דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אופן השימוש בפורום
602 פוסטים 63 כותבים 5.7k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חייא שיאומי

    @שמואל
    אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
    https://mitmachim.top/post/1183685
    לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום

    שמואלש מנותק
    שמואלש מנותק
    שמואל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #527

    @חייא-שיאומי כתב:

    אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!

    הוספתי.

    ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    🙏
    7
    • שמואלש שמואל

      @חייא-שיאומי כתב:

      אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!

      הוספתי.

      Y מנותק
      Y מנותק
      YAHBDK
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #528

      @שמואל
      תוכל לתרגם אותם לעברית?

      שניאור שמחש שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • Y YAHBDK

        @שמואל
        תוכל לתרגם אותם לעברית?

        שניאור שמחש מחובר
        שניאור שמחש מחובר
        שניאור שמח
        צוות פיקוח מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #529

        @YAHBDK זה לא כ"כ קשור אליו.. זה קשור לחבילה של התוספים בנודביבי..
        זה אפשרי, אבל מסובך

        "אם לא תנסה, איך תדע?"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😥
        0
        • Y YAHBDK

          @שמואל
          תוכל לתרגם אותם לעברית?

          שמואלש מנותק
          שמואלש מנותק
          שמואל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #530

          @YAHBDK כתב:

          תוכל לתרגם אותם לעברית?

          מה אתה מתכוון לתרגם? שכמו ש חחח נהפך לסמל שאם מישהוא יכתוב איש חושב או אברך מלטף את הזקן זה יוחלף ל 🤔 ?

          ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

          שניאור שמחש Y 2 תגובות תגובה אחרונה
          😂
          1
          • שמואלש שמואל

            @YAHBDK כתב:

            תוכל לתרגם אותם לעברית?

            מה אתה מתכוון לתרגם? שכמו ש חחח נהפך לסמל שאם מישהוא יכתוב איש חושב או אברך מלטף את הזקן זה יוחלף ל 🤔 ?

            שניאור שמחש מחובר
            שניאור שמחש מחובר
            שניאור שמח
            צוות פיקוח מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #531

            @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים
            b741109b-497f-42f5-aace-0ca5ffd1a513-image.jpeg

            "אם לא תנסה, איך תדע?"

            שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שמואלש שמואל

              @YAHBDK כתב:

              תוכל לתרגם אותם לעברית?

              מה אתה מתכוון לתרגם? שכמו ש חחח נהפך לסמל שאם מישהוא יכתוב איש חושב או אברך מלטף את הזקן זה יוחלף ל 🤔 ?

              Y מנותק
              Y מנותק
              YAHBDK
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #532

              @שמואל
              כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית

              $(window).on('action:ajaxify.end', function () {
              const map = {
              'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
              'joy': 'צוחק עד דמעות',
              'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
              'man_facepalming': 'יד על הפנים',
              'facepalm': 'יד על הפנים',
              'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
              'smile': 'חיוך',
              'pray': 'תודה',
              'folded_hands': 'תודה',
              'sunglasses': 'מגניב',
              'cupcake': 'מזל טוב',
              'heart': 'אהבתי',
              'thumbsup': 'לייק',
              '+1': 'לייק'
              };
              function translate() {
              document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
              const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
              if (m && map[m[1]]) {
              el.setAttribute('title', map[m[1]]);
              el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
              }
              });
              }
              translate();
              new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
              });

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים
                b741109b-497f-42f5-aace-0ca5ffd1a513-image.jpeg

                שמואלש מנותק
                שמואלש מנותק
                שמואל
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #533

                @שניאור-שמח כתב:

                @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

                אהה.
                דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
                בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע.

                ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                😂
                1
                • שמואלש שמואל

                  @שניאור-שמח כתב:

                  @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

                  אהה.
                  דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
                  בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע.

                  שניאור שמחש מחובר
                  שניאור שמחש מחובר
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #534

                  @שמואל כתב:

                  דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.

                  לא, זה ברור. חייב
                  התכוונתי בנוסף..

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😂 🙏
                  0
                  • Y YAHBDK

                    @שמואל
                    כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית

                    $(window).on('action:ajaxify.end', function () {
                    const map = {
                    'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
                    'joy': 'צוחק עד דמעות',
                    'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
                    'man_facepalming': 'יד על הפנים',
                    'facepalm': 'יד על הפנים',
                    'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
                    'smile': 'חיוך',
                    'pray': 'תודה',
                    'folded_hands': 'תודה',
                    'sunglasses': 'מגניב',
                    'cupcake': 'מזל טוב',
                    'heart': 'אהבתי',
                    'thumbsup': 'לייק',
                    '+1': 'לייק'
                    };
                    function translate() {
                    document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
                    const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
                    if (m && map[m[1]]) {
                    el.setAttribute('title', map[m[1]]);
                    el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
                    }
                    });
                    }
                    translate();
                    new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
                    });

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חייא שיאומי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #535

                    @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
                    ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

                    Y 1 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חייא שיאומי

                      @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
                      ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YAHBDK
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #536

                      @חייא-שיאומי כתב:

                      אפשר לישאול מאי נפק"מ?

                      לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם
                      73849b34-aed1-4cf5-9134-1daa78c08478-image.jpeg 7c1faf1d-2a38-4cec-85cf-4fa11674555a-image.jpeg

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🙄 🙏
                      1
                      • Y YAHBDK

                        @חייא-שיאומי כתב:

                        אפשר לישאול מאי נפק"מ?

                        לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם
                        73849b34-aed1-4cf5-9134-1daa78c08478-image.jpeg 7c1faf1d-2a38-4cec-85cf-4fa11674555a-image.jpeg

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #537

                        @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
                        ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

                        ח נוחעם FMנ שמואלש 3 תגובות תגובה אחרונה
                        😎
                        0
                        • ח חייא שיאומי

                          @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
                          ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חייא שיאומי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #538

                          כנל האימוגי שנתתי לעצמי בפוסט הזה אני חושב שהוא מיותר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😲
                          0
                          • ח חייא שיאומי

                            @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
                            ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

                            נוחעם FMנ מנותק
                            נוחעם FMנ מנותק
                            נוחעם FM
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #539

                            @חייא-שיאומי

                            יש לי שאלה מה העניין לתייג את שמואל אם אתה רואה שהוא כרגע מסתכל...

                            הפעלת שלוחות בVoLTE

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🤦
                            0
                            • ח חייא שיאומי

                              @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
                              ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

                              שמואלש מנותק
                              שמואלש מנותק
                              שמואל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #540

                              @חייא-שיאומי כתב:

                              לדעתי הם מיותרים

                              מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.

                              בכל מקרה,

                              @חייא-שיאומי כתב:

                              מסודר יפה

                              זה תלוי במסך.

                              ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🙏
                              0
                              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                @חייא-שיאומי

                                יש לי שאלה מה העניין לתייג את שמואל אם אתה רואה שהוא כרגע מסתכל...

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חייא שיאומי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #541

                                @נוחעם-FM כי אני מסביר שאני מפנה את השאלה/בקשה אליו!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                🙄 😀
                                0
                                • שמואלש שמואל

                                  @חייא-שיאומי כתב:

                                  לדעתי הם מיותרים

                                  מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.

                                  בכל מקרה,

                                  @חייא-שיאומי כתב:

                                  מסודר יפה

                                  זה תלוי במסך.

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חייא שיאומי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #542

                                  @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                                  ח שמואלש שניאור שמחש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  😲 🤓
                                  0
                                  • ח חייא שיאומי

                                    @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חייא שיאומי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #543

                                    וגם זה אני פשוט לא יכול יותר מ2

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😎
                                    0
                                    • ח חייא שיאומי

                                      @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                                      שמואלש מנותק
                                      שמואלש מנותק
                                      שמואל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #544

                                      @חייא-שיאומי כתב:

                                      אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                                      לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
                                      אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

                                      ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                                      ח Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמואלש שמואל

                                        @חייא-שיאומי כתב:

                                        אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                                        לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
                                        אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חייא שיאומי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                                        #545

                                        @שמואל באתי להסביר מה לדעתי מיותר וסתם תופס מקום

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🙏
                                        0
                                        • ח חייא שיאומי

                                          @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמח
                                          צוות פיקוח מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #546

                                          @חייא-שיאומי לא באלך אל תשתמש איתם..
                                          גם אני ברוגז עם האימוג'י f1bba9fe-7fed-403d-96b2-6cc5a9a7fe04-image.jpeg כי הוא מפחיד קצת..
                                          בסדר, ממשיכים בחיים

                                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🤖 😂
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר