דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. להורדה | אפליקצית מוזיקה מותאמת למקשים!!!

להורדה | אפליקצית מוזיקה מותאמת למקשים!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
30 פוסטים 9 כותבים 256 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מטען ניידמ מטען נייד

    @חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
    לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
    כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט

    ח מנותק
    ח מנותק
    חייא שיאומי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #18

    @מטען-נייד כתב:

    לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
    כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט

    א, זה גם אצל @מיגו-להוציא ככה
    אבל אצל כל השאר זה לא ככה, ככה שזה בעיה אצלכם...
    ב, גם @מיגו-להוציא ביקש את זה וזה בע"ה יתוסף

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ה מנותק
      ה מנותק
      העניו הגאה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      @חייא-שיאומי אז ככה נראה ממש טוב (לפחות בשביל ההתחלה)
      גם לי הפתיחה הייתה איטית מאוד
      הצעות לשיפורים יש מלא אני ירכז ויעלה בהמשך בעז''ה
      נ.ב כמובן הכל בגדר ''הארות''...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🙏
      1
      • יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
        #20

        @חייא-שיאומי
        שני דברים:
        א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
        ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
        ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
        עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
        ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
        (אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
        תודה רבה!

        מטען ניידמ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

          @חייא-שיאומי
          שני דברים:
          א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
          ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
          ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
          עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
          ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
          (אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
          תודה רבה!

          מטען ניידמ מנותק
          מטען ניידמ מנותק
          מטען נייד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @יאיר-דניאל כתב:

          ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?

          @חייא-שיאומי כתב:

          1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😂
          2
          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

            @חייא-שיאומי
            שני דברים:
            א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
            ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
            ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
            עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
            ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
            (אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
            תודה רבה!

            ח מנותק
            ח מנותק
            חייא שיאומי
            כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
            #22

            @יאיר-דניאל תודה רבה על ההארות
            הקטע עם החיפוש זה לא סטייל זה באג שאני מודע אליו...

            @יאיר-דניאל כתב:

            מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמ

            זה סתם חרטה של קלוד... 😂 😂
            ביקשתי ממנו לשים לי אופציה להתקין דרך apk ולא רק adb אם אתה מבין וזה מה שהוא הבין...
            עזוב אני יוריד את זה בהמשך...

            @יאיר-דניאל כתב:

            א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.

            אתה רציני?
            Screenshot_2026-06-26-00-34-52.png

            31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חייא שיאומי

              @יאיר-דניאל תודה רבה על ההארות
              הקטע עם החיפוש זה לא סטייל זה באג שאני מודע אליו...

              @יאיר-דניאל כתב:

              מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמ

              זה סתם חרטה של קלוד... 😂 😂
              ביקשתי ממנו לשים לי אופציה להתקין דרך apk ולא רק adb אם אתה מבין וזה מה שהוא הבין...
              עזוב אני יוריד את זה בהמשך...

              @יאיר-דניאל כתב:

              א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.

              אתה רציני?
              Screenshot_2026-06-26-00-34-52.png

              31576863 מנותק
              31576863 מנותק
              3157686
              כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
              #23

              @חייא-שיאומי
              שאפו ענק
              יפה מאוד
              כמה נקודות לשיפור יתכן שכבר כתבו
              1 ששיר בפעולה שיהיה רשום בשורת התראות/ובמסך נעילה (זה לא נוח שאני מחוץ לאפליקציה ובשביל לכבות שיר אני צריך להתחיל "לחפש" את האפליקציה)
              2 שיהיה אפשרות של סידור לפי תיקיות כמו בסיר קבצים(כמו כן בחירת כרטיס זיכרון/זיכרון פנימי)
              3 האפליקציה מאוד איטית גם בפתיחה וגם שאני לוחץ 0 לחיפש לוקח כמה שניות עד שנפתח (זה קים בעוד אופציות רק לא ממש הצלחתי לאפיין אותם)
              4 שיהיה אפשרות של עצירה גם במקש האמצעי ווליום בלמלא ולמטה
              5 בשאיומי מקשים האלמנטים מאוד קטנים

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 31576863 3157686

                @חייא-שיאומי
                שאפו ענק
                יפה מאוד
                כמה נקודות לשיפור יתכן שכבר כתבו
                1 ששיר בפעולה שיהיה רשום בשורת התראות/ובמסך נעילה (זה לא נוח שאני מחוץ לאפליקציה ובשביל לכבות שיר אני צריך להתחיל "לחפש" את האפליקציה)
                2 שיהיה אפשרות של סידור לפי תיקיות כמו בסיר קבצים(כמו כן בחירת כרטיס זיכרון/זיכרון פנימי)
                3 האפליקציה מאוד איטית גם בפתיחה וגם שאני לוחץ 0 לחיפש לוקח כמה שניות עד שנפתח (זה קים בעוד אופציות רק לא ממש הצלחתי לאפיין אותם)
                4 שיהיה אפשרות של עצירה גם במקש האמצעי ווליום בלמלא ולמטה
                5 בשאיומי מקשים האלמנטים מאוד קטנים

                ח מנותק
                ח מנותק
                חייא שיאומי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @3157686 כתב:

                5 בשאיומי מקשים האלמנטים מאוד קטנים

                יש בחירת גופן בהגדרות.,
                זה שהאפליציה איטית זה מוזר לי זה מהיר וגם לאגסי וגם לעוד חברה אז צריך לראות למה אצלכם זה ככה אגב אצלי מותקנות 50 אפליקציות ככה שזה לא נראה לי קשור לזיכרון מלא...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוידי34
                  כתב נערך לאחרונה על ידי דוידי34
                  #25

                  @חייא-שיאומי תודה רבה!
                  הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח

                  • למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד

                  • אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                  יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • ד דוידי34

                    @חייא-שיאומי תודה רבה!
                    הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח

                    • למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד

                    • אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #26
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוידי34

                      @חייא-שיאומי תודה רבה!
                      הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח

                      • למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד

                      • אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #27

                      @דוידי34 כתב:

                      אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                      לגמרי - זו גם הייתה מחשבה שלי.

                      לדוגמא - עצרתי את השמע - לחצתי על האוזניה בשביל להמשיך את השיר, אבל זה פשוט הפעיל לי את מיוזיקולט במכשיר.

                      31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        @דוידי34 כתב:

                        אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                        לגמרי - זו גם הייתה מחשבה שלי.

                        לדוגמא - עצרתי את השמע - לחצתי על האוזניה בשביל להמשיך את השיר, אבל זה פשוט הפעיל לי את מיוזיקולט במכשיר.

                        31576863 מנותק
                        31576863 מנותק
                        3157686
                        כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                        #28

                        @יאיר-דניאל
                        אני לא כ”כ בטוח שיש מה לעשום עם זה
                        בסוף בטלפון מוגדר מה האפליקציה של השמעת שירים בשביל ”לעגיד” לטלפון שאני רוצה אפליקציה אחרת לשמיעת מוזיקה צריך להיכנס לשורש המערכת
                        (אני מאמין שאפשר לעשות את זה באפליקציה, אבל זה כבר הרבה יותר מסובך)

                        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 31576863 3157686

                          @יאיר-דניאל
                          אני לא כ”כ בטוח שיש מה לעשום עם זה
                          בסוף בטלפון מוגדר מה האפליקציה של השמעת שירים בשביל ”לעגיד” לטלפון שאני רוצה אפליקציה אחרת לשמיעת מוזיקה צריך להיכנס לשורש המערכת
                          (אני מאמין שאפשר לעשות את זה באפליקציה, אבל זה כבר הרבה יותר מסובך)

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          @3157686 לא נכון.
                          ההוכחה הכי פשוטה היא - שמיוזיקולט נדלק בלחיצה על האוזניות.
                          נכון שאם הוא לא היה דלוק בזמן האחרון - לא יודע כמה זמן, אז מה שידלק אוטומטית זה הנגן שמגיע עם המכשיר.
                          אבל אם הוא היה דלוק בשעות האחרונות לכה"פ - הוא זה שיידלק ע"י נגיעה באוזניה, מה שמוכיח שלא צריך נגן ברמת המערכת.

                          31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                            @3157686 לא נכון.
                            ההוכחה הכי פשוטה היא - שמיוזיקולט נדלק בלחיצה על האוזניות.
                            נכון שאם הוא לא היה דלוק בזמן האחרון - לא יודע כמה זמן, אז מה שידלק אוטומטית זה הנגן שמגיע עם המכשיר.
                            אבל אם הוא היה דלוק בשעות האחרונות לכה"פ - הוא זה שיידלק ע"י נגיעה באוזניה, מה שמוכיח שלא צריך נגן ברמת המערכת.

                            31576863 מנותק
                            31576863 מנותק
                            3157686
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #30

                            @יאיר-דניאל
                            ברור שדבר ראשון הוא בודק את הנגן האחרון שדלק כי עדיין האפליקציה עדיין עובדת כאילו
                            אבל בעיקרון בלי זה זה לא ידליק אותו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר