
    3k צפיות
    A
    בע"ה בימים הקרובים הסקריפטים של המשתמשים יעודכנו באופן אוטומטי לגירסה החדשה אך עדיין יהיה צורך בפריסה חדשה של כל אחד. בע"ה יעודכן כאן אחרי שאבצע את השינויים הנדרשים לעדכון האוטומטי אצל כל אחד ואז כל מי שיהיה מעוניין בהפעלת אנשי הקשר יפרוס מחדש את הסקריפט, בהצלחה!
  • 17 הצבעות
    41 פוסטים
    824 צפיות
    1
    @עזיז להוי ידיע לך (אם לא ידעת) שבמחשב אם עושים ; בין שמות הזמרים אפשר לכתוב כמה זמרים וכל התוכנות המודרניות מזהות את זה ככה. בתוכנה דידן לא בדקתי אבל בכלל לא נשמע יומרני. (מסברא זה כבר קיים)
  • בקשת מידע | בקשת עזרה בחסימת מכשיר לגמ"ח וויז

    נפתר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    127 צפיות
    יאיר דניאלי
    תכל'ס = לא מורכב בכלל להכשיר שיאומי, לפחות הדגם הזה. פשוט בשביל להפעיל ניפוי באגים במכשירי שיאומי - צריך לאשר עוד תת הגדרה בשם אבטחה - ובשביל להפעיל אפשרות זו, חייבים חשבון שיאומי, וחייבים סים במכשיר. אפילו סים נטפרי נקלט, מנסיון. פשוט יצרתי חשבון שיאומי, הפעלתי אפשרויות אבטחה תחת ניפוי באגים, התנתקתי מהחשבון והתקנתי אייבלוק.