Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k Topics 282.8k Posts
  • בירור | מחשב עם אחסון של 1T+

    2
    0 Votes
    2 Posts
    65 Views
    ח
    @אברהם-גלסר לכל מחשב נייד תוכל להחליף SSD לכמה שתרצה... לגבי נייחים אתה יכול במקום להחליף, להוסיף דיסקים אם כבר יש לך כך שמבחינת העלות אין הרבה הבדל בעינין של הזיכרון
  • באג | סימן מוזר על המסך

    Solved
    4
    1
    0 Votes
    4 Posts
    82 Views
    ע"ה דכו"עע
    @אשריך-עליך כי זה נשאר מהסימון של הנקודת אחיזה שבין שני התצוגות [image: 1769584847086-5323462c-8651-4a25-8af8-22410517c4f7-image.png]
  • עזרה | בעיה בצפיה ביוטיוב

    8
    1
    0 Votes
    8 Posts
    169 Views
    ישראל 142י
    @mda כתב בעזרה | בעיה בצפיה ביוטיוב: האם יש דרך להפעיל חוסם פירסומת חילופי או לשנות משהו בהגדרות שלו ? יש לי חוסם AdBlock וגם ‫Adblock Plus עושה את אותם הבעיות אפשר להשבית את החוסם פרסומות רק ביוטיוב (אלא אם כן אתה צריך את זה דווקא בשביל יוטיוב)
  • המלצה | מצלמת רשת לשיחות זום

    6
    0 Votes
    6 Posts
    94 Views
    ב
    @מתחיל אם אין לך שימוש רציני תמידי במצלמה על בסיס יום יומי, וגם יש לך עניין לחסוך בכסף הייתי אומר שטוב לך גם הזה של ה60. מה העניין ללכת על היקר... אני הייתי קונה את הזה של ה60. הזה של ה75 וה150 זה אותה חנות אז ככה שמצד אמינות של החנות אין הבדל. מצד ביקורות על המוצר זה גם כמעט זהה, אז שוב למה להוציא 150. אולי יהיו שיגידו שאני טועה בהשערה שלי. אני לא יודע אם באלי אקספרס משחק הכלל שככל שהמחיר יקר יותר התמורה גם גדלה... תעשה כחוכמתך. בהצלחה.
  • בקשה | גופנים MachbeshMF וכן HadasaNewBlack

    1
    0 Votes
    1 Posts
    54 Views
    No one has replied
  • 3 Votes
    15 Posts
    434 Views
    ע"ה דכו"עע
    הפוסט הראשון עודכן עם גירסה משופרת של התוכנה לשינוי ההנחיות, עם הנחיות יותר מתאימות וכו', ועם התאמה לעוד הרבה IDE'S
  • בעיה | אני חייב עזרה דחוף!! המחשב הושבת!!

    Solved
    78
    2
    1 Votes
    78 Posts
    2k Views
    מ
    @נפתלי-צבי-יהודה להכנס למצב בטוח בעיקרון הוא עם מקש F8 העניין הוא שבמערכות הפעלה המתקדמות יותר (10-11) פרק הזמן שתוכל לתפוס בתזמון מדוייק של 200ms שואף לאפס בשביל להגדיל את טווח הזמן תצטרך להגדיר פרק זמן גבוה יותר של לפחות כמה שניות ואת זה - במצב הנוכחי שתיארת - זה מצריך פקודות באנגלית אי לכך אני חושב שבכדי שתוכל לגבות את החומר לפני שאתה מתחיל לשחק יהי יותר קל לך עם boot חיצוני
  • בקשת מידע | שאלה בקשר לWWAN וESIM - לטיטיוד 7430

    18
    0 Votes
    18 Posts
    212 Views
    D
    @aiib כתב בבקשת מידע | שאלה בקשר לWWAN וESIM - לטיטיוד 7430: @DANIEL-4 אני לא מכיר את המקום באופן אישי. זכור לי שזה מקום מפורסם ומומלץ. כמדומני באזור 150 שקל. אם יש מישהו שמכיר אשמח למידע והמלצות/דיס וכרן לכתובת/טל' אם יש לך
  • 0 Votes
    5 Posts
    115 Views
    kasnikK
    @נחמן-פלח הפיתרון למראה שלך (אחרי דיון הקבינט ) זה לקבל סמס למערכת לגופו של שאלה לכאו' זה אפשרי מה שרצית שלוחה של שידור חי/ ועידה, לא זוכר את השם של זה, ברח לי... עם אקסס פילטר בכניסה / וויטליסט וכדו' אבל יכול להיות שוואטסאפ מזהים שזה עובר למערכת
  • בעיה | התקנת מערכת משתמש של אפל

    9
    0 Votes
    9 Posts
    180 Views
    צ
    ניסיתי את הדרך "במחשבי Intel..." ונגלק לי סמל של אפל אבל אני לא מוצא את תפריט השירותים זה מה שהוא מראלי כשאני לוחץ Command (⌘) אחרי שמסתיים הלוגו של אפל [image: 1769469393714-img_20260127_003450_113-resized.jpg] (ניסיתי גם ללחוץ על "כלי עזר לכוננים" וחיפשתי שירותים, אבל כמו שכתוב בתמונה השנייה זה כותב לי "בונה" [image: 1769469485115-img_20260127_003108_087-resized.jpg]
  • בירור | ליצור כתובת אחת לכמה אתרים

    18
    1 Votes
    18 Posts
    248 Views
    M
    @צדיק-תמים לא הבנת אותו @ר-יענקל-ה רוצה קבוצת כרטיסיות שיפתחו בלחיצה אחת? לא קשור לנטפרי תעשה תיקיה בסרגל הסימניות וכל פעם שאתה רוצה לפתוח את הכל תלחץ עליו עם הגלגלת וזה יפתח לך את כל הכרטיסיות שיש בפנים הבנתי אותך נכון?
  • 1 Votes
    7 Posts
    128 Views
    31576863
    @ר-יענקל-ה כתב בבירור | איך מגדירים תת שלוחה בכל המקומות?: (וגם איך אפשר לתייג אחרים בשאלה?) ע"י הוספת @ ואז את השם משתמש למשל @3157686
  • בקשת מידע | סרטון ציורי/ריאליסטי עם AI

    6
    0 Votes
    6 Posts
    152 Views
    אברהם גלסרא
    @aiib אה חחח, לא זוכר
  • בירור | שינוי VPN במחשב בחינם

    39
    0 Votes
    39 Posts
    2k Views
    מתכנת חובבמ
    @mefateach הסיבות שמזהירים מפני VPN-ים חינמיים הן בדרך כלל שלוש סיבות נפרדות פרטיות וסחר במידע - הם יכולים לאסוף עליך סטטיסטיקות ולמכור אותם למפרסמים וכו' ויכולים לקרוא תעבורה לא מוצפנת אבטחה - הם יכולים להחדיר נוזקה דרך התוכנה או התוסף שלהם לוגים - (למי שזה רלוונטי לו) - הם שומרים עליך לוגים שהמשטרה יכולה לדרוש protonVPN שהוזכרו כאן לדוגמה ידועים כמצטיינים בזה (היה להם סיפור כלשהו לפני כמה שנים אבל בסך הכל הם נחשבים למאוד רציניים בנושא הפרטיות)
  • שאלה | פתיחת חשבון מייל

    48
    0 Votes
    48 Posts
    1k Views
    Z
    תודה לשתיכם
  • בירור | חיפוש עסקים

    5
    0 Votes
    5 Posts
    157 Views
    עניו כמשהע
    @אום-אני-חומה מה זה
  • 0 Votes
    2 Posts
    64 Views
    דוד משה 1ד
    @יהודי-זה-הכי תנסה להשבית תוספים
  • 10 Votes
    8 Posts
    440 Views
    צדיק תמיםצ
    @יוסף-אלחנן לדעתי לא כן חשוב להכיר גם פיצ'רים יותר מתקדמים מבראנץ' ומרג'
  • 0 Votes
    11 Posts
    394 Views
    מתכנת חובבמ
    @ארי.מ. לא מכיר את הפריצות האלו ולכן אין לי כל כך איך לעזור אבל לא כדאי להילחץ יותר מידי תחכה שמישהו שמכיר יבוא לעזור
  • בקשת מידע | איזה מעבד יותר טוב?

    4
    0 Votes
    4 Posts
    147 Views
    מתכנת חובבמ
    @ישראל-כהן ה 1334U עדיף בפער אבל שים לב שזה למחשב נייד ואילו ה - 6700T הוא למחשב נייח (בדרך כלל במחשבי מיני בגלל צריכת החשמל הנמוכה ולכן גם הוא שומר על טמפרטורות סבירות בסביבה צפופה)