דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!

SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
672 פוסטים 69 כותבים 32.8k צפיות 57 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • U u88

    @א.מ.ד.
    משום מה הוא כותב שגיאה כזאת שאני מבקש ממנו להביא לי טקסט של ספר במיקום מסויים
    27c6c65b-3312-4f3f-8dfb-06ae857baf01-image.png

    א.מ.ד.א מחובר
    א.מ.ד.א מחובר
    א.מ.ד.
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #212

    @u88 כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

    @א.מ.ד.
    משום מה הוא כותב שגיאה כזאת שאני מבקש ממנו להביא לי טקסט של ספר במיקום מסויים

    תכניס מפתח api חינמי של Tavily בהגדרות. חפש בגוגל "Tavily api key".

    מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ח חד בדרא השני

      @א.מ.ד. כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

      ניתן להוריד את גרסת ההתקנה המלאה מהדרייב מכאן

      חסום בנטפרי
      מישהו יכול לשתף איתי בדרייב?

      א.מ.ד.א מחובר
      א.מ.ד.א מחובר
      א.מ.ד.
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #213

      @חד-בדרא-השני כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

      חסום בנטפרי
      מישהו יכול לשתף איתי בדרייב?

      העליתי גם קישור ישיר לקובץ מגיטהאב. תראה בסוף הפוסט הראשי.

      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

        @חד-בדרא-השני כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

        חסום בנטפרי
        מישהו יכול לשתף איתי בדרייב?

        העליתי גם קישור ישיר לקובץ מגיטהאב. תראה בסוף הפוסט הראשי.

        ח מנותק
        ח מנותק
        חכם בלילה 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #214

        @א.מ.ד.

        למה כשאני שולח מייל דרכו הוא מיושר לשמאל?

        ואם אני מבקש תיישר לימין אז הוא עושה ככה
        e5468427-8308-4ca4-816d-aa4695c0cf99-image.png

        וכמובן עדיין נשאר מיושר לשמאל...

        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א א.ל 0

          @א.מ.ד. @צול-גאה גם לי זה קרה בשתי חשבונות!!!

          א.מ.ד.א מחובר
          א.מ.ד.א מחובר
          א.מ.ד.
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #215

          @א.ל-0 @צול-גאה
          ככל הנראה זה אכן בשל הניסיונות שלכם להחליף מפתחות.
          גוגל רואה את זה כהפרה של תנאי השימוש.
          הכי טוב להתייעץ עם ג'מיני מה לעשות, הוא מכיר את החוקים שלהם הכי טוב. אני אישית חושב שהתירוץ של משתמש נוסף במחשב הכי נשמע הגיוני, אבל כדאי תשאל את ג'מיני אם זה תירוץ נכון טכנית.
          @אהרן @כולם אם אתה משתמש רק במפתח אחד, אין מה לחשוש. לזה בדיוק נועד מפתח ה-api.
          אני כבר חודשיים במהלך הפיתוח של סמארטי משתמש בקצב גבוה ב-api ולא נחסם כלום, כי זה רק מפתח אחד.

          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • ח חכם בלילה 1

            @א.מ.ד.

            למה כשאני שולח מייל דרכו הוא מיושר לשמאל?

            ואם אני מבקש תיישר לימין אז הוא עושה ככה
            e5468427-8308-4ca4-816d-aa4695c0cf99-image.png

            וכמובן עדיין נשאר מיושר לשמאל...

            א.מ.ד.א מחובר
            א.מ.ד.א מחובר
            א.מ.ד.
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #216

            @חכם-בלילה-1 תנסה מודל טוב יותר.

            מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א.מ.ד.א א.מ.ד.

              @חכם-בלילה-1 תנסה מודל טוב יותר.

              ט מנותק
              ט מנותק
              טופ שבמתמחים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #217

              @א.מ.ד. איך משנים מודל?

              א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ט טופ שבמתמחים

                @א.מ.ד. איך משנים מודל?

                א.מ.ד.א מחובר
                א.מ.ד.א מחובר
                א.מ.ד.
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #218

                @טופ-שבמתמחים כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                @א.מ.ד. איך משנים מודל?

                בהגדרות!

                מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צול גאהצ מחובר
                  צול גאהצ מחובר
                  צול גאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                  #219

                  @המלאך שמתי עכשיו API של גרוק ונטפרי חסמו

                  שגיאה: שגיאת חיבור מול ה-API: <!DOCTYPE html>
                  <html>
                      <head>
                          <link rel="icon" href="//netfree.link/img/block-favicon.png"/>
                      </head>
                      <body>
                          <iframe src="//netfree.link/block/#%7B%22block%22:%22deny%22%2C%22page_info%22:%7B%22url%22:%22https:%2F%2Fapi.groq.com%2Fopenai%2Fv1%2Fchat%2Fcompletions%22%7D%7D" style=" position: fixed; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: none;"></iframe>
                      </body>
                  </html>
                  

                  זה חסימה חדשה גם לAPI של גמיני או שAPI של גרוק היה חסום שם תמיד?
                  נראה לכם יש סיכוי לפתיחה ?

                  ט המלאךה 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • צול גאהצ צול גאה

                    @המלאך שמתי עכשיו API של גרוק ונטפרי חסמו

                    שגיאה: שגיאת חיבור מול ה-API: <!DOCTYPE html>
                    <html>
                        <head>
                            <link rel="icon" href="//netfree.link/img/block-favicon.png"/>
                        </head>
                        <body>
                            <iframe src="//netfree.link/block/#%7B%22block%22:%22deny%22%2C%22page_info%22:%7B%22url%22:%22https:%2F%2Fapi.groq.com%2Fopenai%2Fv1%2Fchat%2Fcompletions%22%7D%7D" style=" position: fixed; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: none;"></iframe>
                        </body>
                    </html>
                    

                    זה חסימה חדשה גם לAPI של גמיני או שAPI של גרוק היה חסום שם תמיד?
                    נראה לכם יש סיכוי לפתיחה ?

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טופ שבמתמחים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #220

                    @צול-גאה כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                    @המלאך שמתי עכשיו API של גרוק ונטפרי חסמו

                    אתה צריך לתייג את @א.מ.ד.

                    @צול-גאה כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                    נראה לכם יש סיכוי לפתיחה ?

                    תשלח בקשה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צול גאהצ צול גאה

                      @המלאך שמתי עכשיו API של גרוק ונטפרי חסמו

                      שגיאה: שגיאת חיבור מול ה-API: <!DOCTYPE html>
                      <html>
                          <head>
                              <link rel="icon" href="//netfree.link/img/block-favicon.png"/>
                          </head>
                          <body>
                              <iframe src="//netfree.link/block/#%7B%22block%22:%22deny%22%2C%22page_info%22:%7B%22url%22:%22https:%2F%2Fapi.groq.com%2Fopenai%2Fv1%2Fchat%2Fcompletions%22%7D%7D" style=" position: fixed; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: none;"></iframe>
                          </body>
                      </html>
                      

                      זה חסימה חדשה גם לAPI של גמיני או שAPI של גרוק היה חסום שם תמיד?
                      נראה לכם יש סיכוי לפתיחה ?

                      המלאךה מנותק
                      המלאךה מנותק
                      המלאך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
                      #221

                      @צול-גאה אין לי מושג.
                      אין לי נטפרי כידוע...
                      אבל הם יכולים להיכנס לקריאת api.
                      אז די הגיוני שקשור אליהם.

                      "Code shapes logic, AI expands vision."

                      צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המלאךה המלאך

                        @צול-גאה אין לי מושג.
                        אין לי נטפרי כידוע...
                        אבל הם יכולים להיכנס לקריאת api.
                        אז די הגיוני שקשור אליהם.

                        צול גאהצ מחובר
                        צול גאהצ מחובר
                        צול גאה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #222

                        @המלאך אתה מתכוון שהם יכולים לסנן אותה?

                        המלאךה א.מ.ד.א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • צול גאהצ צול גאה

                          @המלאך אתה מתכוון שהם יכולים לסנן אותה?

                          המלאךה מנותק
                          המלאךה מנותק
                          המלאך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #223

                          @צול-גאה כן.
                          או לחסום.
                          לגבי לסנן אני לא בטוח אבל לחסום הם יכולים בוודאות.

                          "Code shapes logic, AI expands vision."

                          צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המלאךה המלאך

                            @צול-גאה כן.
                            או לחסום.
                            לגבי לסנן אני לא בטוח אבל לחסום הם יכולים בוודאות.

                            צול גאהצ מחובר
                            צול גאהצ מחובר
                            צול גאה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #224

                            @המלאך לחסום זה פשוט שהם יכולים
                            פשוט לחסום את השרת API של גרוק
                            השאלה היא האם יש להם איך לפתוח שזה רק אם הם יודעים לסנן את זה

                            המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צול גאהצ צול גאה

                              @המלאך לחסום זה פשוט שהם יכולים
                              פשוט לחסום את השרת API של גרוק
                              השאלה היא האם יש להם איך לפתוח שזה רק אם הם יודעים לסנן את זה

                              המלאךה מנותק
                              המלאךה מנותק
                              המלאך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #225

                              @צול-גאה לכאורה כן.
                              אבל אני לא בטוח..
                              לא רוצה להגיד דברים בלי שאני בטוח בזה.
                              אבל בכל מקרה יש להם בכלל חינמי לגרוק?

                              "Code shapes logic, AI expands vision."

                              צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המלאךה המלאך

                                @צול-גאה לכאורה כן.
                                אבל אני לא בטוח..
                                לא רוצה להגיד דברים בלי שאני בטוח בזה.
                                אבל בכל מקרה יש להם בכלל חינמי לגרוק?

                                צול גאהצ מחובר
                                צול גאהצ מחובר
                                צול גאה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #226

                                @המלאך ככה גמיני אמר
                                אכן לא הכנסתי אשראי וקיבלתי API אין לי איך לבדוק כמה הוא עובד אבל תנסה אתה

                                המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צול גאהצ צול גאה

                                  @המלאך ככה גמיני אמר
                                  אכן לא הכנסתי אשראי וקיבלתי API אין לי איך לבדוק כמה הוא עובד אבל תנסה אתה

                                  המלאךה מנותק
                                  המלאךה מנותק
                                  המלאך
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
                                  #227

                                  @צול-גאה בדקתי באתר הרשמי.
                                  לא חינמי, אבל פתיחת חשבון מפתח בxai נותנת לך 25 דולר חינמיים.
                                  בעיקרון זה לפי שימוש..

                                  "Code shapes logic, AI expands vision."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צול גאהצ צול גאה התייחס לנושא זה
                                  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                    @י.ר.ק כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                    @א.מ.ד. לא קראתי את כל ה140 פוסטים ויכול להיות שכתבו את זה אבל תוכל להגיד לי כמה ג'יגה ראם צריך מינימום בשביל הדבר הזה

                                    התוכנה עצמה צורכת עד 500MB RAM. רוב הזמן צורכת כ-30-50MB RAM.

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    י.ר.ק
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #228

                                    @א.מ.ד. אז יספיק אם יש לי פחות מ4 ג'יגה ראם?

                                    המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י י.ר.ק

                                      @א.מ.ד. אז יספיק אם יש לי פחות מ4 ג'יגה ראם?

                                      המלאךה מנותק
                                      המלאךה מנותק
                                      המלאך
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #229

                                      @י.ר.ק לא מומלץ בכלל.
                                      הכי מומלץ זה לקנות דחוף! מחשב חדש.
                                      4 ראם זה בדיחה.
                                      בקושי להריץ את ווינדוס.

                                      "Code shapes logic, AI expands vision."

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • המלאךה המלאך

                                        @י.ר.ק לא מומלץ בכלל.
                                        הכי מומלץ זה לקנות דחוף! מחשב חדש.
                                        4 ראם זה בדיחה.
                                        בקושי להריץ את ווינדוס.

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        י.ר.ק
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #230

                                        @המלאך יעבוד או לא?

                                        המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י י.ר.ק

                                          @המלאך יעבוד או לא?

                                          המלאךה מנותק
                                          המלאךה מנותק
                                          המלאך
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #231

                                          @י.ר.ק אולי בדוחק.
                                          משימות מורכבות יקריסו.
                                          בקיצור? חבל..

                                          "Code shapes logic, AI expands vision."

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר