בעיה | סיסמאות בכרום לא מסונכרנות
-
הדפדפן שלי קרס משום מה ומאז הוא ניתק לי את כל חשבונות המייל והוא לא ממלא לי סיסמאות אוטומטי בניסיון כניסה מחדש למיילים שנותקו.
לכאורה גם כל המילוי אוטומטי של כתובות וכדו' כבר לא עובד.
למה זה קרה ואיך אני פותר את זה?תודה
-
@צול-גאה אני בתוך החשבון הראשי. אבל כשאני מנסה להיכנס לחשבונות הנוספים הסיסמא לא נכנסת אוטומטית.
גם מילוי אוטומטי אחר למיטב הבנתי לא עובד. -
בד"כ בדברים הללו גמיני יעיל אחרי 3 נסיונות
כן... הוא אמר לי לבדוק האם הדפדפן מוגדר על מצב טאבלט כי במקרה כזה הוא מחכה לנגיעה לפני שהוא מציע מילוי אוטומטי.
שיניתי את זה ועכשיו זה עובד (לא שולל שזאת הייתה בעיה אחרת שנפתרה מהריענון הכפוי שנדרש בשביל לשנות את ההגדרה הזו...)עריכה: מה שכתבתי בסוגריים יותר הגיוני...:

בקודם לא היה כאן שום מידע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


