דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
שמואלש

שמואל

@שמואל
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
5.5k
נושאים
79
שיתופים
0
קבוצות
4
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @שניאור-שמח כתב:

    אולי הגיע הזמן לסדר את זה?

    לכאורה לסדר דברים כאלה זה לגעת בDB. אבל בעיקר צריך לחקור בדיוק מה צריך לגעת שם... כי צריך להיזהר.
    בכל מקרה, לדעתי זה לא כזה דרמטי..

    @שניאור-שמח כתב:

    @שמואל אמרת לי פעם שזה באג שקרה איכשהו..

    לא זכור לי. איזה באג?

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @חייא-שיאומי כתב:

    אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

    לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
    אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @חייא-שיאומי כתב:

    לדעתי הם מיותרים

    מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.

    בכל מקרה,

    @חייא-שיאומי כתב:

    מסודר יפה

    זה תלוי במסך.

    אופן השימוש בפורום

  • באג | בעיה בזיהוי שיחות וולטה..
    שמואלש שמואל

    @רוצהלדעת באיזה חברה זה קורה?
    קורה גם בטלפונים אחרים עם אותו הסים? בגירסא אחרת באותו המכשיר?

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @שניאור-שמח כתב:

    @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

    אהה.
    דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
    בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @YAHBDK כתב:

    תוכל לתרגם אותם לעברית?

    מה אתה מתכוון לתרגם? שכמו ש חחח נהפך לסמל שאם מישהוא יכתוב איש חושב או אברך מלטף את הזקן זה יוחלף ל 🤔 ?

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @חייא-שיאומי כתב:

    אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!

    הוספתי.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @לשכת-הרב כתב:

    למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאן

    לדעתי זה עניין של גודל מסך. תנסה לעשות את התצוגה קצת יותר קטנה.
    אפשר בכרום לעשות ״זום״ אחורה.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @שניאור-שמח כתב:

    @שמואל בדקת את זה?

    האמת שלא ראיתי את זה, אני לא על ווינדוס, ואכן בווינדוס זה קורה גם אצלי. אז לפחות הצלחנו לגרום לזה לקרות.

    @ע-ה-דכו-ע כתב:

    למעשה שורש הבעיה כבר בספרייה הזו
    https://www.npmjs.com/package/mime

    אבל בעצם למה הנושא צץ בעדכון? זה בוודאי פתיר בצד שלהם.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    לגבי ה zip שלא עולה,
    אני לצערי לא הצלחתי לשחזר את זה אצלי, בדקתי גם עם הקובץ

    @עידו300 כתב:

    [dea7d91a-3a29-4638-88cd-5cde8773e3b0-פרסום.zip](Invalid MIME type)

    וזה עולה, גם דרך משתמש ״רגיל״.
    אני לא יודע מה לומר, לדעתי זה עניין של מטמון מקומי וכו, ואיזה משהוא בצד לקוח. תנסו אחרי ריענון קשיח וכו.
    אם זה לא יסתדר, ננסה לחשוב איך אפשר לנסות לבדוק את זה יותר לעומק.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @צול-גאה כתב:

    עכשיו אני מבין שאולי הוא רק מחק לי ולא טיפל בבאג באמת

    אני לא מחקתי לך, אני מחקתי לכולם באופן גורף, ואכן למשתמש שכתבת זה עדיין נשאר, יתכן שצריך לטפל בנושא בצורה שונה.
    בכלל ״מיקום״ לדעתי זה שדה לא רלוונטי, בלי להיכנס להאם רלוונטי בכלל לפרסם את המיקום של המשתמשים, פשוט השימוש של זה לרוב בכלל לא היה למיקום, אלא להגיגים שיש למשתמשים לכתוב וכו 🙄

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    שמישהוא ישלח לי ZIP כזה במייל שמקבל את השגיאה הזו, כי לי זה לא קורא אצלי, ואני חושב שזה קשור לסוג הקובץ וכו.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @חייא-שיאומי כתב:

    @שמואל זה ממש חשוב ונראה לי שיסכימו איתי שיהיה אופציה שיהיה התראות לצאט אני מדגיש לא שנקבל תמיד התראה אלא אופציה

    קצת קשה להבין מה אתה רוצה, ההודעה לא מפוסקת, לא מובן מה בדיוק אתה רוצה להדגיש ומה אתה בכלל חושב ש״חשוב״.
    אתה אומר שפשוט יהיה אפשר לכבות את ההתראות על הצ'אט?

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @מחנה-ידידים כתב:

    @שמואל ניסיתי לתת לך לייק, ומסתבר שנתתי לך 6 היום.. אולי לנתינה לך לא תהיה מגבלה?

    אני באמת מתלבט אם אתה משועמם, או גרוע מזה.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    הצ'אט בפורום הוא לא מטרת הפורום ולא חלק מרכזי בו, ואין לי מטרה להפוך אותו לגוגל צ'אט, ולכן זה לא משהוא שיותקן.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @צול-גאה כתב:

    בריחוף על השם משתמש שרואים חלק מהפרופיל מוקטן כן רואים כמו המספר שלי בפרופיל שלי נמצא במיקום

    העניין טופל.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @מחנה-ידידים כתב:

    אם הכל אפשרי, אז כדאי לעדכן את המדריך לשימוש בפורום ואת חוקי הפורום.

    תסביר.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @חייא-שיאומי כתב:

    @שמואל איך?

    לא יודע, אבל מסתבר שיש דרך. כל דבר אפשרי. אני קצת לא הבנתי את השאלה. היה עוד כמה כאלה פה. יש לכם רעיונות טובים. הכל אפשרי.

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    שמואלש שמואל

    @YAHBDK כתב:

    יש דרך להוסיף אופציה שבצאט יראו אם השני ראה את ההודעה
    כמו בכל צאט רגיל שיש סימון של הפרופיל לייד המיקום האחרון שהוא היה בו?

    כן, ברור.

    אופן השימוש בפורום
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר