שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות
-
@אברהם-גלסר תגיד בMAX הזה יש לו אפשרות להתחבר לריפו ציבורי שלי בגיטאב (או פרטי) ושאני יגיד לו מה לעשות והוא ישנה שם את הקוד ישירות (יש לי אתר מסוים בבניה וכל הקוד שלו נמצא בגיטאב שם האם הוא יכול לעשות את זה)
תגיד בMAX הזה יש לו אפשרות להתחבר לריפו ציבורי שלי בגיטאב (או פרטי) ושאני יגיד לו מה לעשות והוא ישנה שם את הקוד ישירות (יש לי אתר מסוים בבניה וכל הקוד שלו נמצא בגיטאב שם האם הוא יכול לעשות את זה)
כן, בטח.
תודה רבה מאוד!!!
זה ממש תרגום מושלם!בשמחה!
עד מתי רלוונטי?
כל עוד לא כתבתי אחרת

-
תגיד בMAX הזה יש לו אפשרות להתחבר לריפו ציבורי שלי בגיטאב (או פרטי) ושאני יגיד לו מה לעשות והוא ישנה שם את הקוד ישירות (יש לי אתר מסוים בבניה וכל הקוד שלו נמצא בגיטאב שם האם הוא יכול לעשות את זה)
כן, בטח.
תודה רבה מאוד!!!
זה ממש תרגום מושלם!בשמחה!
עד מתי רלוונטי?
כל עוד לא כתבתי אחרת

@אברהם-גלסר אני לא מאמין איזה מלך!!
עכשיו קראתי את כל הנושא אני בהלם... אין עליך
אני ישלח לך בפרטי עוד כמה ימים טוב? -
@אברהם-גלסר אני לא מאמין איזה מלך!!
עכשיו קראתי את כל הנושא אני בהלם... אין עליך
אני ישלח לך בפרטי עוד כמה ימים טוב?@חייא-שיאומי מוזמן בשמחה:)
-
@עניו-כמשה
יש איזה משהו שהם כן נותנים לחינמי
מה הם כן נותנים??
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אברהם-גלסר ממש ממש תודה אתה אלופ ואיש חסד.
-
@אברהם-גלסר ממש ממש תודה אתה אלופ ואיש חסד.
@הישבשר-המלומד בשמחה.
מזכיר, אם מישהו צריך עזרה - דברו איתי. -
יש לי מנוי Max של Claude, ובדרך כלל אני לא מנצל את כל המכסה שלו.
אם מישהו עובד על פרויקט רציני וצריך עזרה בבנייה ראשונית של המערכת או באיזה פרומפט רציני (אבל חד פעמי), אתם מוזמנים לפנות אליי פה עם פרומפט מוכן ומסודר של מה שאתם רוצים.
אני אתן את הפרומפט לClaude Code, אעלה לגיטהאב את התוצאה ואשתף אותה איתכם בריפו פרטי.
הבהרה: אני נותן שימוש של פרומפט אחד. הוא יכול להיות מאוד מקיף ויסודי, אבל חד פעמי.המלצה ששווה זהב: קודם תאפיינו את הפרויקט שלכם עם ChatGPT למשל, ואז תנו פה את הפרומפט.
נא לפנות בדברים רציניים בלבד שמצריכים את קלוד קוד ולא סתם איזו תוכנה או תוסף קטנים.
כמו כן, אני שומר לעצמי את הזכות לסרב לכל בקשה על פי שיקול דעתי.@אברהם-גלסר רציתי לשלוח לך פרופט רציני עבדתי עליו אבל אני אוחז שכנראה הוא לא יוכל לכתוב הכל בהודעה אחת... אני מנסה לזקק את הליבה הקריטית בלי המסביב...
תודה על הנדיבות, לא מובן מאליו... -
@אברהם-גלסר רציתי לשלוח לך פרופט רציני עבדתי עליו אבל אני אוחז שכנראה הוא לא יוכל לכתוב הכל בהודעה אחת... אני מנסה לזקק את הליבה הקריטית בלי המסביב...
תודה על הנדיבות, לא מובן מאליו... -
@דאבל אם צריך משהו מיוחד של כמה פרומפטים - דבר איתי בפרטי.
@אברהם-גלסר כתבתי לך בצ'אט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות