להורדה | אפליקצית מוזיקה מותאמת למקשים!!!
-
@חייא-שיאומי טוב מאוד! לא עברתי לעומק אבל הבסיס נוח מאוד ונראה מוצלח
-יש באג קטן בשמות ארוכים של שירים השם עולה על הזמן של השיר
-אני חושב שעדיף שסרגל ההתקדמות יהיה למטה (דעתי האישית עכ"פ)
-אם יש אפשרות שיהיה אפשר להסיר מהסרגל למעלה חלק מהאפשרויות (אני מאמין שהרוב בכלל לא מגיעים לזאנרים וכדו) -
יפה מאד,
נראה ממש מושקע.נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):
- יש אפשרות לעץ תיקיות?
- האייקון של ההגדרות משובש.
- אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים - בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
- כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
*שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
ניסיתי לא הצלחתי...
זה דופק את הגלילה... -
יפה מאד,
נראה ממש מושקע.נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):
- יש אפשרות לעץ תיקיות?
- האייקון של ההגדרות משובש.
- אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים - בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
- כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
*שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
@מיגו-להוציא תודה רבה על ההארות אני ישתדל להוסיף/לתקן מה שאוכל בהמשך!
תודה -
@בינוני אז?
-
שלום לכולם אני שמח להגיש ליפניכם אחרי זמן רב של עבודה את אפליקצית המוזיקה המותאמת למקשים!!
מה יש באפליקציה בעצם??
1 התאמה מלאה למקשים!
2 שליטה בשמע דרך הכפתורים!
3 מלא פונקציות שיש במוסיקולט!!1: התאמה למקשים:
הזזה ימינה בין הטורים שהם
א' תור
ב' תיקיות של שירים במכשיר
ג' אלבומים
ד' אומנים
ה' ז'אנרים
ו' תיקייה ראשית שיש בה כל השירים. מועדפים. נוספו לאחרונה. נוגן לאחרונה. הכי הרבה מושמעים. רשימות השמעה.2: שליטה בשמע דרך הכפתורים
תמונה אחת שווה אלף מילים...

ולטובת המנוטפרים...
1הגברת שמע
2 מעבר לטאב מועדפים
3 שיר קודם
4הוספה לרשימת השמעה
5השהה / המשך
6 שיר הבא
7 קפיצה אחורה (שניות מהגדרות)
8 הנמכת שמע
9 קפיצה קדימה (שניות מהגדרות)
0חיפוש מתקדם3: מלא פונקציות!!
1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...
]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.
2: פתיחה באמצעות!
3: תמונת רקע לכל שיר [יש תמונה ברירת מחדל יפה של המיפוי מקשים... צריך לסדר אותה טיפה...]
4: אפשריות לכל שיר.הפעל.נגן אחרי השיר הנוכחי. הוסף לתור. הוסף לרשימת השמעה. הוסף למועדפים. שתף. ערוך תגיות. מחק.
ויש עוד כמה דברים שאני לא זוכר...
להורדה!
מוזיקה 1.0 (com.musicapp.app).apkלמנוטפרים המוערצים
מוזיקה מותאמת למקשים.ap
תמונות בספויילר...
יאללה חברה תהנו ותנו הצעות לשיפור...
@חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט -
@חייא-שיאומי
תודה רבה. אפליקציה מצוינת ונוחה.
בכל אופן אלו ההצעות שלי בינתיים:- היישום לא יסגר בניקוי יישומים אחרונים כמו בשאר נגנים יש חלון פעיל בסטטוס בר.
- שתהיה אפשרות בחירה אם תמונת השיר תוצג או לא.
- תמיכה בכל פורמטי השמע.
- בלוגיקה של הכי מושמעים אני חושב ששירים שמספר השמעתם שווה צריכים להיות מדורגים ברשימה לפי זמן השמעתן.
- שיהיה איזה מינמום השמעה נניח חצי דקה כדי ששיר יכנס לרשימת המושמעים ביותר ולא כל שיר שהודלק.
- תמיכה בתיקיות ושירים מוסתרים (כלומר נקודה לפני השם).
- באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.
-
@חייא-שיאומי
תודה רבה. אפליקציה מצוינת ונוחה.
בכל אופן אלו ההצעות שלי בינתיים:- היישום לא יסגר בניקוי יישומים אחרונים כמו בשאר נגנים יש חלון פעיל בסטטוס בר.
- שתהיה אפשרות בחירה אם תמונת השיר תוצג או לא.
- תמיכה בכל פורמטי השמע.
- בלוגיקה של הכי מושמעים אני חושב ששירים שמספר השמעתם שווה צריכים להיות מדורגים ברשימה לפי זמן השמעתן.
- שיהיה איזה מינמום השמעה נניח חצי דקה כדי ששיר יכנס לרשימת המושמעים ביותר ולא כל שיר שהודלק.
- תמיכה בתיקיות ושירים מוסתרים (כלומר נקודה לפני השם).
- באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.
-
@חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולטלוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולטא, זה גם אצל @מיגו-להוציא ככה
אבל אצל כל השאר זה לא ככה, ככה שזה בעיה אצלכם...
ב, גם @מיגו-להוציא ביקש את זה וזה בע"ה יתוסף -
@חייא-שיאומי אז ככה נראה ממש טוב (לפחות בשביל ההתחלה)
גם לי הפתיחה הייתה איטית מאוד
הצעות לשיפורים יש מלא אני ירכז ויעלה בהמשך בעז''ה
נ.ב כמובן הכל בגדר ''הארות''... -
@חייא-שיאומי
שני דברים:
א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
(אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
תודה רבה! -
@חייא-שיאומי
שני דברים:
א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
(אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
תודה רבה!ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.
-
@חייא-שיאומי
שני דברים:
א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
(אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
תודה רבה!@יאיר-דניאל תודה רבה על ההארות
הקטע עם החיפוש זה לא סטייל זה באג שאני מודע אליו...מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמ
זה סתם חרטה של קלוד...

ביקשתי ממנו לשים לי אופציה להתקין דרך apk ולא רק adb אם אתה מבין וזה מה שהוא הבין...
עזוב אני יוריד את זה בהמשך...א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
אתה רציני?

-
@יאיר-דניאל תודה רבה על ההארות
הקטע עם החיפוש זה לא סטייל זה באג שאני מודע אליו...מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמ
זה סתם חרטה של קלוד...

ביקשתי ממנו לשים לי אופציה להתקין דרך apk ולא רק adb אם אתה מבין וזה מה שהוא הבין...
עזוב אני יוריד את זה בהמשך...א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
אתה רציני?

@חייא-שיאומי
שאפו ענק
יפה מאוד
כמה נקודות לשיפור יתכן שכבר כתבו
1 ששיר בפעולה שיהיה רשום בשורת התראות/ובמסך נעילה (זה לא נוח שאני מחוץ לאפליקציה ובשביל לכבות שיר אני צריך להתחיל "לחפש" את האפליקציה)
2 שיהיה אפשרות של סידור לפי תיקיות כמו בסיר קבצים(כמו כן בחירת כרטיס זיכרון/זיכרון פנימי)
3 האפליקציה מאוד איטית גם בפתיחה וגם שאני לוחץ 0 לחיפש לוקח כמה שניות עד שנפתח (זה קים בעוד אופציות רק לא ממש הצלחתי לאפיין אותם)
4 שיהיה אפשרות של עצירה גם במקש האמצעי ווליום בלמלא ולמטה
5 בשאיומי מקשים האלמנטים מאוד קטנים -
@חייא-שיאומי
שאפו ענק
יפה מאוד
כמה נקודות לשיפור יתכן שכבר כתבו
1 ששיר בפעולה שיהיה רשום בשורת התראות/ובמסך נעילה (זה לא נוח שאני מחוץ לאפליקציה ובשביל לכבות שיר אני צריך להתחיל "לחפש" את האפליקציה)
2 שיהיה אפשרות של סידור לפי תיקיות כמו בסיר קבצים(כמו כן בחירת כרטיס זיכרון/זיכרון פנימי)
3 האפליקציה מאוד איטית גם בפתיחה וגם שאני לוחץ 0 לחיפש לוקח כמה שניות עד שנפתח (זה קים בעוד אופציות רק לא ממש הצלחתי לאפיין אותם)
4 שיהיה אפשרות של עצירה גם במקש האמצעי ווליום בלמלא ולמטה
5 בשאיומי מקשים האלמנטים מאוד קטנים -
@חייא-שיאומי תודה רבה!
הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח-
למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד
-
אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)
-
-
@חייא-שיאומי תודה רבה!
הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח-
למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד
-
אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)
פוסט זה נמחק! -
-
@חייא-שיאומי תודה רבה!
הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח-
למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד
-
אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)
אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)
לגמרי - זו גם הייתה מחשבה שלי.
לדוגמא - עצרתי את השמע - לחצתי על האוזניה בשביל להמשיך את השיר, אבל זה פשוט הפעיל לי את מיוזיקולט במכשיר.
-
-
אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)
לגמרי - זו גם הייתה מחשבה שלי.
לדוגמא - עצרתי את השמע - לחצתי על האוזניה בשביל להמשיך את השיר, אבל זה פשוט הפעיל לי את מיוזיקולט במכשיר.
@יאיר-דניאל
אני לא כ”כ בטוח שיש מה לעשום עם זה
בסוף בטלפון מוגדר מה האפליקציה של השמעת שירים בשביל ”לעגיד” לטלפון שאני רוצה אפליקציה אחרת לשמיעת מוזיקה צריך להיכנס לשורש המערכת
(אני מאמין שאפשר לעשות את זה באפליקציה, אבל זה כבר הרבה יותר מסובך) -
@יאיר-דניאל
אני לא כ”כ בטוח שיש מה לעשום עם זה
בסוף בטלפון מוגדר מה האפליקציה של השמעת שירים בשביל ”לעגיד” לטלפון שאני רוצה אפליקציה אחרת לשמיעת מוזיקה צריך להיכנס לשורש המערכת
(אני מאמין שאפשר לעשות את זה באפליקציה, אבל זה כבר הרבה יותר מסובך)@3157686 לא נכון.
ההוכחה הכי פשוטה היא - שמיוזיקולט נדלק בלחיצה על האוזניות.
נכון שאם הוא לא היה דלוק בזמן האחרון - לא יודע כמה זמן, אז מה שידלק אוטומטית זה הנגן שמגיע עם המכשיר.
אבל אם הוא היה דלוק בשעות האחרונות לכה"פ - הוא זה שיידלק ע"י נגיעה באוזניה, מה שמוכיח שלא צריך נגן ברמת המערכת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות