Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k Topics 282.8k Posts
  • בירור | קודי גיבוי בגימייל. מזה?

    2
    1
    0 Votes
    2 Posts
    47 Views
    צדיק 0צ
    @mdy זה מיועד למי שיש לו אימות דו שלבי למייל כדי שיוכל להיכנס ללא האימות מוציאים פעם אחת רשימה של קודים חד פעמיים וכל פעם שרוצים להיכנס לחשבון ואין לכם גישה לאימות הדו שלבי בוחרים באפשרות באימות על ידי קוד חד פעמי עד שמשתמשים בכל הקודים ואז מוציאים עוד
  • מדריך | החלפת IMEI בשיומי F21 PRO

    20
    0 Votes
    20 Posts
    304 Views
    ש
    @נוחעם-FM הצלחתי. תודה רבה לכל המסייעים מהתחלה ועד הסוף..
  • בעיה | שליטה מרחוק- טימואר

    10
    1
    0 Votes
    10 Posts
    182 Views
    a.y.f.A
    @להיות-בשמחה אולי בהגדרות או באתר הרשמי
  • בקשת מידע | כרטיס שפעם נמחק

    5
    0 Votes
    5 Posts
    61 Views
    מתכנת חובבמ
    @שקאד אף פעם לא כדאי לסמוך על כרטיס זיכרון לדברים חשובים שאין להם תחליף או שמורכב להשיג את התחליף כל כרטיס אחרי כמה שנים יאבד את המידע שבו - זאת עובדה קיימת השאלה תקפה בכרטיס של נגן עם שירים לדוגמה שאם יקרה לו משהו יהיה אפשר להשיג חזרה את מה שהיה בו עם קצת עבודה בכזה מקרה תלוי מה קרה בדיוק לכרטיס
  • 0 Votes
    1 Posts
    27 Views
    No one has replied
  • בעיה | מדפסת HP מדפיסה חלש

    8
    0 Votes
    8 Posts
    155 Views
    a.y.f.A
    @YAAKOVSAS כתב בבעיה | מדפסת HP מדפיסה חלש: לא מצאתי "בדיקת ראשי דיו". יכול להיות שזה נקראה משהו אחר, תחפש איך זה נקרא בHP
  • 0 Votes
    12 Posts
    584 Views
    א
    @איש-גמזו אני ניסיתי לא מזמן לבקש ממנו סקריפט BAT לפתיחת חסימות אדמין של מדיניות והוא לא הסכים כי "זה נראה בדיוק כמו עקיפה סטנדרטית לכיתות וחדרי מחשבים" מאידך אמרתי לו בצ'אט נפרד שאני רוצה לתכנת תוכנה כעין סייפר שחוסמת דרך הרגיסטרי תכונות כנ"ל והוא נתן לי מיד כולל האפשרות לפתוח את החסימות
  • בירור | קיבוע לחלונית קטנה

    5
    0 Votes
    5 Posts
    87 Views
    cfopuserC
    @תמיד בpowertoys יש פיצ'ר של crop & lock ופיצר נוסף של always and top
  • בעיה | איך יוצאים מתוכנת adobe reader

    3
    1
    0 Votes
    3 Posts
    51 Views
    9
    @אליקים-שטיינמץ אחרי שתשנה את הכותרת תסיר מתוספים של גוגל ותסיר את התוכנה הזאת דרך הסרה של תוכנות
  • בירור | פתיחת חשבון גוגל או התחברות

    6
    0 Votes
    6 Posts
    128 Views
    צדיק 0צ
    @ר.י.ב אין לי נסיון אבל יש פוסט מורחב על זה בפורום תחפש
  • בעיה | כרטיס זיכרון נמחק!

    17
    0 Votes
    17 Posts
    366 Views
    ש
    תודה רבה!!! זה עבד עם R STUDIO ! אני לא יודע בדיוק מה עשיתי אבל הכול חזר ! תודה רבה אין לי מילים...
  • בקשה | דרוש מומחה לגרפיקה לעיצוב תמונה!

    3
    1 Votes
    3 Posts
    84 Views
    הישבשר המלומדה
    מי ששלח לי את המייל שישם לב שהחזרתי לו
  • שאלה | מפות מיקרוסופט

    Unsolved
    6
    1
    0 Votes
    6 Posts
    144 Views
    ל
    @cfopuser אני לא מצליח להסיר את האפליקציה
  • בירור | איך מומלץ לשלוח פקס דרך המייל

    9
    0 Votes
    9 Posts
    462 Views
    ת
    @ישיבישער כתב בבירור | איך מומלץ לשלוח פקס דרך המייל: עד כמה שזכור לי במייל הציבורי של חדרי מחשבים 'חושב' יש את האפשרות הזו חינם, אבל נראה לי שהם מסכימים להשתמש במייל הזה רק למי שמשתמש בחדרי מחשבים שלהם. כלומר להם יש מנוי והם מסכימים לך להשתמש בזה
  • בירור | עזרה בלפתוח חשבון גוגל חדש

    16
    0 Votes
    16 Posts
    239 Views
    ת
    @צדיק-0 דבר ראשון תודההההה!! דבר שני כשאני מנסה לשנות סיסמא הוא גם מבקש ממני אימות בטלפון (-SMS)
  • בקשת מידע | איזה מחשב מומלץ לVIMIX?

    1
    0 Votes
    1 Posts
    55 Views
    No one has replied
  • 0 Votes
    8 Posts
    187 Views
    צדיק 0צ
    @תקמא אימולטור אילו תוכנות למחשב שמפעילות מערכת של טלפון על המחשב ככה שאם תשתמש באימולטור תוכל להיכנס ליוטיוב כאילו אתה נכנס מטלפון
  • הסבר | קישור לאתר אינטרנט

    9
    0 Votes
    9 Posts
    157 Views
    י
    @aia לגבי הבעיה שלך בוורד שצריך ללחוץ על קונטרול, הפיתרון נמצא כאן [image: 1769014747238-f764973f-052d-43d0-8bde-317a6a6c4e8f-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-3.jpg] ולגבי הבעיה במייל, אם הבנתי אותך נכון, אתה מעתיק מוורד למייל ואז הקישור נאבד, אז לכאורה הפיתרון הפשוט הוא להעתיק את הכתובת עצמה ואז במייל לשים את הקישור עם קונטרול K כמו שהסבירו כאן.
  • 0 Votes
    1 Posts
    46 Views
    No one has replied
  • בעיה | עדכוני ווינדוס לקחו 127 גיגה!!

    22
    0 Votes
    22 Posts
    282 Views
    A
    @מתכנת-חובב כתב בבעיה | עדכוני ווינדוס לקחו 127 גיגה!!: העדכון ווינדוס שבתמונה השניה שוקל 4 ג'יגה והגיוני שזה הוא לופ של 32 פעמים?