דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה

בקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
46 פוסטים 4 כותבים 1.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E ejay

    @ישראל-מאיר1
    תנסה לראות פרטים של המשאבים של המובנה
    תפרט איזה לוח ואיזה התקן חיצוני

    י מנותק
    י מנותק
    ישראל-מאיר1
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @ejay
    חייב עזרה דחופה!!
    הסרתי את ההתקן החיצוני, גם את מנהל ההתקן, הדלקתי מחדש - ועדיין ההתקן הפנימי עובד רק לשנייה ונכבה...
    מה עושים? אין עכשיו קליטה בכלל
    WhatsApp Image 2025-11-30 at 20.27.49.jpeg
    זה ההתקן המובנה של המחשב
    WhatsApp Image 2025-11-30 at 20.27.47.jpeg
    ההתקן החיצוני שבתמונה כאן, זה מה שחיברתי.. סתם התקן מעלי אקספרס

    a.y.f.A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י ישראל-מאיר1

      @ejay
      חייב עזרה דחופה!!
      הסרתי את ההתקן החיצוני, גם את מנהל ההתקן, הדלקתי מחדש - ועדיין ההתקן הפנימי עובד רק לשנייה ונכבה...
      מה עושים? אין עכשיו קליטה בכלל
      WhatsApp Image 2025-11-30 at 20.27.49.jpeg
      זה ההתקן המובנה של המחשב
      WhatsApp Image 2025-11-30 at 20.27.47.jpeg
      ההתקן החיצוני שבתמונה כאן, זה מה שחיברתי.. סתם התקן מעלי אקספרס

      a.y.f.A מנותק
      a.y.f.A מנותק
      a.y.f.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @ישראל-מאיר1 כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:

      הסרתי את ההתקן החיצוני, גם את מנהל ההתקן, הדלקתי מחדש - ועדיין ההתקן הפנימי עובד רק לשנייה ונכבה...

      תסיר את מנהל ההתקן של הוויפי ותפעיל מחדש, במקרים רבים זה מסדר את זה לבד

      העיקר להיות בשמחה תמיד

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • a.y.f.A a.y.f.

        @ישראל-מאיר1 כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:

        הסרתי את ההתקן החיצוני, גם את מנהל ההתקן, הדלקתי מחדש - ועדיין ההתקן הפנימי עובד רק לשנייה ונכבה...

        תסיר את מנהל ההתקן של הוויפי ותפעיל מחדש, במקרים רבים זה מסדר את זה לבד

        י מנותק
        י מנותק
        ישראל-מאיר1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @a.y.f. עשיתי את זה.. לא עזר.
        הורדתי את שני מנהלי ההתקנים והפעלתי את המחשב מחדש.
        יש דרך נוספת?

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ישראל-מאיר1

          @a.y.f. עשיתי את זה.. לא עזר.
          הורדתי את שני מנהלי ההתקנים והפעלתי את המחשב מחדש.
          יש דרך נוספת?

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @ישראל-מאיר1
          מדוע לא ניטרלת תאלחוטי בביוס?
          האלחוטי החיצוני ,אולי תתן קישור למוצר?

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ejay

            @ישראל-מאיר1
            מדוע לא ניטרלת תאלחוטי בביוס?
            האלחוטי החיצוני ,אולי תתן קישור למוצר?

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל-מאיר1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @ejay
            זה הקישור למוצר:
            https://he.aliexpress.com/item/1005007884977391.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.289.67dd586a8xNxt3&gatewayAdapt=glo2isr
            אתה יכול להגיד איזה שורה לנטרל ואיזה להשאיר?
            WhatsApp Image 2025-11-30 at 21.42.39.jpeg

            י E 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • י ישראל-מאיר1

              @ejay
              זה הקישור למוצר:
              https://he.aliexpress.com/item/1005007884977391.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.289.67dd586a8xNxt3&gatewayAdapt=glo2isr
              אתה יכול להגיד איזה שורה לנטרל ואיזה להשאיר?
              WhatsApp Image 2025-11-30 at 21.42.39.jpeg

              י מנותק
              י מנותק
              ישראל-מאיר1
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @ישראל-מאיר1 אין לי מילים על העזרה שלכם!! באמת, תודה גדולה!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י ישראל-מאיר1

                @ejay
                זה הקישור למוצר:
                https://he.aliexpress.com/item/1005007884977391.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.289.67dd586a8xNxt3&gatewayAdapt=glo2isr
                אתה יכול להגיד איזה שורה לנטרל ואיזה להשאיר?
                WhatsApp Image 2025-11-30 at 21.42.39.jpeg

                E מנותק
                E מנותק
                ejay
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @ישראל-מאיר1
                כנס ל
                Integrated Peripherals
                Wireless LAN
                ותבטל אותו
                וצא ושמור

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E ejay

                  @ישראל-מאיר1
                  כנס ל
                  Integrated Peripherals
                  Wireless LAN
                  ותבטל אותו
                  וצא ושמור

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישראל-מאיר1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ישראל-מאיר1
                  #21

                  @ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:

                  @ישראל-מאיר1
                  כנס ל
                  Integrated Peripherals
                  Wireless LAN

                  אני לא רואה כזו שורה... זה נמצא במסך שצילמתי?
                  אתה מתכוין לשורה שמתחילה ב- Wake

                  E תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י ישראל-מאיר1

                    @ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:

                    @ישראל-מאיר1
                    כנס ל
                    Integrated Peripherals
                    Wireless LAN

                    אני לא רואה כזו שורה... זה נמצא במסך שצילמתי?
                    אתה מתכוין לשורה שמתחילה ב- Wake

                    E מנותק
                    E מנותק
                    ejay
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @ישראל-מאיר1
                    בחלק העליון יש advanced ועוד כמה דברים

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • E ejay

                      @ישראל-מאיר1
                      בחלק העליון יש advanced ועוד כמה דברים

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל-מאיר1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @ejay
                      בהבנתי הדלה איני מצליח להבין היכן נמצאת הפקודה הנצרכת להחזיר את עבודת רכיב הוויפי הפנימי של המחשב...
                      מצ"ב תמונות של הביוס שלי....WhatsApp Image 2025-12-01 at 20.26.42 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-12-01 at 20.26.42.jpeg

                      אשמח מאוד אם מישהו יוכל להסביר לי בשפה של אנשים פשוטים...

                      תודה רבה!!!

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י ישראל-מאיר1

                        @ejay
                        בהבנתי הדלה איני מצליח להבין היכן נמצאת הפקודה הנצרכת להחזיר את עבודת רכיב הוויפי הפנימי של המחשב...
                        מצ"ב תמונות של הביוס שלי....WhatsApp Image 2025-12-01 at 20.26.42 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-12-01 at 20.26.42.jpeg

                        אשמח מאוד אם מישהו יוכל להסביר לי בשפה של אנשים פשוטים...

                        תודה רבה!!!

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ejay
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @ישראל-מאיר1
                        device configuration

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          ישראל-מאיר1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          לא עוזר..
                          יש עוד עצות?
                          לנתק את רכיב הפנימי פיזית זה כדאי??

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י ישראל-מאיר1

                            לא עוזר..
                            יש עוד עצות?
                            לנתק את רכיב הפנימי פיזית זה כדאי??

                            E מנותק
                            E מנותק
                            ejay
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @ישראל-מאיר1
                            לבדוק במחשב אחר

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • E ejay

                              @ישראל-מאיר1
                              לבדוק במחשב אחר

                              י מנותק
                              י מנותק
                              ישראל-מאיר1
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:

                              @ישראל-מאיר1
                              לבדוק במחשב אחר

                              מה לבדוק?

                              E תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י ישראל-מאיר1

                                @ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:

                                @ישראל-מאיר1
                                לבדוק במחשב אחר

                                מה לבדוק?

                                E מנותק
                                E מנותק
                                ejay
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @ישראל-מאיר1
                                המקלט יואסבי

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • E ejay

                                  @ישראל-מאיר1
                                  המקלט יואסבי

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ישראל-מאיר1
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:

                                  @ישראל-מאיר1
                                  המקלט יואסבי

                                  לא מנסה...
                                  לא רוצה שיהרוס גם את המחשב השני...

                                  a.y.f.A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י ישראל-מאיר1

                                    @ejay כתב בבקשת מידע | הוספת קולט וויפי - התנגשות חומרה:

                                    @ישראל-מאיר1
                                    המקלט יואסבי

                                    לא מנסה...
                                    לא רוצה שיהרוס גם את המחשב השני...

                                    a.y.f.A מנותק
                                    a.y.f.A מנותק
                                    a.y.f.
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @ישראל-מאיר1 ניסת להריץ פקודות תיקון?

                                    העיקר להיות בשמחה תמיד

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • a.y.f.A a.y.f.

                                      @ישראל-מאיר1 ניסת להריץ פקודות תיקון?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      ישראל-מאיר1
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @a.y.f. לא. תוכל לעזור לי במה מדובר? מה הפקודות?

                                      a.y.f.A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י ישראל-מאיר1

                                        @a.y.f. לא. תוכל לעזור לי במה מדובר? מה הפקודות?

                                        a.y.f.A מנותק
                                        a.y.f.A מנותק
                                        a.y.f.
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @ישראל-מאיר1 תפעיל את CMD כמנהל:
                                        netsh winsock reset
                                        netsh int ip reset
                                        ipconfig /release
                                        ipconfig /renew
                                        ipconfig /flushdns
                                        net stop WlanSvc
                                        net start WlanSvc
                                        powercfg -h off

                                        לאחר שיגמר:
                                        shutdown /s /f /t 0
                                        זה יפעיל מחדש

                                        העיקר להיות בשמחה תמיד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • a.y.f.A מנותק
                                          a.y.f.A מנותק
                                          a.y.f.
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @ישראל-מאיר1 ותעדכן אם עזר או לא

                                          העיקר להיות בשמחה תמיד

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר