שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!
-
- כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
- כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
תודה רבה.
כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
תודה רבה.יתוקן בגרסה הבאה
-
כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
תודה רבה.יתוקן בגרסה הבאה
-
-
@ישראל-אמיתי אמרתי שיקח עוד מלא זמן כי אני עובר לפרויקטים אחרים ...
-
@css-0 דבר ראשון תודה על התוכנה
אין לי אפשרות עדיין לתת לייקים, אבל ברגע שאוכל אתן
התוכנה נפתחת אבל לא עובדת. מצרף צילום מסך
יכול להיות שזה בגלל שעל המחשב יש נטפרי שלא נותן AI?

זה אופליין זה לא קשור לנטפרי
-
@css-0 דבר ראשון תודה על התוכנה
אין לי אפשרות עדיין לתת לייקים, אבל ברגע שאוכל אתן
התוכנה נפתחת אבל לא עובדת. מצרף צילום מסך
יכול להיות שזה בגלל שעל המחשב יש נטפרי שלא נותן AI?

שעל המחשב יש נטפרי
אין כזה דבר נטפרי על המחשב, ווויפרי לא נוגע בשום תוכנה.
תסתכל אם קובץ המודל בתיקיה שהוא אמור להיותתוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE
-
שעל המחשב יש נטפרי
אין כזה דבר נטפרי על המחשב, ווויפרי לא נוגע בשום תוכנה.
תסתכל אם קובץ המודל בתיקיה שהוא אמור להיותתוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE
-
@CSS-0 כתב:
תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE
הEXE הכוונה ליישום?
@אסטרונאוט כן
-
למה לפעמים הוא כותב באמצע צאט
[המודל קטע את הפעולה]
יש אפשרות לצאת מזה?
ואיך אני מגדיר שהוא ישתמש במידע מהודעות ישנות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות