אחרי שאתמול הם הגיעו אליי - בעז"ה בל"נ, הלילה תעלה סקירה על האוזניות ליברטי 4 פרו.
כולל תמונות השוואה של הקייס - מבחינת גודל - של כל הדגמים הבאים: P20 P30 P40 ליברטי 4 פרו.
ספויילר - אני מרוצה מהם מאוד!
בכל מקרה, תוכלו לראות את הסקירה המקיפה שפרסם @א.-ד.-ג. על האוזניות הללו.
עריכה:
הסקירה נוספה - עיינו בפוסט הראשון
(עוד לא הוספתי את תמונות ההשוואה, אעשה זאת בהזדמנות)