להורדה | אפליקצית מוזיקה מותאמת למקשים!!!
-
שלום לכולם אני שמח להגיש ליפניכם אחרי זמן רב של עבודה את אפליקצית המוזיקה המותאמת למקשים!!
מה יש באפליקציה בעצם??
1 התאמה מלאה למקשים!
2 שליטה בשמע דרך הכפתורים!
3 מלא פונקציות שיש במוסיקולט!!1: התאמה למקשים:
הזזה ימינה בין הטורים שהם
א' תור
ב' תיקיות של שירים במכשיר
ג' אלבומים
ד' אומנים
ה' ז'אנרים
ו' תיקייה ראשית שיש בה כל השירים. מועדפים. נוספו לאחרונה. נוגן לאחרונה. הכי הרבה מושמעים. רשימות השמעה.2: שליטה בשמע דרך הכפתורים
תמונה אחת שווה אלף מילים...

ולטובת המנוטפרים...
1הגברת שמע
2 מעבר לטאב מועדפים
3 שיר קודם
4הוספה לרשימת השמעה
5השהה / המשך
6 שיר הבא
7 קפיצה אחורה (שניות מהגדרות)
8 הנמכת שמע
9 קפיצה קדימה (שניות מהגדרות)
0חיפוש מתקדם3: מלא פונקציות!!
1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...
]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.
2: פתיחה באמצעות!
3: תמונת רקע לכל שיר [יש תמונה ברירת מחדל יפה של המיפוי מקשים... צריך לסדר אותה טיפה...]
4: אפשריות לכל שיר.הפעל.נגן אחרי השיר הנוכחי. הוסף לתור. הוסף לרשימת השמעה. הוסף למועדפים. שתף. ערוך תגיות. מחק.
ויש עוד כמה דברים שאני לא זוכר...
להורדה!
מוזיקה 1.0 (com.musicapp.app).apkלמנוטפרים המוערצים
מוזיקה מותאמת למקשים.ap
תמונות בספויילר...
יאללה חברה תהנו ותנו הצעות לשיפור...
-
שלום לכולם אני שמח להגיש ליפניכם אחרי זמן רב של עבודה את אפליקצית המוזיקה המותאמת למקשים!!
מה יש באפליקציה בעצם??
1 התאמה מלאה למקשים!
2 שליטה בשמע דרך הכפתורים!
3 מלא פונקציות שיש במוסיקולט!!1: התאמה למקשים:
הזזה ימינה בין הטורים שהם
א' תור
ב' תיקיות של שירים במכשיר
ג' אלבומים
ד' אומנים
ה' ז'אנרים
ו' תיקייה ראשית שיש בה כל השירים. מועדפים. נוספו לאחרונה. נוגן לאחרונה. הכי הרבה מושמעים. רשימות השמעה.2: שליטה בשמע דרך הכפתורים
תמונה אחת שווה אלף מילים...

ולטובת המנוטפרים...
1הגברת שמע
2 מעבר לטאב מועדפים
3 שיר קודם
4הוספה לרשימת השמעה
5השהה / המשך
6 שיר הבא
7 קפיצה אחורה (שניות מהגדרות)
8 הנמכת שמע
9 קפיצה קדימה (שניות מהגדרות)
0חיפוש מתקדם3: מלא פונקציות!!
1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...
]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.
2: פתיחה באמצעות!
3: תמונת רקע לכל שיר [יש תמונה ברירת מחדל יפה של המיפוי מקשים... צריך לסדר אותה טיפה...]
4: אפשריות לכל שיר.הפעל.נגן אחרי השיר הנוכחי. הוסף לתור. הוסף לרשימת השמעה. הוסף למועדפים. שתף. ערוך תגיות. מחק.
ויש עוד כמה דברים שאני לא זוכר...
להורדה!
מוזיקה 1.0 (com.musicapp.app).apkלמנוטפרים המוערצים
מוזיקה מותאמת למקשים.ap
תמונות בספויילר...
יאללה חברה תהנו ותנו הצעות לשיפור...
יפה מאד,
נראה ממש מושקע.נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):
- יש אפשרות לעץ תיקיות?
- האייקון של ההגדרות משובש.
- אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים - בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
- כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
*שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
-
יפה מאד,
נראה ממש מושקע.נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):
- יש אפשרות לעץ תיקיות?
- האייקון של ההגדרות משובש.
- אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים - בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
- כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
*שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
@מיגו-להוציא כן אמרתי למעלה שיש בעיות...
והעץ בהמשך אני יסדר -
יפה מאד,
נראה ממש מושקע.נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):
- יש אפשרות לעץ תיקיות?
- האייקון של ההגדרות משובש.
- אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים - בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
- כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
*שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
@מיגו-להוציא לוקח לה מלא זמן להיפתח??
מוזר מאד אצלי זה בידיוק חצי שניה,
נראה לי זה קשור לטלפון שלך חכה שעוד מישהו יגיד את זה -
יפה מאד,
נראה ממש מושקע.נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):
- יש אפשרות לעץ תיקיות?
- האייקון של ההגדרות משובש.
- אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים - בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
- כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
*שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
@מיגו-להוציא מוזר מאד אצלי האפליציה רצה כמו טיל מוזר מאד אתה יכול לראות אפילו שהיא בקושי שוקלת...
-
אתה לא צריך על כל משפט לכתוב פוסט, אתה יכול לערוך...
-
אתה לא צריך על כל משפט לכתוב פוסט, אתה יכול לערוך...
@מיגו-להוציא זה מעצבן כי אני לא מקבל התראה שהגבת...
ואתה עורך כל שנייה... -
@מיגו-להוציא זה מעצבן כי אני לא מקבל התראה שהגבת...
ואתה עורך כל שנייה...ואתה עורך כל שנייה...
פשוט תחכה...
אני עובר על האפליקציה,
נהנה ומעיר הערות-בפוסט הראשון שלי.תחזור בלילה תראה כל מה שכתבתי...
-
ואתה עורך כל שנייה...
פשוט תחכה...
אני עובר על האפליקציה,
נהנה ומעיר הערות-בפוסט הראשון שלי.תחזור בלילה תראה כל מה שכתבתי...
@מיגו-להוציא אוקי קלטתי אותך אגב סתם הערה מה העיניין להיות מוסתר?
אני לא רואה אם אתה מקליד... -
@חייא-שיאומי טוב מאוד! לא עברתי לעומק אבל הבסיס נוח מאוד ונראה מוצלח
-יש באג קטן בשמות ארוכים של שירים השם עולה על הזמן של השיר
-אני חושב שעדיף שסרגל ההתקדמות יהיה למטה (דעתי האישית עכ"פ)
-אם יש אפשרות שיהיה אפשר להסיר מהסרגל למעלה חלק מהאפשרויות (אני מאמין שהרוב בכלל לא מגיעים לזאנרים וכדו) -
יפה מאד,
נראה ממש מושקע.נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):
- יש אפשרות לעץ תיקיות?
- האייקון של ההגדרות משובש.
- אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים - בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
- כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
*שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
ניסיתי לא הצלחתי...
זה דופק את הגלילה... -
יפה מאד,
נראה ממש מושקע.נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):
- יש אפשרות לעץ תיקיות?
- האייקון של ההגדרות משובש.
- אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים - בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
- כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
(עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
*שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
@מיגו-להוציא תודה רבה על ההארות אני ישתדל להוסיף/לתקן מה שאוכל בהמשך!
תודה -
@בינוני אז?
-
שלום לכולם אני שמח להגיש ליפניכם אחרי זמן רב של עבודה את אפליקצית המוזיקה המותאמת למקשים!!
מה יש באפליקציה בעצם??
1 התאמה מלאה למקשים!
2 שליטה בשמע דרך הכפתורים!
3 מלא פונקציות שיש במוסיקולט!!1: התאמה למקשים:
הזזה ימינה בין הטורים שהם
א' תור
ב' תיקיות של שירים במכשיר
ג' אלבומים
ד' אומנים
ה' ז'אנרים
ו' תיקייה ראשית שיש בה כל השירים. מועדפים. נוספו לאחרונה. נוגן לאחרונה. הכי הרבה מושמעים. רשימות השמעה.2: שליטה בשמע דרך הכפתורים
תמונה אחת שווה אלף מילים...

ולטובת המנוטפרים...
1הגברת שמע
2 מעבר לטאב מועדפים
3 שיר קודם
4הוספה לרשימת השמעה
5השהה / המשך
6 שיר הבא
7 קפיצה אחורה (שניות מהגדרות)
8 הנמכת שמע
9 קפיצה קדימה (שניות מהגדרות)
0חיפוש מתקדם3: מלא פונקציות!!
1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...
]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.
2: פתיחה באמצעות!
3: תמונת רקע לכל שיר [יש תמונה ברירת מחדל יפה של המיפוי מקשים... צריך לסדר אותה טיפה...]
4: אפשריות לכל שיר.הפעל.נגן אחרי השיר הנוכחי. הוסף לתור. הוסף לרשימת השמעה. הוסף למועדפים. שתף. ערוך תגיות. מחק.
ויש עוד כמה דברים שאני לא זוכר...
להורדה!
מוזיקה 1.0 (com.musicapp.app).apkלמנוטפרים המוערצים
מוזיקה מותאמת למקשים.ap
תמונות בספויילר...
יאללה חברה תהנו ותנו הצעות לשיפור...
@חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט -
@חייא-שיאומי
תודה רבה. אפליקציה מצוינת ונוחה.
בכל אופן אלו ההצעות שלי בינתיים:- היישום לא יסגר בניקוי יישומים אחרונים כמו בשאר נגנים יש חלון פעיל בסטטוס בר.
- שתהיה אפשרות בחירה אם תמונת השיר תוצג או לא.
- תמיכה בכל פורמטי השמע.
- בלוגיקה של הכי מושמעים אני חושב ששירים שמספר השמעתם שווה צריכים להיות מדורגים ברשימה לפי זמן השמעתן.
- שיהיה איזה מינמום השמעה נניח חצי דקה כדי ששיר יכנס לרשימת המושמעים ביותר ולא כל שיר שהודלק.
- תמיכה בתיקיות ושירים מוסתרים (כלומר נקודה לפני השם).
- באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.
-
@חייא-שיאומי
תודה רבה. אפליקציה מצוינת ונוחה.
בכל אופן אלו ההצעות שלי בינתיים:- היישום לא יסגר בניקוי יישומים אחרונים כמו בשאר נגנים יש חלון פעיל בסטטוס בר.
- שתהיה אפשרות בחירה אם תמונת השיר תוצג או לא.
- תמיכה בכל פורמטי השמע.
- בלוגיקה של הכי מושמעים אני חושב ששירים שמספר השמעתם שווה צריכים להיות מדורגים ברשימה לפי זמן השמעתן.
- שיהיה איזה מינמום השמעה נניח חצי דקה כדי ששיר יכנס לרשימת המושמעים ביותר ולא כל שיר שהודלק.
- תמיכה בתיקיות ושירים מוסתרים (כלומר נקודה לפני השם).
- באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.
-
@חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולטלוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולטא, זה גם אצל @מיגו-להוציא ככה
אבל אצל כל השאר זה לא ככה, ככה שזה בעיה אצלכם...
ב, גם @מיגו-להוציא ביקש את זה וזה בע"ה יתוסף -
@חייא-שיאומי אז ככה נראה ממש טוב (לפחות בשביל ההתחלה)
גם לי הפתיחה הייתה איטית מאוד
הצעות לשיפורים יש מלא אני ירכז ויעלה בהמשך בעז''ה
נ.ב כמובן הכל בגדר ''הארות''... -
@חייא-שיאומי
שני דברים:
א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
(אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות