בקשת מידע | שיתוף קבצים בין משתמשים במחשב
-
אני רוצה לשתף את התיקיות שיש לי במשתמש אחד עם המשתמש השני במחשב ולעבוד על שניהם יחד.
איך עושים את זה? (אם בכלל..) -
אני רוצה לשתף את התיקיות שיש לי במשתמש אחד עם המשתמש השני במחשב ולעבוד על שניהם יחד.
איך עושים את זה? (אם בכלל..)@דוד-רבינוביץ אתה ניגש מהחשבון שלא מוגדר כמנהל לכונן הראשי, תיקיה משתמשים, התיקיה עם השם של המנהל תאשר גישה וזהו.
-
אני רוצה לשתף את התיקיות שיש לי במשתמש אחד עם המשתמש השני במחשב ולעבוד על שניהם יחד.
איך עושים את זה? (אם בכלל..)@דוד-רבינוביץ דרך המשתמש המנהל:
צור תיקייה למשל בשם "Shared" (או על תיקייה קיימת, זה לא משנה)
קליק ימני עליה - מאפיינים - לשונית אבטחה - עריכה - הוספה
תכתוב "Users" (או "משתמשים")
"בדוק שמות" ואז "אישור".
תסמן לUsers הרשאות של קריאה, כתיבה ושינוי.
אישור ואז שוב אישור.
ככה התיקייה Shared משותפת לכולם.
אולי באמת אני אעלה על זה תכף מדריך מסודר עם צילו"מ וכו'. -
@אברהם-גלסר
תעשה את זה כי אני לא מצליח אני מאשר גישה והוא עדיין לא נותן ללי וחוזר חלילה..
עדיף לי מהחשבון שלא מוגדר כמנהל. -
סליחה, הצלחתי!!
תודה רבה.
@לחי @אברהם-גלסר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות