דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.8k פוסטים
  • בקשת מידע | הורדה מיוטיוב בנטפרי אחת ולתמיד!

    40
    1 הצבעות
    40 פוסטים
    301 צפיות
    ד
    זה עבד לך?
  • בקשה | Markdown - מכירים?...

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    65 צפיות
    1
    @ברווז-הסגול https://mitmachim.top/topic/92635/בקשה-תוסף-לוורד-לזיהוי-ועיצוב-markdown יש שם שלשה פתרונות או גוגל דוקס או אתר זה ועוד תוסף שלא בדקתי אותו.
  • בקשת מידע | מחשב עולה חצי דרך

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    71 צפיות
    דאבלד
    @ידיד לא ברור לי מה היה לפני מה. אבל יש לך מתאם לדיסק לבדוק חיצונית? יש לך מחשב אחר לחבר אליו? בגדול כדי להבין איפה הבעיה צריך לפרק כל מה שאפשר ולבדוק אחד אחד...
  • בקשת מידע | ניסיון כניסה למייל= פריצה?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    91 צפיות
    A
    @שקיעות-בלימוד כתב: סביר להניח ששתיהן כניסות לגיטימיות שלך מהמחשב. אולי זה רק כניסות שהצלחת ולא כניסות שקיבלו סירוב ? נראה לי שאחת מהן זה דרך האפליקציה במחשב והשניה זה דרך הדפדפן. מזה שכתוב שזה כניסות מוצלחות אני מבין שאם היו כניסות לא מוצלחות אז הן גם היו כתובות, לא?
  • בירור | לבנות תוכנה למחשב

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    122 צפיות
    1
    @דוד-33 האמת היא (סליחה שלא חשבתי ע"ז קודם) שהרבה יותר פשוט להכין קוד בHTML ולארוז אותו עם טאורי (רק צריך להתאים את הקוד להרשאות של תוכנה, לא כמו אתר) תשאל על כל זה את הAI. רוב התוכנות האחרונות שנוצרו ע"י חברי הפורום נעשו בסגנון הזה.
  • בקשת מידע | האם המחשב הזה שווה?

    לא נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    154 צפיות
    D
    @קופיקו לא יודע מה מצבו לאחר כמה שנים של שימוש הוא לא אמור להחזיק המון זמן
  • בעיה | האם המחשב שלי דפוק?

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    182 צפיות
    D
    @ישראל1212 תבדוק עוד כמה ימים מהניסיון שלי זה כלום ושום דבר
  • בקשת מידע | תוכנת לסינון וידיאו על המחשב

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    14 צפיות
    אין תגובות
  • שיתוף | אתר "מחשבון מחמאות" - לא רק למחמאות

    14
    6 הצבעות
    14 פוסטים
    156 צפיות
    ב
    @מייבין-במקצת נכון אבל קצת מעצבן כי זה לקח יותר מכמה שניות...
  • נושא זה נמחק!

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    18 צפיות
  • בירור | קונסולה new 3ds

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    36 צפיות
    מ
    @Weo100 כתב: מחפש מישהו שעוסק בפריצת 3ds אזור מודיעין מה זאת אומרת פריצת?
  • בירור | מנהלי התקנים מושבתים וחוזרים ומושבתים למה?

    לא נפתר
    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    47 צפיות
    ל
    @נצח-ישראל אני קצת מתלבט כזה נשמע טיפשי אבל יש סיכוי שכלי תיקון זיהה אותך כבתור מחשב אחר והוא מביא דרייברים שלא תואמים במדויק ובכל מקרה קצה שקורה הדרייבר מוסר אוטומטית אז תבדוק מה מגודר בכלי תיקון איזה דגם מחשב Spoiler פשוט פחות או יותר זה מהדברים הבודדים שגורמים לדרייבר להימחק אי תאימות או שהעברת מווינדוס 10 ל11 גם יכול לגרום לאי תאימות מסוימת
  • בקשת מידע | מה הדרך הכי טובה לפרסום אתר?

    46
    6 הצבעות
    46 פוסטים
    817 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @יאיר. יש שם אלפי משתמשים כל יום, אבל התועלת של הפרסומת תלויה באמת בין השאר ברמת העניין שהיא אמורה לעורר בציבור
  • בקשה | בקשת מידע על הסינונים השונים לסמרטפון

    לא נפתר
    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    44 צפיות
    אברהם גלסרא
    @menajemmendel [image: 1781693433635-4e277290-fa33-4d47-9c65-db47052ae646-image.jpeg]
  • 13 הצבעות
    28 פוסטים
    593 צפיות
    א
    @יאיר-דניאל זאת היתה כוונתי, שהוא תייג את האדם הלא־נכון.
  • להורדה | אפליקציית מאמת - חשבונות רבים בתוכנה אחת

    15
    3
    9 הצבעות
    15 פוסטים
    269 צפיות
    י
    @לב-טוב כתב בלהורדה | אפליקציית מאמת - חשבונות רבים בתוכנה אחת: זה באמת חשוב למשהו שזה יעבוד אופליין? בהחלט.
  • בירור | מטען למחשב נייד HP

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    80 צפיות
    D
    @אהרון-שלום מניסיון מר חצי מהמטענים של אלי לא עובדים בשימוש של 3 חודשים והחצי השני שורדים חצי שנה פעם הייתי מזמין שם מטענים והיום אני מעדיף לתועלתי ולתועלת הלקוחות לשלם קצת יותר ולקנות מקורי
  • בקשה | מחפש מטענים מקוריים לנייד HP 65W

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    25 צפיות
    D
    @אליהו-21 אין בדיוק איך לפנות אליך אז תפנה אליי <shop@dms-computers.co.il‏> תרשום בדיוק כמה אתה צריך ואני אבדוק במלאי יש לי חדשים מקוריים ב150 ש'ח וכמובן הנחה לכמות
  • בקשה | סליחה, אבל אני צריך אילוסטרייטור בממשק עברית

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    134 צפיות
    ק
    @הנגבי אני הורדתי פה מהתוכנות של ירון רק אילוסטרייטור 2025 או 2026 בעברית ממש טוב! https://mitmachim.top/topic/94146/להורדה-adobe-illustrator-2026-v30.2.1.1 שמתי בשורה קודמת קישור ל2026 יכול להיות שבהתחלה צריך להפוך את זה לעברית בהתחלה זה גם כתב לי הפוך בעברית ואז ראיתי סרטון שלימד איך https://www.youtube.com/watch?v=wTtFjD1B-t נראה לי שזה הסרטון תעדכן אם לא... בהנאה!
  • מדריך | קיצורי דרך שימושיים מאוד (!) לווינדוס

    16
    1
    27 הצבעות
    16 פוסטים
    989 צפיות
    בנימין מחשביםב
    עוד טריק שימושי ביותר שכמעט אף אחד לא מכיר! מכירים את זה שאתם רוצים לשים קיצור דרך מתיקיה לתיקיה בתוך דיסק און קי או כונן חיצוני, אבל אי אפשר כי המחשב מקצה לכונן בכל פעם אות אחרת (D/E וכו')? יש שמנסים לקבוע אות כונן קבועה (על אות לא שימושית שאף פעם לא תגיעו אליה, כמו J או Z) במחשב האישי, אבל ברגע שתחברו את הכונן למחשב אחר - האות תשתנה בחזרה והקיצור יהרס Spoiler אני נתקלתי בזה בעיקר בסידור כונן אוסף התוכנות שלי. תוכנות מסוימות היו אמורות להופיע בכמה קטגוריות שונות, ובגלל המשקל הכפול (או המשולש) הכונן התנפח מהר מאוד. הייתי חייב להחליף את הכפילויות בקיצורי דרך כדי לחסוך מקום, אבל הייתי צריך שהם יעבדו בכל מחשב שאליו אני מחבר את הכונן הפתרון הוא ליצור קיצור דרך יחסי קיצור כזה לא מתחיל מאות כונן קשיחה (כמו E:), אלא מנווט "אחורה" ו"קדימה" מהמקום שבו הוא נמצא אל הנתיב הרצוי. הכלל הפשוט הוא: הסימון ..\ (שתי נקודות ולוכסן) אומר למערכת "חזור תיקייה אחת למעלה". הוראות מפורטות בספוילר: Spoiler העיקרון בנתיב יחסי הוא ככה: . (נקודה אחת): אומר למערכת "תישאר בתיקייה שבה אתה נמצא עכשיו". אם הקובץ יושב באותה תיקייה בדיוק כמו הקיצור, או בתוך תת-תיקייה שלה, תשתמש בזה. (לדוגמה: .\MyPrograms\file.exe). .. (שתי נקודות): אומר למערכת "תעלה שלב אחד אחורה (לתיקיית האב)". .... (שתי נקודות פעמיים): "תעלה שתי רמות אחורה". אתה יכול להמשיך לשרשר את זה כמה שצריך עד שתגיע לשורש הכונן. משם אתה פשוט רושם את שם התיקייה שאליה אתה רוצה להיכנס. מה לעשות תכלס'- כנסו לתיקייה שבה אתם רוצים שקיצור הדרך יישב, לחצו קליק ימני > חדש > קיצור דרך. סייר הקבצים לא יודע לאכול נתיבים יחסיים סתם ככה, אז אנחנו צריכים להשתמש בפקודת מערכת שתריץ אותם. בשדה היעד (Target), העתיקו את אחת מהפקודות הבאות (כולל המרכאות!), ושנו את הנתיב בסוף לנתיב שאתם צריכים: אם המטרה היא לפתוח תיקייה אחרת: נשתמש בסייר הקבצים עצמו: %windir%\explorer.exe "..\שם_התיקייה_שלכם" (בדוגמה הזו: הקיצור יעלה תיקייה אחת אחורה בעץ, וייכנס לתיקייה שרשמתם). אם המטרה היא להפעיל תוכנה או קובץ (.exe): נשתמש בשורת הפקודה: %comspec% /c start "" ".\שם_התיקייה\שם_הקובץ.exe" (בדוגמה הזו: הקיצור ייכנס לתוך תת-תיקייה ויפעיל את הקובץ. הנקודה הבודדת . מסמלת "התחל מהתיקייה הנוכחית"). חשוב! - Spoiler אל תדלגו על השלב הזה! אחרי שיצרתם את הקיצור, לחצו עליו קליק ימני > מאפיינים (Properties). גשו לשדה שנקרא התחל ב- (Start in) – ותמחקו משם את כל הטקסט! השדה הזה חייב להישאר ריק לחלוטין. אם תשאירו שם טקסט, המערכת תדחוף לשם את אות הכונן הנוכחית, והקיצור שוב ייהרס ברגע שתעברו מחשב. לסיום אתם יכולים להחליף את האייקון (במאפייני קיצור הדרך) לאייקון הרגיל של תיקיה בסייר ווינדוס [image: 1781641595428-06b3cc70-7760-4fa0-92dd-4136be817e44-image.png] Spoiler אם הוא לא מציע לכם את האייקון הזה תגדירו לו לחפש אייקונים במקום הרגיל של אייקונים לתיקיות אמור להיות במיקום- %SystemRoot%\System32\SHELL32.dll [image: 1781641791970-681cec05-20b4-44e9-9909-e8fc827b196a-image.png] [image: 1781641846729-4a43d390-8cdc-4511-9877-d39697eaabbf-image.png] בהצלחה!