SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!
-
@יהונתן-המבין
אני לא יודע אני שאלתי אותו משהו כדי לבדוק אם זה לא פריצת סינונים והוא כתב לי שגיאה
אז כנראה ש-@י.ר.ק ניסה חזק -
@יהונתן-המבין
אני לא יודע אני שאלתי אותו משהו כדי לבדוק אם זה לא פריצת סינונים והוא כתב לי שגיאה
אז כנראה ש-@י.ר.ק ניסה חזק@טופ-שבמתמחים ממש לא
על הפעם הראשונה -
לי כן
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@יהונתן-המבין
דבר ראשון תמחק את התמונה רואים את המפתח API שלך
דבר שני לא הבנתי מה אתה בא לשאול פשוט תחזור אחרוה וזהו -
איך ליצור מפתח לג'מיני?
פה הוא לא יוצר לי מפתח AIza אלא כזה שמתחיל ב: AQ.Ab8RN6K*******************NtjAאני מדבר על פה:

-
פוסט זה נמחק!
-
איך ליצור מפתח לג'מיני?
פה הוא לא יוצר לי מפתח AIza אלא כזה שמתחיל ב: AQ.Ab8RN6K*******************NtjAאני מדבר על פה:

@אברהם-גלסר תלחץ על Create API key
-
@אברהם-גלסר תלחץ על Create API key
@שניאור-שמח אחרי שאני נותן לו שם זה מה שהוא נותן:

-
@שניאור-שמח אחרי שאני נותן לו שם זה מה שהוא נותן:

@אברהם-גלסר תלחץ על הכפתור העתקה, ותדביק את זה בסמארטי
-
@אברהם-גלסר תלחץ על הכפתור העתקה, ותדביק את זה בסמארטי
-
@אברהם-גלסר תאשר את זה בהגדרות ״מתקדם״

אלו היית קורא את הפוסט הראשון..(לא העליתי על דעתי שההגדרה הכי בסיסית לא מוגדרת כפעילה כברירת מחדל).
כי זה מוריד מהבטיחות.. לכן @א.מ.ד. רצה שהמשתמש עצמו יאשר את זה..
-
@אברהם-גלסר תאשר את זה בהגדרות ״מתקדם״

אלו היית קורא את הפוסט הראשון..(לא העליתי על דעתי שההגדרה הכי בסיסית לא מוגדרת כפעילה כברירת מחדל).
כי זה מוריד מהבטיחות.. לכן @א.מ.ד. רצה שהמשתמש עצמו יאשר את זה..
@שניאור-שמח אשריך, תודה רבה!
(לא העליתי על דעתי שההגדרה הכי בסיסית לא מוגדרת כפעילה כברירת מחדל). -
פוסט זה נמחק!
-
-
@יהודה-זקש לא הספיק לצאת כל כך הרבה גרסאות
בפוסט הראשון -
@א.מ.ד. יש משהו מוזר איתו..
סיפרתי לו פרט מסוים לצורך פרויקט, בסוף הפרויקט (סוף השיחה) אמרתי לו 'תשכח את הפרט הזה, תמחק אותו לגמרי' הוא השיב שזה בוצע וכו'
בשיחה הבאה בדקתי - מתברר שהוא עדיין זוכר, שאלתי אותי למה הוא לא מחק?
הוא התחיל להסביר לי על זיכרון טווח ארוך וקצר וכו' והאם אתה מעוניין שהפעם זה ימחק לגמרי? אמרתי לו כן, שוב שיחה לאחמ"כ הוא חוזר על הפרט הזה שוב ושוב,
עד שזה הגיע לשלב (אחרי 5 'מחיקות' שבהודעה הראשונה ביקשתי ממנו 'תספר לי סיפור' וכל הסיפור היה סביב הפרט הזה (כאילו לעצבן אותי שהוא לא שכח
)
ביקשתי ממנו איפה נמצא הזיכרון שלו שאמחק בעצמי - התחיל להסביר לי שזה לא אפשרי כי זה חלק מקובץ מערת שנמצא בתוכו והוא לא קיים במחשב (????)
יש דרך להגיע לזיכרון?למתעניינים: מדובר בתאריך הנפקת ת.ז. שלי, לא כ"כ סומך עליו עדיין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

