-
ברשותי מחשב נייד (לנובו), שלפתע לא עולה, כולל הביוס, אפילו לא רואים את הלוגו של החברה. החומרה נדלקת, שומעים את המאוורר. בדקתי גם עם מסך חיצוני, אותו דבר (כלומר, לא בעיה של מסך).
המחשב היה אצל טכנאי, לא מצא את הבעיה. המליץ ללכת למעבדה שתנסה לראות האם חלק מסוים בחומרה לא פועל או משהו כזה. -
מכירים בעיה כזו?
-
יש המלצה על מעבדה רצינית שמתמחה בבעיות כאלו? אזור ירושלים, בית שמש.
ישראל-מאיר1
-
מחשב שלא עולה - והמלצה למעבדה באזור ירושלים -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@a.y.f. כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
@ישראל-מאיר1 אם תרצה מחר בערב אוכל לנסות לסדר בהשתלטות מרחוק
ואם אתה בבית שמש אולי אתה יכול לקפוץ אלי ואנסה לסדרלא הצלחתי בסוף. אני תקוע ככה.
נראה לך שתוכל לעזור לי מרחוק? איך אפשר ליצור איתך קשר? -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@a.y.f. כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
@ישראל-מאיר1 יש לך נקודת שחזור?
אם תרצה יש דרך למחוק דרייברים
זה הנקודות שחזור שיש לי.
פשוט לבחור את הכי מוקדמת ולראות אם זה ימחק את הדרייברים הבעייתים? -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@a.y.f.
כאשר היה מסומן להציג רק דרייברים תואמים - היה מוצג אחד בלבד, לפי שם הדגם של ההתקן.
כאשר הורדתי את הסימון, הוצגו אין סוף אפשרויות, בתוך ההתקן שלי לא היה אחד עם שם דומה ותאריך שונה... או משהו כזה.
את הגנרי שהצעת, לא מצאתי.
יש עוד לאן להתקדם מכאן? -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@a.y.f. כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
@ישראל-מאיר1 בוא ננסה משהו אחר
כנס למנהל ההתקנים ובתצוגה תגדיר שיוצגו גם התקנים נסתרים
במתאמי רשת, אלה שאפורים תמחוק
ותנסה שוב לאחר הפעלה מחדשמחקתי את האפורים,
הפעלתי מחדש,
הרצתי שוב את הפקודות.
לא עזר...
ברגע שיש זיהוי של חיבור ההתקן הופך ללא זמין. -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@a.y.f. כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
@ישראל-מאיר1 בוא ננסה משהו אחר
כנס למנהל ההתקנים ובתצוגה תגדיר שיוצגו גם התקנים נסתרים
במתאמי רשת, אלה שאפורים תמחוק
ותנסה שוב לאחר הפעלה מחדשלנסות שוב את כל הפקודות, או רק הפעלה מחדש?
-
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@a.y.f. כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
@ישראל-מאיר1 ותעדכן אם עזר או לא
עשיתי.
לא עזר..
כשנפתח המחשב, הוויפי לא מופיע.
הפכתי את ההתקן לזמין,
ברגע שיש זיהוי של חיבור אינטרנט, ההתקן הופך מיד ללא זמין. -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@a.y.f. לא. תוכל לעזור לי במה מדובר? מה הפקודות?
-
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
@ישראל-מאיר1
המקלט יואסבילא מנסה...
לא רוצה שיהרוס גם את המחשב השני... -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרהלא עוזר..
יש עוד עצות?
לנתק את רכיב הפנימי פיזית זה כדאי?? -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@ejay
בהבנתי הדלה איני מצליח להבין היכן נמצאת הפקודה הנצרכת להחזיר את עבודת רכיב הוויפי הפנימי של המחשב...
מצ"ב תמונות של הביוס שלי....

אשמח מאוד אם מישהו יוכל להסביר לי בשפה של אנשים פשוטים...
תודה רבה!!!
-
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
@ישראל-מאיר1
כנס ל
Integrated Peripherals
Wireless LANאני לא רואה כזו שורה... זה נמצא במסך שצילמתי?
אתה מתכוין לשורה שמתחילה ב- Wake -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@ישראל-מאיר1 אין לי מילים על העזרה שלכם!! באמת, תודה גדולה!
-
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@ejay
זה הקישור למוצר:
https://he.aliexpress.com/item/1005007884977391.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.289.67dd586a8xNxt3&gatewayAdapt=glo2isr
אתה יכול להגיד איזה שורה לנטרל ואיזה להשאיר?

-
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@a.y.f. עשיתי את זה.. לא עזר.
הורדתי את שני מנהלי ההתקנים והפעלתי את המחשב מחדש.
יש דרך נוספת? -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@ejay
חייב עזרה דחופה!!
הסרתי את ההתקן החיצוני, גם את מנהל ההתקן, הדלקתי מחדש - ועדיין ההתקן הפנימי עובד רק לשנייה ונכבה...
מה עושים? אין עכשיו קליטה בכלל

זה ההתקן המובנה של המחשב

ההתקן החיצוני שבתמונה כאן, זה מה שחיברתי.. סתם התקן מעלי אקספרס -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
@ישראל-מאיר1
קליק ימני על ההתקן ושם מאפיינים
בלשונית למעלה יש משאבים

הוא לא מאפשר לראות את המשאבים, כי ההתקן לא זמין, ואני לא מצליח להפוך אותו לזמין (זה מיד חוזר למצב לא זמין), אפילו שההתקן החיצוני לא מחובר..
עכשיו גם התסבכתי ואין לי את ההתקן הקבוע...שאלה: האם להסיר אותו פיזית, זה כדאי וזה יפתור את הבעיה? או שזה דבר מסובך?
אולי הכי כדאי לקנות מגבר וזהו?
תודה על כל העזרה והמידע!
-
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה -
בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה@ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:
resources
כן, עדיין יש התנגשות חומרה. שני ההתקנים הופכים ל"לא זמין".
מה זה "resources"?