דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. להורדה | אפליקצית מוזיקה מותאמת למקשים!!!

להורדה | אפליקצית מוזיקה מותאמת למקשים!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
30 פוסטים 9 כותבים 256 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

    @חייא-שיאומי

    יפה מאד,
    נראה ממש מושקע.

    נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):

    • יש אפשרות לעץ תיקיות?
    • האייקון של ההגדרות משובש.
    • אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
      אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים
    • בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
    • כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
      (עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
      *שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
    ח מנותק
    ח מנותק
    חייא שיאומי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #12

    @מיגו-להוציא תודה רבה על ההארות אני ישתדל להוסיף/לתקן מה שאוכל בהמשך!
    תודה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ב מנותק
      ב מנותק
      בינוני
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #13

      רק לי אין אייקון לאפליקציה?
      (לא שיאומי)

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב בינוני

        רק לי אין אייקון לאפליקציה?
        (לא שיאומי)

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @בינוני אז?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חייא שיאומי

          שלום לכולם אני שמח להגיש ליפניכם אחרי זמן רב של עבודה את אפליקצית המוזיקה המותאמת למקשים!!

          מה יש באפליקציה בעצם??
          1 התאמה מלאה למקשים!
          2 שליטה בשמע דרך הכפתורים!
          3 מלא פונקציות שיש במוסיקולט!!

          1: התאמה למקשים:

          הזזה ימינה בין הטורים שהם
          א' תור
          ב' תיקיות של שירים במכשיר
          ג' אלבומים
          ד' אומנים
          ה' ז'אנרים
          ו' תיקייה ראשית שיש בה כל השירים. מועדפים. נוספו לאחרונה. נוגן לאחרונה. הכי הרבה מושמעים. רשימות השמעה.

          2: שליטה בשמע דרך הכפתורים

          תמונה אחת שווה אלף מילים...
          6d96c975-f2b0-4f82-8d72-6ab627fbb270-image.jpeg
          ולטובת המנוטפרים...
          1הגברת שמע
          2 מעבר לטאב מועדפים
          3 שיר קודם
          4הוספה לרשימת השמעה
          5השהה / המשך
          6 שיר הבא
          7 קפיצה אחורה (שניות מהגדרות)
          8 הנמכת שמע
          9 קפיצה קדימה (שניות מהגדרות)
          0חיפוש מתקדם

          3: מלא פונקציות!!

          1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...😥]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.
          2: פתיחה באמצעות!
          3: תמונת רקע לכל שיר [יש תמונה ברירת מחדל יפה של המיפוי מקשים... צריך לסדר אותה טיפה...]
          4: אפשריות לכל שיר.הפעל.נגן אחרי השיר הנוכחי. הוסף לתור. הוסף לרשימת השמעה. הוסף למועדפים. שתף. ערוך תגיות. מחק.
          ויש עוד כמה דברים שאני לא זוכר...
          להורדה!
          מוזיקה 1.0 (com.musicapp.app).apk

          למנוטפרים המוערצים
          מוזיקה מותאמת למקשים.ap
          תמונות בספויילר...

          Screenshot_2026-06-25-14-44-24.png Screenshot_2026-06-25-14-43-52.png Screenshot_2026-06-25-14-43-57.png Screenshot_2026-06-25-14-44-07.png Screenshot_2026-06-25-14-44-39.png Screenshot_2026-06-25-14-44-45.png Screenshot_2026-06-25-14-44-51.png Screenshot_2026-06-25-14-44-58.png

          יאללה חברה תהנו ותנו הצעות לשיפור...

          @העניו-הגאה @יאיר-דניאל @מטען-נייד

          מטען ניידמ מנותק
          מטען ניידמ מנותק
          מטען נייד
          כתב נערך לאחרונה על ידי מטען נייד
          #15

          @חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
          לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
          כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אגסי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            @חייא-שיאומי
            תודה רבה. אפליקציה מצוינת ונוחה.
            בכל אופן אלו ההצעות שלי בינתיים:

            1. היישום לא יסגר בניקוי יישומים אחרונים כמו בשאר נגנים יש חלון פעיל בסטטוס בר.
            2. שתהיה אפשרות בחירה אם תמונת השיר תוצג או לא.
            3. תמיכה בכל פורמטי השמע.
            4. בלוגיקה של הכי מושמעים אני חושב ששירים שמספר השמעתם שווה צריכים להיות מדורגים ברשימה לפי זמן השמעתן.
            5. שיהיה איזה מינמום השמעה נניח חצי דקה כדי ששיר יכנס לרשימת המושמעים ביותר ולא כל שיר שהודלק.
            6. תמיכה בתיקיות ושירים מוסתרים (כלומר נקודה לפני השם).
            7. באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.
            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אגסי

              @חייא-שיאומי
              תודה רבה. אפליקציה מצוינת ונוחה.
              בכל אופן אלו ההצעות שלי בינתיים:

              1. היישום לא יסגר בניקוי יישומים אחרונים כמו בשאר נגנים יש חלון פעיל בסטטוס בר.
              2. שתהיה אפשרות בחירה אם תמונת השיר תוצג או לא.
              3. תמיכה בכל פורמטי השמע.
              4. בלוגיקה של הכי מושמעים אני חושב ששירים שמספר השמעתם שווה צריכים להיות מדורגים ברשימה לפי זמן השמעתן.
              5. שיהיה איזה מינמום השמעה נניח חצי דקה כדי ששיר יכנס לרשימת המושמעים ביותר ולא כל שיר שהודלק.
              6. תמיכה בתיקיות ושירים מוסתרים (כלומר נקודה לפני השם).
              7. באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.
              ח מנותק
              ח מנותק
              חייא שיאומי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @אגסי כתב:

              באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.

              אצלי זה עובד מוזר...
              יש"כ על ההארות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מטען ניידמ מטען נייד

                @חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
                לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
                כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט

                ח מנותק
                ח מנותק
                חייא שיאומי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #18

                @מטען-נייד כתב:

                לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
                כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט

                א, זה גם אצל @מיגו-להוציא ככה
                אבל אצל כל השאר זה לא ככה, ככה שזה בעיה אצלכם...
                ב, גם @מיגו-להוציא ביקש את זה וזה בע"ה יתוסף

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  העניו הגאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @חייא-שיאומי אז ככה נראה ממש טוב (לפחות בשביל ההתחלה)
                  גם לי הפתיחה הייתה איטית מאוד
                  הצעות לשיפורים יש מלא אני ירכז ויעלה בהמשך בעז''ה
                  נ.ב כמובן הכל בגדר ''הארות''...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙏
                  1
                  • יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                    #20

                    @חייא-שיאומי
                    שני דברים:
                    א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
                    ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
                    ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
                    עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
                    ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
                    (אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
                    תודה רבה!

                    מטען ניידמ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                      @חייא-שיאומי
                      שני דברים:
                      א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
                      ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
                      ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
                      עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
                      ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
                      (אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
                      תודה רבה!

                      מטען ניידמ מנותק
                      מטען ניידמ מנותק
                      מטען נייד
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @יאיר-דניאל כתב:

                      ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?

                      @חייא-שיאומי כתב:

                      1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😂
                      2
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        @חייא-שיאומי
                        שני דברים:
                        א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
                        ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
                        ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
                        עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
                        ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
                        (אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
                        תודה רבה!

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                        #22

                        @יאיר-דניאל תודה רבה על ההארות
                        הקטע עם החיפוש זה לא סטייל זה באג שאני מודע אליו...

                        @יאיר-דניאל כתב:

                        מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמ

                        זה סתם חרטה של קלוד... 😂 😂
                        ביקשתי ממנו לשים לי אופציה להתקין דרך apk ולא רק adb אם אתה מבין וזה מה שהוא הבין...
                        עזוב אני יוריד את זה בהמשך...

                        @יאיר-דניאל כתב:

                        א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.

                        אתה רציני?
                        Screenshot_2026-06-26-00-34-52.png

                        31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חייא שיאומי

                          @יאיר-דניאל תודה רבה על ההארות
                          הקטע עם החיפוש זה לא סטייל זה באג שאני מודע אליו...

                          @יאיר-דניאל כתב:

                          מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמ

                          זה סתם חרטה של קלוד... 😂 😂
                          ביקשתי ממנו לשים לי אופציה להתקין דרך apk ולא רק adb אם אתה מבין וזה מה שהוא הבין...
                          עזוב אני יוריד את זה בהמשך...

                          @יאיר-דניאל כתב:

                          א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.

                          אתה רציני?
                          Screenshot_2026-06-26-00-34-52.png

                          31576863 מנותק
                          31576863 מנותק
                          3157686
                          כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                          #23

                          @חייא-שיאומי
                          שאפו ענק
                          יפה מאוד
                          כמה נקודות לשיפור יתכן שכבר כתבו
                          1 ששיר בפעולה שיהיה רשום בשורת התראות/ובמסך נעילה (זה לא נוח שאני מחוץ לאפליקציה ובשביל לכבות שיר אני צריך להתחיל "לחפש" את האפליקציה)
                          2 שיהיה אפשרות של סידור לפי תיקיות כמו בסיר קבצים(כמו כן בחירת כרטיס זיכרון/זיכרון פנימי)
                          3 האפליקציה מאוד איטית גם בפתיחה וגם שאני לוחץ 0 לחיפש לוקח כמה שניות עד שנפתח (זה קים בעוד אופציות רק לא ממש הצלחתי לאפיין אותם)
                          4 שיהיה אפשרות של עצירה גם במקש האמצעי ווליום בלמלא ולמטה
                          5 בשאיומי מקשים האלמנטים מאוד קטנים

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • 31576863 3157686

                            @חייא-שיאומי
                            שאפו ענק
                            יפה מאוד
                            כמה נקודות לשיפור יתכן שכבר כתבו
                            1 ששיר בפעולה שיהיה רשום בשורת התראות/ובמסך נעילה (זה לא נוח שאני מחוץ לאפליקציה ובשביל לכבות שיר אני צריך להתחיל "לחפש" את האפליקציה)
                            2 שיהיה אפשרות של סידור לפי תיקיות כמו בסיר קבצים(כמו כן בחירת כרטיס זיכרון/זיכרון פנימי)
                            3 האפליקציה מאוד איטית גם בפתיחה וגם שאני לוחץ 0 לחיפש לוקח כמה שניות עד שנפתח (זה קים בעוד אופציות רק לא ממש הצלחתי לאפיין אותם)
                            4 שיהיה אפשרות של עצירה גם במקש האמצעי ווליום בלמלא ולמטה
                            5 בשאיומי מקשים האלמנטים מאוד קטנים

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חייא שיאומי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #24

                            @3157686 כתב:

                            5 בשאיומי מקשים האלמנטים מאוד קטנים

                            יש בחירת גופן בהגדרות.,
                            זה שהאפליציה איטית זה מוזר לי זה מהיר וגם לאגסי וגם לעוד חברה אז צריך לראות למה אצלכם זה ככה אגב אצלי מותקנות 50 אפליקציות ככה שזה לא נראה לי קשור לזיכרון מלא...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוידי34
                              כתב נערך לאחרונה על ידי דוידי34
                              #25

                              @חייא-שיאומי תודה רבה!
                              הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח

                              • למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד

                              • אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                              יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              3
                              • ד דוידי34

                                @חייא-שיאומי תודה רבה!
                                הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח

                                • למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד

                                • אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #26
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דוידי34

                                  @חייא-שיאומי תודה רבה!
                                  הצעת ייעול - שנכנסים לתוך אמן מסוים זה מציג לפי רצועות , אני חושב שאם זה יציג אלבומים ובתוכם הרצועות זה יהיה יותר מסודר ונוח

                                  • למישהו עובד שליטה דרך האוזניות? (עצירה הפעלה וכו') לי זה לא עובד

                                  • אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאלי מנותק
                                  יאיר דניאל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #27

                                  @דוידי34 כתב:

                                  אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                                  לגמרי - זו גם הייתה מחשבה שלי.

                                  לדוגמא - עצרתי את השמע - לחצתי על האוזניה בשביל להמשיך את השיר, אבל זה פשוט הפעיל לי את מיוזיקולט במכשיר.

                                  31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                    @דוידי34 כתב:

                                    אם מפעילים אפליקציית נגן נוסף תוך כדי זה לא עוצר את הנגן הזה (מאמין שגם הנקודה הזו וגם הקודמת קשורות להתממשקות של האפליקציה עם הטלפון, נראה כאילו האפליקציה פועלת כמשהו חיצוני והטלפון "לא יודע" שהיא פועלת)

                                    לגמרי - זו גם הייתה מחשבה שלי.

                                    לדוגמא - עצרתי את השמע - לחצתי על האוזניה בשביל להמשיך את השיר, אבל זה פשוט הפעיל לי את מיוזיקולט במכשיר.

                                    31576863 מנותק
                                    31576863 מנותק
                                    3157686
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                    #28

                                    @יאיר-דניאל
                                    אני לא כ”כ בטוח שיש מה לעשום עם זה
                                    בסוף בטלפון מוגדר מה האפליקציה של השמעת שירים בשביל ”לעגיד” לטלפון שאני רוצה אפליקציה אחרת לשמיעת מוזיקה צריך להיכנס לשורש המערכת
                                    (אני מאמין שאפשר לעשות את זה באפליקציה, אבל זה כבר הרבה יותר מסובך)

                                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 31576863 3157686

                                      @יאיר-דניאל
                                      אני לא כ”כ בטוח שיש מה לעשום עם זה
                                      בסוף בטלפון מוגדר מה האפליקציה של השמעת שירים בשביל ”לעגיד” לטלפון שאני רוצה אפליקציה אחרת לשמיעת מוזיקה צריך להיכנס לשורש המערכת
                                      (אני מאמין שאפשר לעשות את זה באפליקציה, אבל זה כבר הרבה יותר מסובך)

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #29

                                      @3157686 לא נכון.
                                      ההוכחה הכי פשוטה היא - שמיוזיקולט נדלק בלחיצה על האוזניות.
                                      נכון שאם הוא לא היה דלוק בזמן האחרון - לא יודע כמה זמן, אז מה שידלק אוטומטית זה הנגן שמגיע עם המכשיר.
                                      אבל אם הוא היה דלוק בשעות האחרונות לכה"פ - הוא זה שיידלק ע"י נגיעה באוזניה, מה שמוכיח שלא צריך נגן ברמת המערכת.

                                      31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                        @3157686 לא נכון.
                                        ההוכחה הכי פשוטה היא - שמיוזיקולט נדלק בלחיצה על האוזניות.
                                        נכון שאם הוא לא היה דלוק בזמן האחרון - לא יודע כמה זמן, אז מה שידלק אוטומטית זה הנגן שמגיע עם המכשיר.
                                        אבל אם הוא היה דלוק בשעות האחרונות לכה"פ - הוא זה שיידלק ע"י נגיעה באוזניה, מה שמוכיח שלא צריך נגן ברמת המערכת.

                                        31576863 מנותק
                                        31576863 מנותק
                                        3157686
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #30

                                        @יאיר-דניאל
                                        ברור שדבר ראשון הוא בודק את הנגן האחרון שדלק כי עדיין האפליקציה עדיין עובדת כאילו
                                        אבל בעיקרון בלי זה זה לא ידליק אותו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר