שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אברהם-גלסר ממש ממש תודה אתה אלופ ואיש חסד.
-
@אברהם-גלסר ממש ממש תודה אתה אלופ ואיש חסד.
@הישבשר-המלומד בשמחה.
מזכיר, אם מישהו צריך עזרה - דברו איתי. -
יש לי מנוי Max של Claude, ובדרך כלל אני לא מנצל את כל המכסה שלו.
אם מישהו עובד על פרויקט רציני וצריך עזרה בבנייה ראשונית של המערכת או באיזה פרומפט רציני (אבל חד פעמי), אתם מוזמנים לפנות אליי פה עם פרומפט מוכן ומסודר של מה שאתם רוצים.
אני אתן את הפרומפט לClaude Code, אעלה לגיטהאב את התוצאה ואשתף אותה איתכם בריפו פרטי.
הבהרה: אני נותן שימוש של פרומפט אחד. הוא יכול להיות מאוד מקיף ויסודי, אבל חד פעמי.המלצה ששווה זהב: קודם תאפיינו את הפרויקט שלכם עם ChatGPT למשל, ואז תנו פה את הפרומפט.
שם המשתמש שלי בגיטהאב:
avraham12200540נא לפנות בדברים רציניים בלבד שמצריכים את קלוד קוד ולא סתם איזו תוכנה או תוסף קטנים.
כמו כן, אני שומר לעצמי את הזכות לסרב לכל בקשה על פי שיקול דעתי.@אברהם-גלסר רציתי לשלוח לך פרופט רציני עבדתי עליו אבל אני אוחז שכנראה הוא לא יוכל לכתוב הכל בהודעה אחת... אני מנסה לזקק את הליבה הקריטית בלי המסביב...
תודה על הנדיבות, לא מובן מאליו... -
@אברהם-גלסר רציתי לשלוח לך פרופט רציני עבדתי עליו אבל אני אוחז שכנראה הוא לא יוכל לכתוב הכל בהודעה אחת... אני מנסה לזקק את הליבה הקריטית בלי המסביב...
תודה על הנדיבות, לא מובן מאליו... -
@דאבל אם צריך משהו מיוחד של כמה פרומפטים - דבר איתי בפרטי.
@אברהם-גלסר כתבתי לך בצ'אט
-
@אברהם-גלסר יש דרך לבצע שינויים בפרויקט קיים?
-
@אברהם-גלסר יש דרך לבצע שינויים בפרויקט קיים?
-
@ישראל123 כן,להעלות אותו לגיטהאב, לשתף איתי את הריפו ולתת לי פרומפט.
@אברהם-גלסר לאיזה חשבון לשתף
תודה מראש -
@אברהם-גלסר לאיזה חשבון לשתף
תודה מראש -
תודה ראש ממש אתה אלופ בשעה 4 לפנות בוקר עבד על הפרוייקט שלי אין מילים!
יש כמה שיפוצים שנשאר אבל לא משנה זה רק אם לא לחוץ לך
-
תודה ראש ממש אתה אלופ בשעה 4 לפנות בוקר עבד על הפרוייקט שלי אין מילים!
יש כמה שיפוצים שנשאר אבל לא משנה זה רק אם לא לחוץ לך
@הישבשר-המלומד תשלח ונראה.
-
@אברהם-גלסר אני מאוד אשמח לקבל תרגום לתכנת דיסק דרייל, דבר שאני כבר שנים מחפש
-
@אברהם-גלסר אני מאוד אשמח לקבל תרגום לתכנת דיסק דרייל, דבר שאני כבר שנים מחפש
@עם-ישראל-חיי תן את התוכנה.
-
דייי עלה לי רעיון מטורפ עכשיו אפשר סופ סופ לתרגם את אנדרואיד סטידו.
-
@עם-ישראל-חיי תן את התוכנה.
-
דייי עלה לי רעיון מטורפ עכשיו אפשר סופ סופ לתרגם את אנדרואיד סטידו.
@הישבשר-המלומד לא ממש מכיר, אבל זה לא חסום או מוגן בטח?
אם לא, תנו את קובץ התוכנה ואנסה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
שכחתי שזה קיים.