דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. הצעות לפיתוח
  5. רעיונות לביצוע
  6. בקשה | מחפש רעיון לפרויקט

בקשה | מחפש רעיון לפרויקט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רעיונות לביצוע
33 פוסטים 19 כותבים 359 צפיות 20 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מחובר
    מ מחובר
    מנסה לעבוד את ה'
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @אברהם-גלסר
    אולי תוכל לעזור לנו בעניין הזה לבנות מערכת של תוכנה לחסימת מחשבי ווינדוס, כולל חלוקת משתמשים, הרשאות משתנות, מערכת הדפסה בתשלום,

    כמובן כפיתוח לתוכנה שכבר בנה @הנני-העני, אני חושב שניתן לעשות זאת

    אני חושב שפרוייקט יחסית פשוט וייתכן שיהיה לו ביקוש רב, אני עצמי חושב להרחיב את פעילו המכון הזה לעוד מקומות, מלבד מה שהוא עכשיו כבר משמש רבים.

    בכלל התופעה המבורכת הזאת של מחשבים לכתיבת חידו״ת מתרחבת וייתכן שיהיה לזה ביקוש ממש גדול

    ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

      @אברהם-גלסר
      אפליקציית סייר קבצים עם אפשרות להוספת קיצור דרך לקובץ כווידג'ט למסך הבית כולל אפשרות בחירת אייקון לקיצור דרך

      יצירת נגן מוזיקה למחשב בסגנון מוסיקולט

      AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

      cfopuserC מנותק
      cfopuserC מנותק
      cfopuser
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @תותחוביץ כתב:

      AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

      @ישראל123 כתב:

      זה אחלה רעיון
      וגם שהוא בעצמו ינתח את הבקשה וירחיב אותה עד בלי די ויכין תוכנית מפורטת

      צריך שזה יהיה משהו שנותן דברים שאין בכל הפלטפורמות הקיימות כמו קלוד קוד וכדומה.

      -שזה יהיה חינמי (או בתשלום סמלי מאוד למפתחים) וידע לעבור לבד בין הספקים השונים בהגעה למגבלה וישתמש בכל בקשה בחכמה
      -אפשר לעשות חיבור לרנדר/ורסל וכדומה שהוא יריץ שם את האפליקציות
      -שיתמוך בפרויקט מרובה אפליקציות עם תצוגה מקדימה מפוצלת
      -שידע לנהל זיכרון וליצור קבצי הקשר והוראות
      -שיהיה לו משימות קבועות וקטנות שישתמשו במודלים כמו ג'אמה (15000 בקשות ביום)

      קוראים לזה opencode.

      ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • cfopuserC cfopuser

        @תותחוביץ כתב:

        AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

        @ישראל123 כתב:

        זה אחלה רעיון
        וגם שהוא בעצמו ינתח את הבקשה וירחיב אותה עד בלי די ויכין תוכנית מפורטת

        צריך שזה יהיה משהו שנותן דברים שאין בכל הפלטפורמות הקיימות כמו קלוד קוד וכדומה.

        -שזה יהיה חינמי (או בתשלום סמלי מאוד למפתחים) וידע לעבור לבד בין הספקים השונים בהגעה למגבלה וישתמש בכל בקשה בחכמה
        -אפשר לעשות חיבור לרנדר/ורסל וכדומה שהוא יריץ שם את האפליקציות
        -שיתמוך בפרויקט מרובה אפליקציות עם תצוגה מקדימה מפוצלת
        -שידע לנהל זיכרון וליצור קבצי הקשר והוראות
        -שיהיה לו משימות קבועות וקטנות שישתמשו במודלים כמו ג'אמה (15000 בקשות ביום)

        קוראים לזה opencode.

        ע"ה דכו"עע מנותק
        ע"ה דכו"עע מנותק
        ע"ה דכו"ע
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @cfopuser כתב:

        קוראים לזה opencode.

        ועוד הרבה שמות נרדפים של תוכנות נרדפות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מ מנסה לעבוד את ה'

          @אברהם-גלסר
          אולי תוכל לעזור לנו בעניין הזה לבנות מערכת של תוכנה לחסימת מחשבי ווינדוס, כולל חלוקת משתמשים, הרשאות משתנות, מערכת הדפסה בתשלום,

          כמובן כפיתוח לתוכנה שכבר בנה @הנני-העני, אני חושב שניתן לעשות זאת

          אני חושב שפרוייקט יחסית פשוט וייתכן שיהיה לו ביקוש רב, אני עצמי חושב להרחיב את פעילו המכון הזה לעוד מקומות, מלבד מה שהוא עכשיו כבר משמש רבים.

          בכלל התופעה המבורכת הזאת של מחשבים לכתיבת חידו״ת מתרחבת וייתכן שיהיה לזה ביקוש ממש גדול

          ע"ה דכו"עע מנותק
          ע"ה דכו"עע מנותק
          ע"ה דכו"ע
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @מנסה-לעבוד-את-ה כתב:

          אני חושב שפרוייקט יחסית פשוט

          פשוט זה לא, בטח לא בעזרת AI בלבד

          כלומר לא כזה בעיה לעשות חסימה אפילו עם סקריפט קצר של פאוורשל, אבל כדי שבאמת לא יוכלו לעקוף את זה צריך ידע רב וכו'

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

            @מנסה-לעבוד-את-ה כתב:

            אני חושב שפרוייקט יחסית פשוט

            פשוט זה לא, בטח לא בעזרת AI בלבד

            כלומר לא כזה בעיה לעשות חסימה אפילו עם סקריפט קצר של פאוורשל, אבל כדי שבאמת לא יוכלו לעקוף את זה צריך ידע רב וכו'

            מ מחובר
            מ מחובר
            מנסה לעבוד את ה'
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @ע-ה-דכו-ע כתב:

            פשוט זה לא, בטח לא בעזרת AI בלבד

            כלומר לא כזה בעיה לעשות חסימה אפילו עם סקריפט קצר של פאוורשל, אבל כדי שבאמת לא יוכלו לעקוף את זה צריך ידע רב וכו'

            לא צריך שלא יוכלו לעקוף ברמה מקצועית, בסוף מדובר על מחשבים שאינם מחוברים לרשת בתוך ישיבה כך שבכל מקרה לא ניתן לעשות בהם שום דבר

            את החסימה עצמה @הנני-העני בנה כבר רק צריך לבנות מעטפת, מערכת של משתמשים שונים עם הרשאות שונות חסימה לפי שעות, הדפסה בתשלום, וכו׳

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד מנותק
              ד מנותק
              דוד 33
              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
              #19

              מי מוכן ליצור תוכנה/אתר כזה?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דוד 33

                מי מוכן ליצור תוכנה/אתר כזה?

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמואל הסיני
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @דוד-33 תוכנה או אפליקציה?
                מה עוזר תוכנה?

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח מחובר
                  ח מחובר
                  חד צורבא
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  פרוייקט OCR שיודע לזהות עברית ורש"י באופן מדוייק ביותר וגם באותיות שבורות זה מצרך מבוקש ביותר

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ח חד צורבא

                    פרוייקט OCR שיודע לזהות עברית ורש"י באופן מדוייק ביותר וגם באותיות שבורות זה מצרך מבוקש ביותר

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יאיר 3210
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @חד-צורבא מצטרף להנ"ל מאד נצרך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שמואל הסיני

                      @דוד-33 תוכנה או אפליקציה?
                      מה עוזר תוכנה?

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                      #23

                      @שמואל-הסיני
                      תוכנה או אפליקציה?

                      מה שצריך

                      מה עוזר תוכנה?

                      כי הרעיון שלי זה כל הנוסחאות עם התמונות מהספרים הישנים המקוריים ומה הכניסו לתת נוסחאות ואיזה תפילה נלקחה מנוסח מסוים

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דוד 33

                        @שמואל-הסיני
                        תוכנה או אפליקציה?

                        מה שצריך

                        מה עוזר תוכנה?

                        כי הרעיון שלי זה כל הנוסחאות עם התמונות מהספרים הישנים המקוריים ומה הכניסו לתת נוסחאות ואיזה תפילה נלקחה מנוסח מסוים

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמואל הסיני
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #24
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צול גאהצ מנותק
                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          הכי דחוף תוסף NODBB
                          שידע לסנן פוסטים לפי מוניטין של הכותב ולמחוק או להסתיר לי את כל מה ששטויות וספאם
                          כמו ההודעה הזו לדוגמא

                          תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🙄 🙏 😂 🤓
                          0
                          • צול גאהצ צול גאה

                            הכי דחוף תוסף NODBB
                            שידע לסנן פוסטים לפי מוניטין של הכותב ולמחוק או להסתיר לי את כל מה ששטויות וספאם
                            כמו ההודעה הזו לדוגמא

                            תותחוביץ'ת מנותק
                            תותחוביץ'ת מנותק
                            תותחוביץ'
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @צול-גאה
                            ואיך יוכל בן אדם להוכיח ידע ולעלות מוניטין אם אף אחד לא יקרא את ההודעות שלו?????

                            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🤦 🤓 🤔
                            0
                            • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                              @צול-גאה
                              ואיך יוכל בן אדם להוכיח ידע ולעלות מוניטין אם אף אחד לא יקרא את ההודעות שלו?????

                              צול גאהצ מנותק
                              צול גאהצ מנותק
                              צול גאה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @תותחוביץ לפי מוניטין ותוכן
                              כלומר שיראה מה התוכן שלו
                              ויראה גם באיזה נושאים יש לו מקצועיות ויתן דירוג אמינות נניח מומחה אנדרואיד יקבל דירוג 8 בכל נושא אנדרואד
                              אבל אם בווינדוס הדירוג שלו נמוך אז בזה הוא יסווג כנמוךחוץ מזה שלא צריך הסתרה כוללת רק דירוג כפחות חשוב

                              הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צול גאהצ צול גאה

                                @תותחוביץ לפי מוניטין ותוכן
                                כלומר שיראה מה התוכן שלו
                                ויראה גם באיזה נושאים יש לו מקצועיות ויתן דירוג אמינות נניח מומחה אנדרואיד יקבל דירוג 8 בכל נושא אנדרואד
                                אבל אם בווינדוס הדירוג שלו נמוך אז בזה הוא יסווג כנמוךחוץ מזה שלא צריך הסתרה כוללת רק דירוג כפחות חשוב

                                הישבשר המלומדה מנותק
                                הישבשר המלומדה מנותק
                                הישבשר המלומד
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @צול-גאה לפעמים הכיון חשיבה או התשובה יכול להגיע דווקא ממשתמש שלא עם הרבה מונטיין זה לא מחייב כלום...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                  מחפש רעיונות לפרויקטים בכל תחומי התוכנה - אתרים, אפליקציות, תוכנות למחשב, תוספים, כלי AI, אוטומציות, מערכות שרת, API, DevOps, סייבר וכדומה. פחות IVR וכאלה.

                                  אשמח לרעיונות 🙏

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  ניסיםו
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @אברהם-גלסר אולי תנסה לפרוץ את אפליקציית נגן poweramp המעודכן.
                                  אני כבר הרבה זמן מנסה לפרוץ אבל אני לא מצליח כי אין לי רוט.
                                  פעם היה לי גרסאות פרוצות אבל אחד לא היה מצליח להימחק (״מתקין החבילה נעצר״) ובשנייה לא הייתי מצליח להיכנס לתפריט.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                    @אברהם-גלסר
                                    אפליקציית סייר קבצים עם אפשרות להוספת קיצור דרך לקובץ כווידג'ט למסך הבית כולל אפשרות בחירת אייקון לקיצור דרך

                                    יצירת נגן מוזיקה למחשב בסגנון מוסיקולט

                                    AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                                    א.מ.ד.א מחובר
                                    א.מ.ד.א מחובר
                                    א.מ.ד.
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @תותחוביץ כתב:

                                    AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                                    מה רע באנטיגרביטי?

                                    @ישראל123 כתב:

                                    שיהיה לו משימות קבועות וקטנות שישתמשו במודלים כמו ג'אמה (15000 בקשות ביום)

                                    מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יום חדש מתחילי מנותק
                                      יום חדש מתחילי מנותק
                                      יום חדש מתחיל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @אברהם-גלסר כבר שלחתי לך לפני תקופה מייל, מה התקדם עם זה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                        @אברהם-גלסר
                                        אפליקציית סייר קבצים עם אפשרות להוספת קיצור דרך לקובץ כווידג'ט למסך הבית כולל אפשרות בחירת אייקון לקיצור דרך

                                        יצירת נגן מוזיקה למחשב בסגנון מוסיקולט

                                        AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טופטופיסט
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @תותחוביץ כתב:

                                        AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                                        בעבר התחלתי ליצור משהו כזה אבל מהר מאוד נגמרו לי הטוקנים...
                                        זה גרם לו לזלול טוקנים בצורה מוגזמת

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ט טופטופיסט

                                          @תותחוביץ כתב:

                                          AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                                          בעבר התחלתי ליצור משהו כזה אבל מהר מאוד נגמרו לי הטוקנים...
                                          זה גרם לו לזלול טוקנים בצורה מוגזמת

                                          י מחובר
                                          י מחובר
                                          ישראל123
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @טופטופיסט בשביל זה צריך להגדיר אותו בצורה שתחסוך טוקנים ובנוסף יש פרויקטים מיוחדים לחיסכון בטוקנים כמו RTK

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר