דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. הצעות לפיתוח
  5. רעיונות לביצוע
  6. בקשה | מחפש רעיון לפרויקט

בקשה | מחפש רעיון לפרויקט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רעיונות לביצוע
30 פוסטים 17 כותבים 318 צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

    @אברהם-גלסר
    אפליקציית סייר קבצים עם אפשרות להוספת קיצור דרך לקובץ כווידג'ט למסך הבית כולל אפשרות בחירת אייקון לקיצור דרך

    יצירת נגן מוזיקה למחשב בסגנון מוסיקולט

    AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

    י מחובר
    י מחובר
    ישראל123
    כתב נערך לאחרונה על ידי ישראל123
    #6

    @תותחוביץ כתב:

    AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

    זה אחלה רעיון
    וגם שהוא בעצמו ינתח את הבקשה וירחיב אותה עד בלי די ויכין תוכנית מפורטת

    צריך שזה יהיה משהו שנותן דברים שאין בכל הפלטפורמות הקיימות כמו קלוד קוד וכדומה.

    -שזה יהיה חינמי (או בתשלום סמלי מאוד למפתחים) וידע לעבור לבד בין הספקים השונים בהגעה למגבלה וישתמש בכל בקשה בחכמה
    -אפשר לעשות חיבור לרנדר/ורסל וכדומה שהוא יריץ שם את האפליקציות
    -שיתמוך בפרויקט מרובה אפליקציות עם תצוגה מקדימה מפוצלת
    -שידע לנהל זיכרון וליצור קבצי הקשר והוראות
    -שיהיה לו משימות קבועות וקטנות שישתמשו במודלים כמו ג'אמה (15000 בקשות ביום)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • י מחובר
      י מחובר
      ישראל123
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      רעיון נוסף כלי ליצירת סוכנים ולבדיקת פרומפטים/סקילים
      סוכן שמריץ סשן בתוך סשן והוא יכול לעקוב אחרי הביצועים ולשפר את ההנחיה בהתאם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י מחובר
        י מחובר
        ישראל123
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @אברהם-גלסר וכמו שכתבתי לך בנושא הצדיק שלך (קלוד בחינם) תעשה כלי לשיתוף המנוי

        הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • י ישראל123

          @אברהם-גלסר וכמו שכתבתי לך בנושא הצדיק שלך (קלוד בחינם) תעשה כלי לשיתוף המנוי

          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומד
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
          #9

          @ישראל123 הגזמת אחרי הכול הוא משלם על זה הוא מוכן לעזור לפרוייקטים שנראים בענו כחשובים לא לכל אחד וחוץ מזה זה יגמר ככה תוך יום על שטיות שלא יצא מהם שום תועלת לציבור.

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

            @ישראל123 הגזמת אחרי הכול הוא משלם על זה הוא מוכן לעזור לפרוייקטים שנראים בענו כחשובים לא לכל אחד וחוץ מזה זה יגמר ככה תוך יום על שטיות שלא יצא מהם שום תועלת לציבור.

            י מחובר
            י מחובר
            ישראל123
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @הישבשר-המלומד לא התכוונתי למשהו שכל הרוצה יבוא ויטול אלא רק אוטומציה לתהליך להקל על @אברהם-גלסר ועל מקבלי החסדים

            תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אברהם גלסרא אברהם גלסר

              מחפש רעיונות לפרויקטים בכל תחומי התוכנה - אתרים, אפליקציות, תוכנות למחשב, תוספים, כלי AI, אוטומציות, מערכות שרת, API, DevOps, סייבר וכדומה. פחות IVR וכאלה.

              אשמח לרעיונות 🙏

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד המלך 3
              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
              #11

              @אברהם-גלסר רכיב מערכת שהופכת את הניווט במכשירי אנדרואיד מקשים לנוח וקל בדומה למכשירי נוקיה.
              אם תרצה אני אשלח אפיון מסודר AI.

              עריכה נוסף אפיון

              # מערכת ניווט מקשים לאנדרואיד — מסמך אפיון מוצר


              בעיית הבסיס

              אנדרואיד תוכנן סביב מגע. כשמשתמש עובד עם מכשיר אנדרואיד שיש לו מקלדת פיזית — D-pad, מקשי כיוון, כפתור אישור — הוא נתקל בשתי בעיות עיקריות:

              הוא לא יודע איפה הפוקוס נמצא. גם כשהפוקוס קיים, הוא קופץ בצורה לא צפויה. גם כשהניווט עובד, רוב האפליקציות לא בנויות בשביל מקלדת ולא מגיבות לה.

              המטרה של המוצר הזה: להפוך מכשיר אנדרואיד עם מקלדת פיזית לנוח לשימוש כמו מכשיר נוקיה. המשתמש תמיד יודע איפה הוא. הניווט צפוי. כל אפליקציה ניתנת לשימוש.


              עקרונות מנחים

              צפוי מעל הכל. לחיצה ימינה מזיזה ימינה. תמיד. בלי הפתעות. המשתמש צריך לבנות אינטואיציה שעובדת בכל מסך.

              אף פעם לא תקוע. תמיד יש לאן ללכת. אפילו בקצה המסך, אפילו באפליקציה שלא תוכננה למקלדת — תמיד יש פעולה אפשרית.

              ויזואלי ברור. המשתמש רואה את הפוקוס בכל מצב. לא מחפש אותו.

              לא מפריע. כשהמשתמש לא צריך את המערכת — היא שקופה לחלוטין. לא מאטה, לא מפריעה לאפליקציות, לא מציגה ממשק לא רצוי.

              ניתן לשליטה מלאה. כל תכונה ניתנת לכיבוי. המשתמש שולט.


              מה המערכת עושה — ארבעה תחומים


              תחום א — ויזואל

              מסגרת פוקוס:
              בכל עת שיש אלמנט ממוקד על המסך, המשתמש רואה עליו מסגרת ברורה. המסגרת נעה בצורה חלקה בין אלמנטים. גודלה מתאים למה שהיא מקיפה.

              מצבים שונים:
              המסגרת מראה מצבים שונים בצורה ויזואלית. אלמנט שניתן ללחיצה נראה אחרת מאלמנט בעריכה. אלמנט שאי אפשר לבצע עליו פעולה כרגע נראה אחרת.

              עקביות:
              אותו ויזואל בכל אפליקציה, בכל מסך, בכל מצב. המשתמש לא צריך ללמוד מחדש איך נראה הפוקוס בכל אפליקציה.


              תחום ב — ניווט

              ניווט כיווני:
              לחיצה בכל אחד מארבעת כיווני ה-D-pad מזיזה את הפוקוס לאלמנט הנראה ביותר באותו כיוון. ההגדרה של "נראה ביותר" לוקחת בחשבון מרחק, גודל, ויישור — לא רק הקואורדינטה הגיאומטרית הקרובה ביותר.

              גבולות וחזרה:
              כשמגיעים לקצה מסך או רשימה, המשתמש מקבל משוב ברור שהגיע לסוף. הניווט יכול לעטוף חזרה לתחילה, או לעבור לאזור הבא במסך — זו החלטת מימוש.

              זיכרון:
              כשחוזרים למסך שכבר ביקרנו בו, הפוקוס חוזר למקום שהיינו בו. לא מתחילים מחדש מהתחלה.

              מסך מחולק לאזורים:
              ניווט בתוך אזור (תוכן, ניווט, כותרת) פועל באופן טבעי. מעבר בין אזורים מרגיש מכוון — המשתמש מבין שעבר לאזור אחר.


              תחום ג — אפליקציות שלא תוכננו למקלדת

              זה האתגר הגדול ביותר. רוב האפליקציות בחנות לא נבדקו מעולם עם מקלדת.

              מה המערכת מנסה לפתור:
              כפתורים שאפשר לראות אותם אבל לא ניתן לנווט אליהם. שדות טקסט שלא נכנסים אליהם דרך מקלדת. תפריטים שנפתחים רק במגע. גלילה שלא מגיבה לכלום.

              עקרון הפחות הפרעה:
              המערכת מנסה לגרום לאפליקציה לעבוד כמו שהיא, לא לשנות אותה. רק כשאין ברירה היא מתערבת ביותר.

              רמות התערבות:
              מדרג של פתרונות, מהעדין לאגרסיבי. המשתמש מגדיר עד לאיזה רמה המערכת יכולה להתערב. חלק מהאפליקציות ידועות ומוגדרות מראש. חלק לא ידועות — המערכת עושה ניחוש מבוסס.


              תחום ד — קיצורים ושליטה

              קיצורי מקשים:
              המשתמש מגדיר מה כל מקש עושה. לחיצה קצרה, לחיצה ארוכה, שילוב מקשים — כל אחד מהם יכול להיות מוגדר לפעולה.

              פרופילים:
              ניתן לשמור מערכי הגדרות שונים ולעבור ביניהם. פרופיל אחד לשימוש כללי, פרופיל אחר לנגינת מוזיקה, פרופיל אחר לניווט. החלפת פרופיל בלחיצה.

              הגדרות לפי אפליקציה:
              ניתן להגדיר שבאפליקציה מסוימת מקש מסוים עושה פעולה ספציפית. כשנכנסים לאפליקציה — הקיצורים משתנים אוטומטית.


              מה המשתמש צריך לעשות כדי שהכל עבוד

              פחות ככל האפשר.

              התקנה: מתקינים פעם אחת. המערכת מתחילה לעבוד.

              הרשאות: המשתמש מאשר הרשאה אחת או שתיים בפעם הראשונה. לאחר מכן — כלום.

              הגדרה: מגיעה עם ברירות מחדל שמרגישות נכון. מי שרוצה להתאים — יש ממשק. מי שלא — זה עובד ממש מהקופסה.

              עדכון: עדכונים שקטים. לא מפריעים לשימוש.


              מה המערכת לא עושה

              לא משנה אפליקציות באופן קבוע. אין שינויים שנשארים אחרי שמסירים את המערכת. הכל הפיך.

              לא עוקבת אחרי המשתמש. שום מידע לא יוצא מהמכשיר ללא אישור מפורש.

              לא מחייבת חיבור לאינטרנט. הכל עובד offline. חיבור לאינטרנט הוא אופציה לעדכון מסד נתונים תאימות אפליקציות.

              לא שוברת אפליקציות. אם אפליקציה מתנהגת בצורה לא צפויה — המערכת נסוגה לאותה אפליקציה ולא מתערבת.


              ממשק ניהול

              מסך ראשי:
              מצב כולל — פועל/לא פועל. רשימת כל הרכיבים עם מתג לכל אחד. גישה מהירה לפרופילים.

              הגדרות ויזואל:
              צבע המסגרת. עובי. האם יש אנימציה. מהירות האנימציה.

              הגדרות ניווט:
              האם הניווט עוטף בחזרה לתחילה. כמה מהר מגיבים ללחיצות רצופות. רגישות לכיוון.

              מסך קיצורים:
              לכל מקש — מה הוא עושה. ניתן לייבא/ייצא פרופיל.

              מסך תאימות:
              רשימת אפליקציות עם הגדרות לכל אחת. אפשרות להוסיף ידנית.

              Quick Settings:
              כרטיסייה בהגדרות המהירות (pull-down) להחלפת פרופיל ולהפעלה/כיבוי מהיר.


              קהל יעד מישהו שיש לו מכשיר אנדרואיד עם מקלדת פיזית ורוצה להשתמש בו בצורה נוחה — בלי להחזיק את המכשיר בשתי ידיים, בלי להרים אצבע למסך לכל לחיצה קטנה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • י ישראל123

                @הישבשר-המלומד לא התכוונתי למשהו שכל הרוצה יבוא ויטול אלא רק אוטומציה לתהליך להקל על @אברהם-גלסר ועל מקבלי החסדים

                תותחוביץ'ת מחובר
                תותחוביץ'ת מחובר
                תותחוביץ'
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @ישראל123 כתב:

                להקל על @אברהם-גלסר ועל מקבלי החסדים

                ואם יש עוד גומלי חסדים, אז גם עליהם.
                אפשר לעשות אתר שניתן לבנות פרויקטים בצורה פרטית או בצורה ציבורית ובצורה ציבורית כל משתמש יכול להמשיך לערוך את הפרויקט וככה שמי שיש לו טוקנים מיותרים משתף אותם באתר וזה לא מתפרסם בצורה גלויה אלא האתר עושה בזה שימוש בשביל להשלים משימות בפרויקטים ציבוריים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                  @אברהם-גלסר
                  אפליקציית סייר קבצים עם אפשרות להוספת קיצור דרך לקובץ כווידג'ט למסך הבית כולל אפשרות בחירת אייקון לקיצור דרך

                  יצירת נגן מוזיקה למחשב בסגנון מוסיקולט

                  AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישיבה-בוחער
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @תותחוביץ כתב:

                  אפליקציית סייר קבצים עם אפשרות להוספת קיצור דרך לקובץ כווידג'ט למסך הבית כולל אפשרות בחירת אייקון לקיצור דרך

                  קיים כבר במנהל קבצים +

                  @תותחוביץ כתב:

                  יצירת נגן מוזיקה למחשב בסגנון מוסיקולט

                  יש את זה כבר כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מ מחובר
                    מ מחובר
                    מנסה לעבוד את ה'
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @אברהם-גלסר
                    אולי תוכל לעזור לנו בעניין הזה לבנות מערכת של תוכנה לחסימת מחשבי ווינדוס, כולל חלוקת משתמשים, הרשאות משתנות, מערכת הדפסה בתשלום,

                    כמובן כפיתוח לתוכנה שכבר בנה @הנני-העני, אני חושב שניתן לעשות זאת

                    אני חושב שפרוייקט יחסית פשוט וייתכן שיהיה לו ביקוש רב, אני עצמי חושב להרחיב את פעילו המכון הזה לעוד מקומות, מלבד מה שהוא עכשיו כבר משמש רבים.

                    בכלל התופעה המבורכת הזאת של מחשבים לכתיבת חידו״ת מתרחבת וייתכן שיהיה לזה ביקוש ממש גדול

                    ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                      @אברהם-גלסר
                      אפליקציית סייר קבצים עם אפשרות להוספת קיצור דרך לקובץ כווידג'ט למסך הבית כולל אפשרות בחירת אייקון לקיצור דרך

                      יצירת נגן מוזיקה למחשב בסגנון מוסיקולט

                      AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                      cfopuserC מנותק
                      cfopuserC מנותק
                      cfopuser
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @תותחוביץ כתב:

                      AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                      @ישראל123 כתב:

                      זה אחלה רעיון
                      וגם שהוא בעצמו ינתח את הבקשה וירחיב אותה עד בלי די ויכין תוכנית מפורטת

                      צריך שזה יהיה משהו שנותן דברים שאין בכל הפלטפורמות הקיימות כמו קלוד קוד וכדומה.

                      -שזה יהיה חינמי (או בתשלום סמלי מאוד למפתחים) וידע לעבור לבד בין הספקים השונים בהגעה למגבלה וישתמש בכל בקשה בחכמה
                      -אפשר לעשות חיבור לרנדר/ורסל וכדומה שהוא יריץ שם את האפליקציות
                      -שיתמוך בפרויקט מרובה אפליקציות עם תצוגה מקדימה מפוצלת
                      -שידע לנהל זיכרון וליצור קבצי הקשר והוראות
                      -שיהיה לו משימות קבועות וקטנות שישתמשו במודלים כמו ג'אמה (15000 בקשות ביום)

                      קוראים לזה opencode.

                      ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • cfopuserC cfopuser

                        @תותחוביץ כתב:

                        AI- בניית מערכת סוכנים מבוססי ג'ימיני שיאפשרו בניית פרויקט מורכב בלי איבוד הקשר {בדומה לקלוד קוד} (כלומר מערכת שמאפשרת לכתוב בקשה ויש סוכן שתפקידו לדעת את מבנה הפרויקט בלבד והוא יוצר סוכנים לפי כמות הקבצים כל שאלה נשלחת אליו והוא מחליט לאיזה סוכן היא אמורה להישלח והוא שולח אותה לסוכן הייעודי ככה כל סוכן מתעסק רק בתחומו ואף סוכן לא מאבד את הקשר)

                        @ישראל123 כתב:

                        זה אחלה רעיון
                        וגם שהוא בעצמו ינתח את הבקשה וירחיב אותה עד בלי די ויכין תוכנית מפורטת

                        צריך שזה יהיה משהו שנותן דברים שאין בכל הפלטפורמות הקיימות כמו קלוד קוד וכדומה.

                        -שזה יהיה חינמי (או בתשלום סמלי מאוד למפתחים) וידע לעבור לבד בין הספקים השונים בהגעה למגבלה וישתמש בכל בקשה בחכמה
                        -אפשר לעשות חיבור לרנדר/ורסל וכדומה שהוא יריץ שם את האפליקציות
                        -שיתמוך בפרויקט מרובה אפליקציות עם תצוגה מקדימה מפוצלת
                        -שידע לנהל זיכרון וליצור קבצי הקשר והוראות
                        -שיהיה לו משימות קבועות וקטנות שישתמשו במודלים כמו ג'אמה (15000 בקשות ביום)

                        קוראים לזה opencode.

                        ע"ה דכו"עע מנותק
                        ע"ה דכו"עע מנותק
                        ע"ה דכו"ע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @cfopuser כתב:

                        קוראים לזה opencode.

                        ועוד הרבה שמות נרדפים של תוכנות נרדפות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מ מנסה לעבוד את ה'

                          @אברהם-גלסר
                          אולי תוכל לעזור לנו בעניין הזה לבנות מערכת של תוכנה לחסימת מחשבי ווינדוס, כולל חלוקת משתמשים, הרשאות משתנות, מערכת הדפסה בתשלום,

                          כמובן כפיתוח לתוכנה שכבר בנה @הנני-העני, אני חושב שניתן לעשות זאת

                          אני חושב שפרוייקט יחסית פשוט וייתכן שיהיה לו ביקוש רב, אני עצמי חושב להרחיב את פעילו המכון הזה לעוד מקומות, מלבד מה שהוא עכשיו כבר משמש רבים.

                          בכלל התופעה המבורכת הזאת של מחשבים לכתיבת חידו״ת מתרחבת וייתכן שיהיה לזה ביקוש ממש גדול

                          ע"ה דכו"עע מנותק
                          ע"ה דכו"עע מנותק
                          ע"ה דכו"ע
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @מנסה-לעבוד-את-ה כתב:

                          אני חושב שפרוייקט יחסית פשוט

                          פשוט זה לא, בטח לא בעזרת AI בלבד

                          כלומר לא כזה בעיה לעשות חסימה אפילו עם סקריפט קצר של פאוורשל, אבל כדי שבאמת לא יוכלו לעקוף את זה צריך ידע רב וכו'

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                            @מנסה-לעבוד-את-ה כתב:

                            אני חושב שפרוייקט יחסית פשוט

                            פשוט זה לא, בטח לא בעזרת AI בלבד

                            כלומר לא כזה בעיה לעשות חסימה אפילו עם סקריפט קצר של פאוורשל, אבל כדי שבאמת לא יוכלו לעקוף את זה צריך ידע רב וכו'

                            מ מחובר
                            מ מחובר
                            מנסה לעבוד את ה'
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            @ע-ה-דכו-ע כתב:

                            פשוט זה לא, בטח לא בעזרת AI בלבד

                            כלומר לא כזה בעיה לעשות חסימה אפילו עם סקריפט קצר של פאוורשל, אבל כדי שבאמת לא יוכלו לעקוף את זה צריך ידע רב וכו'

                            לא צריך שלא יוכלו לעקוף ברמה מקצועית, בסוף מדובר על מחשבים שאינם מחוברים לרשת בתוך ישיבה כך שבכל מקרה לא ניתן לעשות בהם שום דבר

                            את החסימה עצמה @הנני-העני בנה כבר רק צריך לבנות מעטפת, מערכת של משתמשים שונים עם הרשאות שונות חסימה לפי שעות, הדפסה בתשלום, וכו׳

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                              #19

                              מי מוכן ליצור תוכנה/אתר כזה?

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דוד 33

                                מי מוכן ליצור תוכנה/אתר כזה?

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמואל הסיני
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @דוד-33 תוכנה או אפליקציה?
                                מה עוזר תוכנה?

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח מחובר
                                  ח מחובר
                                  חד צורבא
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  פרוייקט OCR שיודע לזהות עברית ורש"י באופן מדוייק ביותר וגם באותיות שבורות זה מצרך מבוקש ביותר

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ח חד צורבא

                                    פרוייקט OCR שיודע לזהות עברית ורש"י באופן מדוייק ביותר וגם באותיות שבורות זה מצרך מבוקש ביותר

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יאיר 3210
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    @חד-צורבא מצטרף להנ"ל מאד נצרך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שמואל הסיני

                                      @דוד-33 תוכנה או אפליקציה?
                                      מה עוזר תוכנה?

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוד 33
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                      #23

                                      @שמואל-הסיני
                                      תוכנה או אפליקציה?

                                      מה שצריך

                                      מה עוזר תוכנה?

                                      כי הרעיון שלי זה כל הנוסחאות עם התמונות מהספרים הישנים המקוריים ומה הכניסו לתת נוסחאות ואיזה תפילה נלקחה מנוסח מסוים

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד דוד 33

                                        @שמואל-הסיני
                                        תוכנה או אפליקציה?

                                        מה שצריך

                                        מה עוזר תוכנה?

                                        כי הרעיון שלי זה כל הנוסחאות עם התמונות מהספרים הישנים המקוריים ומה הכניסו לתת נוסחאות ואיזה תפילה נלקחה מנוסח מסוים

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמואל הסיני
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צול גאהצ מנותק
                                          צול גאהצ מנותק
                                          צול גאה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          הכי דחוף תוסף NODBB
                                          שידע לסנן פוסטים לפי מוניטין של הכותב ולמחוק או להסתיר לי את כל מה ששטויות וספאם
                                          כמו ההודעה הזו לדוגמא

                                          תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🙄 🙏 😂
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר