דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אופן השימוש בפורום
602 פוסטים 63 כותבים 5.7k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @YAHBDK ככה זה היה תמיד..
    עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם

    Y מנותק
    Y מנותק
    YAHBDK
    כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
    #518

    @שניאור-שמח כתב:

    @YAHBDK ככה זה היה תמיד..
    עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם

    מה?
    לא הבנתי אצלך תמיד היה את הבעיה הזאת שההתראה נשארת גם אחרי שאתה נכנס לזה?
    לי זה עבד מצויין עד העדכון האחרון של הפורום

    שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Y YAHBDK

      @שניאור-שמח כתב:

      @YAHBDK ככה זה היה תמיד..
      עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם

      מה?
      לא הבנתי אצלך תמיד היה את הבעיה הזאת שההתראה נשארת גם אחרי שאתה נכנס לזה?
      לי זה עבד מצויין עד העדכון האחרון של הפורום

      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמח
      צוות פיקוח מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #519

      @YAHBDK לי תמיד זה היה.. לפעמים זה ככה ולפעמים אחרת..

      "אם לא תנסה, איך תדע?"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😥
      0
      • Y YAHBDK

        @שניאור-שמח
        כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
        וזה רק אחרי העדכון של הפורום

        ע"ה דכו"עע מנותק
        ע"ה דכו"עע מנותק
        ע"ה דכו"ע
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #520

        @YAHBDK כתב:

        @שניאור-שמח
        כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
        וזה רק אחרי העדכון של הפורום

        נכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה

        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
        🙏
        0
        • 31576863 3157686

          @חייא-שיאומי @שמואל
          את זה 🤔 למשל חייב להוסיף

          ח מנותק
          ח מנותק
          חייא שיאומי
          כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
          #521
          פוסט זה נמחק!
          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חייא שיאומי

            פוסט זה נמחק!

            Y מנותק
            Y מנותק
            YAHBDK
            כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
            #522
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

              @YAHBDK כתב:

              @שניאור-שמח
              כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
              וזה רק אחרי העדכון של הפורום

              נכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה

              שניאור שמחש מחובר
              שניאור שמחש מחובר
              שניאור שמח
              צוות פיקוח מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #523

              @ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
              כי כאן מעודכן לאחרונה

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
                כי כאן מעודכן לאחרונה

                ע"ה דכו"עע מנותק
                ע"ה דכו"עע מנותק
                ע"ה דכו"ע
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #524

                @שניאור-שמח כתב:

                @ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
                כי כאן מעודכן לאחרונה

                4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)

                באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג

                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח מנותק
                  ח מנותק
                  חייא שיאומי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #525

                  @שמואל
                  אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
                  https://mitmachim.top/post/1183685
                  לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום

                  שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🤔 👍
                  0
                  • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                    @שניאור-שמח כתב:

                    @ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
                    כי כאן מעודכן לאחרונה

                    4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)

                    באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג

                    שניאור שמחש מחובר
                    שניאור שמחש מחובר
                    שניאור שמח
                    צוות פיקוח מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #526

                    @ע-ה-דכו-ע כתב:

                    @שניאור-שמח כתב:

                    @ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
                    כי כאן מעודכן לאחרונה

                    4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)

                    כן

                    באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג

                    יכול להיות, אני צריך לבדוק שוב

                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חייא שיאומי

                      @שמואל
                      אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
                      https://mitmachim.top/post/1183685
                      לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום

                      שמואלש מנותק
                      שמואלש מנותק
                      שמואל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #527

                      @חייא-שיאומי כתב:

                      אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!

                      הוספתי.

                      ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🙏
                      7
                      • שמואלש שמואל

                        @חייא-שיאומי כתב:

                        אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!

                        הוספתי.

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YAHBDK
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #528

                        @שמואל
                        תוכל לתרגם אותם לעברית?

                        שניאור שמחש שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YAHBDK

                          @שמואל
                          תוכל לתרגם אותם לעברית?

                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמח
                          צוות פיקוח מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #529

                          @YAHBDK זה לא כ"כ קשור אליו.. זה קשור לחבילה של התוספים בנודביבי..
                          זה אפשרי, אבל מסובך

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😥
                          0
                          • Y YAHBDK

                            @שמואל
                            תוכל לתרגם אותם לעברית?

                            שמואלש מנותק
                            שמואלש מנותק
                            שמואל
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #530

                            @YAHBDK כתב:

                            תוכל לתרגם אותם לעברית?

                            מה אתה מתכוון לתרגם? שכמו ש חחח נהפך לסמל שאם מישהוא יכתוב איש חושב או אברך מלטף את הזקן זה יוחלף ל 🤔 ?

                            ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                            שניאור שמחש Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                            😂
                            1
                            • שמואלש שמואל

                              @YAHBDK כתב:

                              תוכל לתרגם אותם לעברית?

                              מה אתה מתכוון לתרגם? שכמו ש חחח נהפך לסמל שאם מישהוא יכתוב איש חושב או אברך מלטף את הזקן זה יוחלף ל 🤔 ?

                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמח
                              צוות פיקוח מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #531

                              @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים
                              b741109b-497f-42f5-aace-0ca5ffd1a513-image.jpeg

                              "אם לא תנסה, איך תדע?"

                              שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שמואלש שמואל

                                @YAHBDK כתב:

                                תוכל לתרגם אותם לעברית?

                                מה אתה מתכוון לתרגם? שכמו ש חחח נהפך לסמל שאם מישהוא יכתוב איש חושב או אברך מלטף את הזקן זה יוחלף ל 🤔 ?

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YAHBDK
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #532

                                @שמואל
                                כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית

                                $(window).on('action:ajaxify.end', function () {
                                const map = {
                                'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
                                'joy': 'צוחק עד דמעות',
                                'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
                                'man_facepalming': 'יד על הפנים',
                                'facepalm': 'יד על הפנים',
                                'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
                                'smile': 'חיוך',
                                'pray': 'תודה',
                                'folded_hands': 'תודה',
                                'sunglasses': 'מגניב',
                                'cupcake': 'מזל טוב',
                                'heart': 'אהבתי',
                                'thumbsup': 'לייק',
                                '+1': 'לייק'
                                };
                                function translate() {
                                document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
                                const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
                                if (m && map[m[1]]) {
                                el.setAttribute('title', map[m[1]]);
                                el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
                                }
                                });
                                }
                                translate();
                                new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
                                });

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                0
                                • שניאור שמחש שניאור שמח

                                  @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים
                                  b741109b-497f-42f5-aace-0ca5ffd1a513-image.jpeg

                                  שמואלש מנותק
                                  שמואלש מנותק
                                  שמואל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #533

                                  @שניאור-שמח כתב:

                                  @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

                                  אהה.
                                  דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
                                  בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע.

                                  ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                                  שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😂
                                  1
                                  • שמואלש שמואל

                                    @שניאור-שמח כתב:

                                    @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

                                    אהה.
                                    דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
                                    בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע.

                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמח
                                    צוות פיקוח מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #534

                                    @שמואל כתב:

                                    דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.

                                    לא, זה ברור. חייב
                                    התכוונתי בנוסף..

                                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😂 🙏
                                    0
                                    • Y YAHBDK

                                      @שמואל
                                      כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית

                                      $(window).on('action:ajaxify.end', function () {
                                      const map = {
                                      'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
                                      'joy': 'צוחק עד דמעות',
                                      'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
                                      'man_facepalming': 'יד על הפנים',
                                      'facepalm': 'יד על הפנים',
                                      'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
                                      'smile': 'חיוך',
                                      'pray': 'תודה',
                                      'folded_hands': 'תודה',
                                      'sunglasses': 'מגניב',
                                      'cupcake': 'מזל טוב',
                                      'heart': 'אהבתי',
                                      'thumbsup': 'לייק',
                                      '+1': 'לייק'
                                      };
                                      function translate() {
                                      document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
                                      const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
                                      if (m && map[m[1]]) {
                                      el.setAttribute('title', map[m[1]]);
                                      el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
                                      }
                                      });
                                      }
                                      translate();
                                      new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
                                      });

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חייא שיאומי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #535

                                      @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
                                      ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

                                      Y 1 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חייא שיאומי

                                        @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
                                        ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YAHBDK
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #536

                                        @חייא-שיאומי כתב:

                                        אפשר לישאול מאי נפק"מ?

                                        לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם
                                        73849b34-aed1-4cf5-9134-1daa78c08478-image.jpeg 7c1faf1d-2a38-4cec-85cf-4fa11674555a-image.jpeg

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🙄 🙏
                                        1
                                        • Y YAHBDK

                                          @חייא-שיאומי כתב:

                                          אפשר לישאול מאי נפק"מ?

                                          לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם
                                          73849b34-aed1-4cf5-9134-1daa78c08478-image.jpeg 7c1faf1d-2a38-4cec-85cf-4fa11674555a-image.jpeg

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חייא שיאומי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #537

                                          @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
                                          ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

                                          ח נוחעם FMנ שמואלש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          😎
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר