שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות
-
@חייא-שיאומי אני חושב שהפעם הוא דובר אמת לפחות חלקית
@ישראל123 על סמך מה אתה חושב ככה?!
הוא יודע להמציא דברים שניראים אמיתים לחלוטין
דוגמה סעיפים בשו"ע... -
@ישראל123 על סמך מה אתה חושב ככה?!
הוא יודע להמציא דברים שניראים אמיתים לחלוטין
דוגמה סעיפים בשו"ע...@חייא-שיאומי כי ככה זה אמור להיות באמת!
-
@אברהם-גלסר יש אפשרות לתרגם את אבריסינג כולל כל ההגדרות בפנים ע"י קובץ שפה, או שזה דורש תרגום של התוכנה בעצמה ?
אלה שנמצאים כאן
-
@ארי זה עובד 100 אחוז?
א"כ תפתח על זה נושא זה באמת מהפכה לא רגילה!
אגב צריך ליבדוק אם זה מיתעדכן אוטומטית עם האנדרואיד סטודיו הקיים למה יש לי שם מלא דברים חשובים...
וצריך ליבדוק שזה לא יוצר בעיות... -
@ארי זה עובד 100 אחוז?
א"כ תפתח על זה נושא זה באמת מהפכה לא רגילה!
אגב צריך ליבדוק אם זה מיתעדכן אוטומטית עם האנדרואיד סטודיו הקיים למה יש לי שם מלא דברים חשובים...
וצריך ליבדוק שזה לא יוצר בעיות... -
@ארי א, תן קישור פה לנושא
ב, מה מתורגם? גם השגיאות או רק התפריט? -
@ארי א, תן קישור פה לנושא
ב, מה מתורגם? גם השגיאות או רק התפריט? -
@ארי א, תן קישור פה לנושא
ב, מה מתורגם? גם השגיאות או רק התפריט? -
פוסט זה נמחק!
-
יש לי מנוי Max של Claude, ובדרך כלל אני לא מנצל את כל המכסה שלו.
אם מישהו עובד על פרויקט רציני וצריך עזרה בבנייה ראשונית של המערכת או באיזה פרומפט רציני (אבל חד פעמי), אתם מוזמנים לפנות אליי פה עם פרומפט מוכן ומסודר של מה שאתם רוצים.
אני אתן את הפרומפט לClaude Code, אעלה לגיטהאב את התוצאה ואשתף אותה איתכם בריפו פרטי.
הבהרה: אני נותן שימוש של פרומפט אחד. הוא יכול להיות מאוד מקיף ויסודי, אבל חד פעמי.המלצה ששווה זהב: קודם תאפיינו את הפרויקט שלכם עם ChatGPT למשל, ואז תנו פה את הפרומפט.
שם המשתמש שלי בגיטהאב:
avraham12200540נא לפנות בדברים רציניים בלבד שמצריכים את קלוד קוד ולא סתם איזו תוכנה או תוסף קטנים.
כמו כן, אני שומר לעצמי את הזכות לסרב לכל בקשה על פי שיקול דעתי.אנטיגראויטי
אני משתמש בו הרבה מאוד ואשמח שהוא יתורגם.
זה לא דחוף לי. אני לא יודע אם זה אפשרי.
אבל אשמח אם תנסה.
אתה צריך את התוכנה עצמה או קישור לתוכנה?
תודה רבה -
אנטיגראויטי
אני משתמש בו הרבה מאוד ואשמח שהוא יתורגם.
זה לא דחוף לי. אני לא יודע אם זה אפשרי.
אבל אשמח אם תנסה.
אתה צריך את התוכנה עצמה או קישור לתוכנה?
תודה רבה@טשיקאוור-ניוז מניח שלא יהיה אפשרי, אבל תוכל לצרף את קובץ הexe של התוכנה. ואנסה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות