בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד
-
@י.-פל. איפה הכללים האלו?
אופוס 4.8, ג'ימני וchat gpt לא הצליחו למצוא מגבלה על שימוש בבינה מלאכותית, חוץ מהבקשה שהתרגום לא יעשה ע"י תוכנה צד ג', כך שגם API לא יעזור בנושא הזה. -
@עידו300
אין לי מושג...
עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
הייתה תגובה אוטומטית:
https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...סקירת הקוד – הסבר בעברית
מדובר בסקירה אוטומטית של Pull Request שמוסיף תמיכה בשפה העברית לממשק המשתמש של המוצר "Control UI".
מה ה-PR הזה עושה?
מנסה לרשום את עברית (
he) כשפה נתמכת במערכת הלוקליזציה (i18n) של הממשק.
מה הבעיות שנמצאו?
1. אין תרגום אמיתי
הקובץ העברי נוסף, אך מכיל 0 מתוך 1,414 מפתחות מתורגמים – כלומר, הממשק עדיין מציג אנגלית לגמרי, אבל עברית "מוצגת" כאפשרות בחירה.2. תיעוד הדוקס לא מחובר
הקובץhe-navigation.jsonנוסף, אך הסקריפט שמפרסם דוקומנטציה (docs-sync-publish.mjs) עדיין לא כולל אתhe– כלומר, הקובץ הזה לא מגיע בפועל לאתר.3. אין הוכחת פעולה
אין צילום מסך, וידאו, לוג, או כל ראיה אחרת שמראה שהממשק אכן מציג עברית.
מה ההחלטה?
🧂 חסום למיזוג – הסקרן (ClawSweeper) לא מאשר מיזוג עד שיהיו:
- תרגומים אמיתיים לעברית
- רישום עברית במסלול פרסום הדוקס
- הוכחת פעולה אמיתית (צילום מסך / לוג)
מה אפשר לעשות?
- להשלים את התרגום ואז למזג
- להסתיר את עברית עד שהתרגום יהיה מוכן
- לעצור את ה-branch עד שהתורם יוכל לספק את החסרים
ככה כתב לי קלוד
-
@עידו300
אין לי מושג...
עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
הייתה תגובה אוטומטית:
https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...@עידו300
אין לי מושג...
עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
הייתה תגובה אוטומטית:
https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך, טרחת לבדוק לרגע שזה באמת מתרגם?
-
@עידו300
אין לי מושג...
עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
הייתה תגובה אוטומטית:
https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך, טרחת לבדוק לרגע שזה באמת מתרגם?
-
טוב שאני לא מבין בזה כמו @ע-ה-דכו-ע ככה אין עלי פליאה ואני יכול לשאול שאלות תם בתקווה שלא תגמר הסבלנות בטרם עת.
אם הטענה שם היא שחסר קובץ מתורגם וכו' אז למה לא פשוט לשלוח קובץ מתורגם? מתברר שזה לא אוטומטית. פשוט לתרגם בAI האהוב עליך ולשלוח, לא? -
טוב שאני לא מבין בזה כמו @ע-ה-דכו-ע ככה אין עלי פליאה ואני יכול לשאול שאלות תם בתקווה שלא תגמר הסבלנות בטרם עת.
אם הטענה שם היא שחסר קובץ מתורגם וכו' אז למה לא פשוט לשלוח קובץ מתורגם? מתברר שזה לא אוטומטית. פשוט לתרגם בAI האהוב עליך ולשלוח, לא? -
מעדכן שמישהו שלח לי, וכבר פתחתי שוב את הpr:
https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402
קובץ התרגומים נמצא ב:
ui/src/i18n/locales/he.ts -
אגב, ובלי לפתוח פה נושא על התוכנה עצמה - זה משהו לא נורמלי...
מישהו חשד בי שהבוט של אוצריא (שאתמול העברנו אליו) זה בן-אדם...
וזה עם סונט, כן? לא מודל מוצלח במיוחד! -
אגב, ובלי לפתוח פה נושא על התוכנה עצמה - זה משהו לא נורמלי...
מישהו חשד בי שהבוט של אוצריא (שאתמול העברנו אליו) זה בן-אדם...
וזה עם סונט, כן? לא מודל מוצלח במיוחד! -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות