דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?

בירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
395 פוסטים 38 כותבים 11.5k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המלאךה המלאך

    @מישהו12 דייייי.
    יש גבול.
    כבר 400 פוסטים שאני מסביר למה.
    אז עיקר ההבדל הוא האם זה כמותי או איכותי?

    ברור שאיכותי.
    אם נראה לך כמותי - אתה לא יודע מה זה 'איכות' מודל.

    @י.-פל. כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

    הוא לא הסביר למה, מלבד שכך הוא "מאמין".

    טוב, נו מה?
    אני סתם מבזבז מקום בשרת של הפורום?
    התגובות שלכם מעידות כאלף עדים לכך שלא הבנתם את מה שכתבתי.
    ממליץ לעבור שוב.

    @מישהו12 כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

    ומהי, למען ד', המגבלה הטכנית העקרונית הזו? לא הסברת בשום שלב.

    הסברתי!
    צוואר הבקבוק!
    אם אתה אומר לכך שאין צוואר בקבוק, ממליץ לך לפתוח סטארטאפ.
    אתה תשבור את תיקרת הזכוכית.

    @י.-פל. כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

    באמת סליחה על הציניות, נמאס לי מההתראות כבר, אני רוצה לסיים את האירוע (אל תציע לי אפילו להתנתק מהמעקב...)

    טוב אוקי.
    תגובה אחרונה שלי בנושא.
    בל"נ.

    סליחה.
    אבל גם לי נמאס.

    דבר אחרון.
    תודה רבה לכל המתווכחים.
    אני מאוד אוהב וויכוחים.
    וזה העשיר את הידע שלי.
    @nh.local @י.-פל. @א.מ.ד. @מישהו12

    מישהו12מ מנותק
    מישהו12מ מנותק
    מישהו12
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
    #381

    @המלאך כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

    כבר 400 פוסטים שאני מסביר למה.

    לא, מצטער, חבר. אבל לא הסברת. חזרת על הטיעונים, אבל לא הסברת.

    @המלאך כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

    אז עיקר ההבדל הוא האם זה כמותי או איכותי?

    ברור. כי כמותי נסגר בקלות. איכותי יכול להסגר אבל קשה הרבה יותר.

    @המלאך כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

    צוואר הבקבוק!

    שזה מושג שלא מספק בדיונים מהסוג הזה.
    אי אפשר להסיק מהחומרה היום מה יהיה עוד 20 שנה. אם בשנות ה60 היית אומר למישהו שעוד 20 שנה יצא לפטופ, הוא גם היה כותב לך "צוואר בקבוק".
    זה לא טיעון. אתה צריך להסביר מדוע לדעתך צוואר הבקבוק הנ"ל אינו פתיר.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • yehokarpelY מנותק
      yehokarpelY מנותק
      yehokarpel
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #382

      לא יודע למי יש סבלנות לקרוא את כל מה שכתבו כאן....

      NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • yehokarpelY yehokarpel

        לא יודע למי יש סבלנות לקרוא את כל מה שכתבו כאן....

        NH.LOCALN מנותק
        NH.LOCALN מנותק
        NH.LOCAL
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #383

        @yehokarpel כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

        לא יודע למי יש סבלנות לקרוא את כל מה שכתבו כאן....

        לג'מיני... 🙄

        אתר הפרוייקטים שלי!

        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • NH.LOCALN NH.LOCAL

          @yehokarpel כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

          לא יודע למי יש סבלנות לקרוא את כל מה שכתבו כאן....

          לג'מיני... 🙄

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #384

          @NH.LOCAL איפה הסקריפט סיכום נושאים?
          @שניאור-שמח ??

          NH.LOCALN ב 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • צול גאהצ צול גאה

            @NH.LOCAL איפה הסקריפט סיכום נושאים?
            @שניאור-שמח ??

            NH.LOCALN מנותק
            NH.LOCALN מנותק
            NH.LOCAL
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #385

            @צול-גאה בבקשה

            בירור_בינה_מלאכותית_והאנושות_-לאן (2).md

            אתר הפרוייקטים שלי!

            ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • NH.LOCALN NH.LOCAL

              @צול-גאה בבקשה

              בירור_בינה_מלאכותית_והאנושות_-לאן (2).md

              ע"ה דכו"עע מנותק
              ע"ה דכו"עע מנותק
              ע"ה דכו"ע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #386

              @NH.LOCAL כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

              @צול-גאה בבקשה

              בירור_בינה_מלאכותית_והאנושות_-לאן (2).md

              הוא לא התכוון לתוסף שלך שמייצא את התוכן המלא של השרשור, אלא לסקריפט שכבר מסכם ישירות את הנושא של @שניאור-שמח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • צול גאהצ צול גאה

                @NH.LOCAL איפה הסקריפט סיכום נושאים?
                @שניאור-שמח ??

                ב מנותק
                ב מנותק
                בינארי חכם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #387

                @צול-גאה כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

                איפה הסקריפט סיכום נושאים?

                הוא קיבל תודעה והחליט לא לעבוד תחתינו יותר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע מנותק
                  ע מנותק
                  עידו300
                  כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
                  #388

                  שימו לב שהסיכום והמסקנות נוצרו ע"י AI ויש לקחתם בערבון מוגבל.
                  אל תהפכו את הAI לאיזה מומחה שיכול לפתור לכם את הויכוח הפילוסופי הניצחי האם הAI יום אחד יהיה כזה מומחה שיוכל לפתור לכם כאלו ויכוחים פילוסופים (או חלילה באמת יתווכח אותם במקומכם - בלי להזריק לו פרומפטים או ליצור אותו כאחד כזה) - אל תשכחו, בסופו של יום (נכון לשעה זו - מה יהיה עוד שעתיים כבר אין לדעת) הוא רק AI.

                  חייבים קצת להכניס כאן הומור לויכוח היבש הזה

                  yehokarpelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עידו300

                    שימו לב שהסיכום והמסקנות נוצרו ע"י AI ויש לקחתם בערבון מוגבל.
                    אל תהפכו את הAI לאיזה מומחה שיכול לפתור לכם את הויכוח הפילוסופי הניצחי האם הAI יום אחד יהיה כזה מומחה שיוכל לפתור לכם כאלו ויכוחים פילוסופים (או חלילה באמת יתווכח אותם במקומכם - בלי להזריק לו פרומפטים או ליצור אותו כאחד כזה) - אל תשכחו, בסופו של יום (נכון לשעה זו - מה יהיה עוד שעתיים כבר אין לדעת) הוא רק AI.

                    חייבים קצת להכניס כאן הומור לויכוח היבש הזה

                    yehokarpelY מנותק
                    yehokarpelY מנותק
                    yehokarpel
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #389
                    פוסט זה נמחק!
                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • yehokarpelY yehokarpel

                      פוסט זה נמחק!

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עידו300
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #390
                      פוסט זה נמחק!
                      yehokarpelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עידו300

                        פוסט זה נמחק!

                        yehokarpelY מנותק
                        yehokarpelY מנותק
                        yehokarpel
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #391

                        @עידו300 כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

                        חייבים קצת להכניס כאן הומור לויכוח היבש הזה

                        @עידו300 רצית הומור לא?

                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • yehokarpelY yehokarpel

                          @עידו300 כתב בבירור | בינה מלאכותית והאנושות - לאן?:

                          חייבים קצת להכניס כאן הומור לויכוח היבש הזה

                          @עידו300 רצית הומור לא?

                          ע מנותק
                          ע מנותק
                          עידו300
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #392

                          @yehokarpel

                          גם ההודעה האחרונה היתה הומור, אבל נעצור כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מישהו12מ מנותק
                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                            #393
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • לאציל לאצי

                              לאחר סיכום של AI לשרשור הארוך הזה... אני חייב לומר שאני נוטה להסכים עם @NH.LOCAL ו-@י.-פל.
                              אחרי הכל, הטכנולוגיה לא ממש מחכה לנו, ואנחנו מתקדמים בקצב מטורף שקשה לנו בכלל לתפוס.

                              למי שלא מכיר - ריי קורצווייל הוא מדען וממציא מדהים (זה שהמציא את הסינתיסייזרים, ה-OCR וסורק התמונות), הוא מדבר על עיקרון שנקרא "חוק התשואה המאיצה". הרעיון הוא פשוט: המוח שלנו רגיל לחשוב בצורה קווית (צעד אחרי צעד-באותו קצב), אבל הוא אומר שהטכנולוגיה מתקדמת בקצב שמכפיל את עצמו כל הזמן – כמו 2 כפול 2 שזה 4, ואז 8, 16, 32 וכן הלאה. הוא טוען שזו הדרך הנכונה לחזות את התקדמות הטכנולוגיה.
                              הבנאדם הזה קלע בול בעבר שוב ושוב בתחזיות שלו. הוא חזה את נפילת ברית המועצות בגלל הפקסים והטלפונים, הוא חזה שמחשב ינצח את אלוף העולם בשחמט בשנות ה-90 (כמו שקרה עם דיפ בלו ב-97), והוא חזה את מהפכת האינטרנט והסמארטפונים עוד כשאנשים בקושי ידעו מה זה מחשב אישי.

                              קורצווייל טוען שנגיע ל-AGI כבר ב-2029. פעם כולם חשבו שהוא הוזה, אבל היום - אפילו ראשי החברות הכי גדולות אומרים דברים דומים: סם אלטמן מ-OpenAI כבר הצהיר שהם בטוחים שהם יודעים איך לבנות AGI ומכוונים למודלים שיתפקדו כחוקרים עצמאיים עד 2028. דריו אמודי מ-Anthropic מדבר על "מדינה של גאונים בתוך חוות שרתים" שתגיע תוך שנתיים-שלוש, ודמיס האסאביס מגוגל מעריך שזה עניין של 3 עד 5 שנים מהיום.

                              לגבי הנושא של רגשות – אני נוטה להסכים עם מי שכתב שמכונה בחיים לא תרגיש באמת. ל-AI אין גוף ביולוגי, אין לה רגשות של כאב, פחד או התרגשות, והיא לא באמת מסוגלת "להמציא" רגש חדש, גם באמצעות חישובים מתמטיים רבים ככל שיהיו. רגש אי אפשר 'לחשב'. אבל בכל מה שקשור לשכל, תכנות, פתרון בעיות מדעיות ויצירתיות לוגית ומתמטית? היא הולכת לעקוף את המוח האנושי בסיבוב, 'לוקחת אותו בהליכה' כמו שאומרים, והרבה יותר מהר ממה שכולנו מדמיינים.
                              כך לענ"ד.

                              בשל אורך התגובה ומורכבותה, נעזרתי בAI לניסוח. ניסיתי לטשטש זאת ככל הניתן כדי שלא יפריע בעין. מקווה שהצלחתי. עמכם הסליחה.

                              NH.LOCALN מנותק
                              NH.LOCALN מנותק
                              NH.LOCAL
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #394

                              @לאצי ממליץ לכולם לעקוב אחרי הגרף הזה. לדעתי הגרף החשוב ביותר בהקשר להתקדמות הבינה המלאכותית

                              שימו לב לקפיצה הבלתי נתפסת ביכולות של קלוד מיתוס ביחס לדגמים קודמים חודשים ספורים בלבד לפני כן

                              7f685ce7-5e73-431a-8ba8-473182b9236d-image.png

                              https://metr.org/time-horizons/

                              אתר הפרוייקטים שלי!

                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • NH.LOCALN NH.LOCAL

                                @לאצי ממליץ לכולם לעקוב אחרי הגרף הזה. לדעתי הגרף החשוב ביותר בהקשר להתקדמות הבינה המלאכותית

                                שימו לב לקפיצה הבלתי נתפסת ביכולות של קלוד מיתוס ביחס לדגמים קודמים חודשים ספורים בלבד לפני כן

                                7f685ce7-5e73-431a-8ba8-473182b9236d-image.png

                                https://metr.org/time-horizons/

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בינארי חכם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #395

                                @NH.LOCAL
                                זה לא בדיוק על היכולות שלו זה כמה זמן עבודה מקסימלי הוא חוסך בתשובה בודדת בתיכנות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר