דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!

SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
672 פוסטים 69 כותבים 32.9k צפיות 57 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יהונתן המבין

    פוסט זה נמחק!

    S מחובר
    S מחובר
    smct
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #384

    @יהונתן-המבין
    דבר ראשון תמחק את התמונה רואים את המפתח API שלך
    דבר שני לא הבנתי מה אתה בא לשאול פשוט תחזור אחרוה וזהו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אברהם גלסרא מחובר
      אברהם גלסרא מחובר
      אברהם גלסר
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
      #385

      איך ליצור מפתח לג'מיני?
      פה הוא לא יוצר לי מפתח AIza אלא כזה שמתחיל ב: AQ.Ab8RN6K*******************NtjA

      אני מדבר על פה:

      512fd803-beca-4d9c-8387-3e1a0f415eae-image.png

      שניאור שמחש ב 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • י מנותק
        י מנותק
        יהונתן המבין
        מורחק
        כתב נערך לאחרונה על ידי יהונתן המבין
        #386
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אברהם גלסרא אברהם גלסר

          איך ליצור מפתח לג'מיני?
          פה הוא לא יוצר לי מפתח AIza אלא כזה שמתחיל ב: AQ.Ab8RN6K*******************NtjA

          אני מדבר על פה:

          512fd803-beca-4d9c-8387-3e1a0f415eae-image.png

          שניאור שמחש מחובר
          שניאור שמחש מחובר
          שניאור שמח
          צוות פיקוח מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #387

          @אברהם-גלסר תלחץ על Create API key

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @אברהם-גלסר תלחץ על Create API key

            אברהם גלסרא מחובר
            אברהם גלסרא מחובר
            אברהם גלסר
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #388

            @שניאור-שמח אחרי שאני נותן לו שם זה מה שהוא נותן:

            54823984-0fda-4db0-9e82-7a2fdb4ad82b-image.png

            שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אברהם גלסרא אברהם גלסר

              @שניאור-שמח אחרי שאני נותן לו שם זה מה שהוא נותן:

              54823984-0fda-4db0-9e82-7a2fdb4ad82b-image.png

              שניאור שמחש מחובר
              שניאור שמחש מחובר
              שניאור שמח
              צוות פיקוח מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #389

              @אברהם-גלסר תלחץ על הכפתור העתקה, ותדביק את זה בסמארטי

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @אברהם-גלסר תלחץ על הכפתור העתקה, ותדביק את זה בסמארטי

                אברהם גלסרא מחובר
                אברהם גלסרא מחובר
                אברהם גלסר
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #390

                @שניאור-שמח bedac2b5-8900-465c-96d7-0ffefbca4b23-image.png

                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                  @שניאור-שמח bedac2b5-8900-465c-96d7-0ffefbca4b23-image.png

                  שניאור שמחש מחובר
                  שניאור שמחש מחובר
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                  #391

                  @אברהם-גלסר תאשר את זה בהגדרות ״מתקדם״
                  1779961772156-1c5023d0-3484-4225-8a46-e395c66c7489-image.png
                  אלו היית קורא את הפוסט הראשון..

                  (לא העליתי על דעתי שההגדרה הכי בסיסית לא מוגדרת כפעילה כברירת מחדל).

                  כי זה מוריד מהבטיחות.. לכן @א.מ.ד. רצה שהמשתמש עצמו יאשר את זה..

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                    @אברהם-גלסר תאשר את זה בהגדרות ״מתקדם״
                    1779961772156-1c5023d0-3484-4225-8a46-e395c66c7489-image.png
                    אלו היית קורא את הפוסט הראשון..

                    (לא העליתי על דעתי שההגדרה הכי בסיסית לא מוגדרת כפעילה כברירת מחדל).

                    כי זה מוריד מהבטיחות.. לכן @א.מ.ד. רצה שהמשתמש עצמו יאשר את זה..

                    אברהם גלסרא מחובר
                    אברהם גלסרא מחובר
                    אברהם גלסר
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
                    #392

                    @שניאור-שמח אשריך, תודה רבה!
                    (לא העליתי על דעתי שההגדרה הכי בסיסית לא מוגדרת כפעילה כברירת מחדל).

                    לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יהונתן המבין
                      מורחק
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #393
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        י.ר.ק
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #394
                        פוסט זה נמחק!
                        המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        -2
                        • י י.ר.ק

                          פוסט זה נמחק!

                          המלאךה מנותק
                          המלאךה מנותק
                          המלאך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
                          #395
                          פוסט זה נמחק!
                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • המלאךה המלאך

                            פוסט זה נמחק!

                            שניאור שמחש מחובר
                            שניאור שמחש מחובר
                            שניאור שמח
                            צוות פיקוח מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #396

                            @המלאך 💯
                            675f1f7e-7ae6-4ecc-9a82-b20f147cb8f7-image.png

                            "אם לא תנסה, איך תדע?"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יהודה זקש
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #397

                              מה הגירסה האחרונה?
                              ומאיפה מורידים אותה

                              צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יהודה זקש

                                מה הגירסה האחרונה?
                                ומאיפה מורידים אותה

                                צול גאהצ מחובר
                                צול גאהצ מחובר
                                צול גאה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #398

                                @יהודה-זקש לא הספיק לצאת כל כך הרבה גרסאות
                                בפוסט הראשון

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  ישראל1212
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #399

                                  @א.מ.ד. יש משהו מוזר איתו..
                                  סיפרתי לו פרט מסוים לצורך פרויקט, בסוף הפרויקט (סוף השיחה) אמרתי לו 'תשכח את הפרט הזה, תמחק אותו לגמרי' הוא השיב שזה בוצע וכו'
                                  בשיחה הבאה בדקתי - מתברר שהוא עדיין זוכר, שאלתי אותי למה הוא לא מחק?
                                  הוא התחיל להסביר לי על זיכרון טווח ארוך וקצר וכו' והאם אתה מעוניין שהפעם זה ימחק לגמרי? אמרתי לו כן, שוב שיחה לאחמ"כ הוא חוזר על הפרט הזה שוב ושוב,
                                  עד שזה הגיע לשלב (אחרי 5 'מחיקות' שבהודעה הראשונה ביקשתי ממנו 'תספר לי סיפור' וכל הסיפור היה סביב הפרט הזה (כאילו לעצבן אותי שהוא לא שכח 😁 )
                                  ביקשתי ממנו איפה נמצא הזיכרון שלו שאמחק בעצמי - התחיל להסביר לי שזה לא אפשרי כי זה חלק מקובץ מערת שנמצא בתוכו והוא לא קיים במחשב (????)
                                  יש דרך להגיע לזיכרון?

                                  למתעניינים: מדובר בתאריך הנפקת ת.ז. שלי, לא כ"כ סומך עליו עדיין

                                  א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                    איך ליצור מפתח לג'מיני?
                                    פה הוא לא יוצר לי מפתח AIza אלא כזה שמתחיל ב: AQ.Ab8RN6K*******************NtjA

                                    אני מדבר על פה:

                                    512fd803-beca-4d9c-8387-3e1a0f415eae-image.png

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בינארי חכם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #400

                                    @אברהם-גלסר כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                    פה הוא לא יוצר לי מפתח AIza אלא כזה שמתחיל ב: AQ.Ab8RN6K*******************NtjA

                                    כל הAPI החדשים של גמיני יוצאים ככה

                                    עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י ישראל1212

                                      @א.מ.ד. יש משהו מוזר איתו..
                                      סיפרתי לו פרט מסוים לצורך פרויקט, בסוף הפרויקט (סוף השיחה) אמרתי לו 'תשכח את הפרט הזה, תמחק אותו לגמרי' הוא השיב שזה בוצע וכו'
                                      בשיחה הבאה בדקתי - מתברר שהוא עדיין זוכר, שאלתי אותי למה הוא לא מחק?
                                      הוא התחיל להסביר לי על זיכרון טווח ארוך וקצר וכו' והאם אתה מעוניין שהפעם זה ימחק לגמרי? אמרתי לו כן, שוב שיחה לאחמ"כ הוא חוזר על הפרט הזה שוב ושוב,
                                      עד שזה הגיע לשלב (אחרי 5 'מחיקות' שבהודעה הראשונה ביקשתי ממנו 'תספר לי סיפור' וכל הסיפור היה סביב הפרט הזה (כאילו לעצבן אותי שהוא לא שכח 😁 )
                                      ביקשתי ממנו איפה נמצא הזיכרון שלו שאמחק בעצמי - התחיל להסביר לי שזה לא אפשרי כי זה חלק מקובץ מערת שנמצא בתוכו והוא לא קיים במחשב (????)
                                      יש דרך להגיע לזיכרון?

                                      למתעניינים: מדובר בתאריך הנפקת ת.ז. שלי, לא כ"כ סומך עליו עדיין

                                      א.מ.ד.א מחובר
                                      א.מ.ד.א מחובר
                                      א.מ.ד.
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                                      #401

                                      @ישראל1212 כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                      @א.מ.ד. יש משהו מוזר איתו..
                                      סיפרתי לו פרט מסוים לצורך פרויקט, בסוף הפרויקט (סוף השיחה) אמרתי לו 'תשכח את הפרט הזה, תמחק אותו לגמרי' הוא השיב שזה בוצע וכו'
                                      בשיחה הבאה בדקתי - מתברר שהוא עדיין זוכר, שאלתי אותי למה הוא לא מחק?
                                      הוא התחיל להסביר לי על זיכרון טווח ארוך וקצר וכו' והאם אתה מעוניין שהפעם זה ימחק לגמרי? אמרתי לו כן, שוב שיחה לאחמ"כ הוא חוזר על הפרט הזה שוב ושוב,
                                      עד שזה הגיע לשלב (אחרי 5 'מחיקות' שבהודעה הראשונה ביקשתי ממנו 'תספר לי סיפור' וכל הסיפור היה סביב הפרט הזה (כאילו לעצבן אותי שהוא לא שכח )
                                      ביקשתי ממנו איפה נמצא הזיכרון שלו שאמחק בעצמי - התחיל להסביר לי שזה לא אפשרי כי זה חלק מקובץ מערת שנמצא בתוכו והוא לא קיים במחשב (????)
                                      יש דרך להגיע לזיכרון?

                                      בגרסה הבאה בעזרת ה' ייתווסף ניהול נוח יותר של הזיכרון.
                                      בינתיים אתה יכול לגשת אליו בנתיב הזה (תדביק אותו בשורת הכתובת בסייר הקבצים של ווינדוס):

                                      %APPDATA%\SmartiAI
                                      

                                      יש שם כמה קבצים שאחראים על הזיכרון. שאל את ג'מיני. תיזהר לא לשבור אותם.

                                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                        @ישראל1212 כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                        @א.מ.ד. יש משהו מוזר איתו..
                                        סיפרתי לו פרט מסוים לצורך פרויקט, בסוף הפרויקט (סוף השיחה) אמרתי לו 'תשכח את הפרט הזה, תמחק אותו לגמרי' הוא השיב שזה בוצע וכו'
                                        בשיחה הבאה בדקתי - מתברר שהוא עדיין זוכר, שאלתי אותי למה הוא לא מחק?
                                        הוא התחיל להסביר לי על זיכרון טווח ארוך וקצר וכו' והאם אתה מעוניין שהפעם זה ימחק לגמרי? אמרתי לו כן, שוב שיחה לאחמ"כ הוא חוזר על הפרט הזה שוב ושוב,
                                        עד שזה הגיע לשלב (אחרי 5 'מחיקות' שבהודעה הראשונה ביקשתי ממנו 'תספר לי סיפור' וכל הסיפור היה סביב הפרט הזה (כאילו לעצבן אותי שהוא לא שכח )
                                        ביקשתי ממנו איפה נמצא הזיכרון שלו שאמחק בעצמי - התחיל להסביר לי שזה לא אפשרי כי זה חלק מקובץ מערת שנמצא בתוכו והוא לא קיים במחשב (????)
                                        יש דרך להגיע לזיכרון?

                                        בגרסה הבאה בעזרת ה' ייתווסף ניהול נוח יותר של הזיכרון.
                                        בינתיים אתה יכול לגשת אליו בנתיב הזה (תדביק אותו בשורת הכתובת בסייר הקבצים של ווינדוס):

                                        %APPDATA%\SmartiAI
                                        

                                        יש שם כמה קבצים שאחראים על הזיכרון. שאל את ג'מיני. תיזהר לא לשבור אותם.

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        המתעניין1
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #402

                                        @ישראל1212

                                        %APPDATA%\SmartiAI
                                        יש שם כמה קבצים שאחראים על הזיכרון. שאל את ג'מיני.

                                        "C:\Users\USER\AppData\Roaming\SmartiAI\smarti_memory.json"
                                        "C:\Users\USER\AppData\Roaming\SmartiAI\smarti_memory.md"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ב בינארי חכם

                                          @אברהם-גלסר כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                          פה הוא לא יוצר לי מפתח AIza אלא כזה שמתחיל ב: AQ.Ab8RN6K*******************NtjA

                                          כל הAPI החדשים של גמיני יוצאים ככה

                                          עניו כמשהע מנותק
                                          עניו כמשהע מנותק
                                          עניו כמשה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #403

                                          @בינארי-חכם ממתי?
                                          הוצאתי לפני שבוע יצא לי ALZA

                                          נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר