אולי הגיע הזמן לסדר את זה?
לכאורה לסדר דברים כאלה זה לגעת בDB. אבל בעיקר צריך לחקור בדיוק מה צריך לגעת שם... כי צריך להיזהר.
בכל מקרה, לדעתי זה לא כזה דרמטי..
@שמואל אמרת לי פעם שזה באג שקרה איכשהו..
לא זכור לי. איזה באג?
אולי הגיע הזמן לסדר את זה?
לכאורה לסדר דברים כאלה זה לגעת בDB. אבל בעיקר צריך לחקור בדיוק מה צריך לגעת שם... כי צריך להיזהר.
בכל מקרה, לדעתי זה לא כזה דרמטי..
@שמואל אמרת לי פעם שזה באג שקרה איכשהו..
לא זכור לי. איזה באג?
אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..
לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.
לדעתי הם מיותרים
מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.
בכל מקרה,
מסודר יפה
זה תלוי במסך.
@רוצהלדעת באיזה חברה זה קורה?
קורה גם בטלפונים אחרים עם אותו הסים? בגירסא אחרת באותו המכשיר?
@שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים
אהה.
דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע.
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
הוספתי.
@שמואל בדקת את זה?
האמת שלא ראיתי את זה, אני לא על ווינדוס, ואכן בווינדוס זה קורה גם אצלי. אז לפחות הצלחנו לגרום לזה לקרות.
למעשה שורש הבעיה כבר בספרייה הזו
https://www.npmjs.com/package/mime
אבל בעצם למה הנושא צץ בעדכון? זה בוודאי פתיר בצד שלהם.
לגבי ה zip שלא עולה,
אני לצערי לא הצלחתי לשחזר את זה אצלי, בדקתי גם עם הקובץ
[dea7d91a-3a29-4638-88cd-5cde8773e3b0-פרסום.zip](Invalid MIME type)
וזה עולה, גם דרך משתמש ״רגיל״.
אני לא יודע מה לומר, לדעתי זה עניין של מטמון מקומי וכו, ואיזה משהוא בצד לקוח. תנסו אחרי ריענון קשיח וכו.
אם זה לא יסתדר, ננסה לחשוב איך אפשר לנסות לבדוק את זה יותר לעומק.
עכשיו אני מבין שאולי הוא רק מחק לי ולא טיפל בבאג באמת
אני לא מחקתי לך, אני מחקתי לכולם באופן גורף, ואכן למשתמש שכתבת זה עדיין נשאר, יתכן שצריך לטפל בנושא בצורה שונה.
בכלל ״מיקום״ לדעתי זה שדה לא רלוונטי, בלי להיכנס להאם רלוונטי בכלל לפרסם את המיקום של המשתמשים, פשוט השימוש של זה לרוב בכלל לא היה למיקום, אלא להגיגים שיש למשתמשים לכתוב וכו 
שמישהוא ישלח לי ZIP כזה במייל שמקבל את השגיאה הזו, כי לי זה לא קורא אצלי, ואני חושב שזה קשור לסוג הקובץ וכו.
@שמואל זה ממש חשוב ונראה לי שיסכימו איתי שיהיה אופציה שיהיה התראות לצאט אני מדגיש לא שנקבל תמיד התראה אלא אופציה
קצת קשה להבין מה אתה רוצה, ההודעה לא מפוסקת, לא מובן מה בדיוק אתה רוצה להדגיש ומה אתה בכלל חושב ש״חשוב״.
אתה אומר שפשוט יהיה אפשר לכבות את ההתראות על הצ'אט?
@שמואל ניסיתי לתת לך לייק, ומסתבר שנתתי לך 6 היום.. אולי לנתינה לך לא תהיה מגבלה?
אני באמת מתלבט אם אתה משועמם, או גרוע מזה.
הצ'אט בפורום הוא לא מטרת הפורום ולא חלק מרכזי בו, ואין לי מטרה להפוך אותו לגוגל צ'אט, ולכן זה לא משהוא שיותקן.
אם הכל אפשרי, אז כדאי לעדכן את המדריך לשימוש בפורום ואת חוקי הפורום.
תסביר.
@שמואל איך?
לא יודע, אבל מסתבר שיש דרך. כל דבר אפשרי. אני קצת לא הבנתי את השאלה. היה עוד כמה כאלה פה. יש לכם רעיונות טובים. הכל אפשרי.