דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
299 פוסטים 53 כותבים 8.5k צפיות 48 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אסטרונאוט
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #288

    הורדתי את התיקייה כמו שהיא וחילצתי. משהו יכול היה לזוז?

    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אסטרונאוט

      הורדתי את התיקייה כמו שהיא וחילצתי. משהו יכול היה לזוז?

      CSS 0C מנותק
      CSS 0C מנותק
      CSS 0
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #289
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 1 123 דג מלוח

        @אסטרונאוט

        @אסטרונאוט כתב:

        שעל המחשב יש נטפרי

        אין כזה דבר נטפרי על המחשב, ווויפרי לא נוגע בשום תוכנה.
        תסתכל אם קובץ המודל בתיקיה שהוא אמור להיות

        @CSS-0 כתב:

        תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE

        א מנותק
        א מנותק
        אסטרונאוט
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #290

        @123-דג-מלוח כתב:

        @CSS-0 כתב:

        תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE

        הEXE הכוונה ליישום?

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אסטרונאוט

          @123-דג-מלוח כתב:

          @CSS-0 כתב:

          תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE

          הEXE הכוונה ליישום?

          ט מנותק
          ט מנותק
          טופ שבמתמחים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #291

          @אסטרונאוט כן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הרן
            כתב נערך לאחרונה על ידי הרן
            #292

            למה לפעמים הוא כותב באמצע צאט
            [המודל קטע את הפעולה]
            יש אפשרות לצאת מזה?
            ואיך אני מגדיר שהוא ישתמש במידע מהודעות ישנות?

            CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה הרן

              למה לפעמים הוא כותב באמצע צאט
              [המודל קטע את הפעולה]
              יש אפשרות לצאת מזה?
              ואיך אני מגדיר שהוא ישתמש במידע מהודעות ישנות?

              CSS 0C מנותק
              CSS 0C מנותק
              CSS 0
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #293

              @הרן כתב:

              יש אפשרות לצאת מזה?

              לחלק עזר להכנס להגדרות, ולהגדיל את כמות האסימוני קלט והפלט.

              בפעם הבאה לפני תעבור על השרשור

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מנותק
                מ מנותק
                משה הצדיק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #294

                אני חושב האם אפשר לשדרג את זה שיעבוד בדומה ל
                d7f908f2-dcfb-4d14-bbd0-e57afd438aff-image.jpeg
                של גוגל שאפשר לעלות מידע ולשאול על זה

                1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משה הצדיק

                  אני חושב האם אפשר לשדרג את זה שיעבוד בדומה ל
                  d7f908f2-dcfb-4d14-bbd0-e57afd438aff-image.jpeg
                  של גוגל שאפשר לעלות מידע ולשאול על זה

                  1 מנותק
                  1 מנותק
                  123 דג מלוח
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #295

                  @משה-הצדיק מה ההבדל בין זה להעלאת קבצים?

                  (אף שאני לא הצלחתי להעלות אבל זה לא רלוונטי)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נח לידר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #296

                    שאלתי אותו שאלה פשוטה תראו מה הוא ענה...

                    צילום מסך 2026-06-22 124232.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • CSS 0C CSS 0

                      אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:
                      2546e68a-7600-4dde-b698-6384ccf3f551-image.png

                      השיפורים:

                      • ממשק הגדרות:
                        • אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
                        • לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
                        • לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
                        • הפעלת זיכרון אישי.
                        • לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
                      • כפתור "+":
                        קרדיט ל @א.מ.ד.
                        • יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.

                      גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון

                      • אפשרויות חדשות:
                        • לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
                        • לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
                        • להוסיף קבצים לשיחה.
                        • עוד כמה שיפורים בעיצוב.

                      איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
                      אז לא זה עובד בצורה הבאה:
                      המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
                      סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
                      סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
                      סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן


                      איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
                      נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.


                      צילו"מ:


                      d34989a6-70d2-4f39-88ef-4da30494b914-image.png
                      ce8cbc84-6ee7-4417-a755-2f0619f633c3-image.png
                      2b267e05-3af3-448b-ba32-1ce42528f7a3-image.png

                      להורדה:

                      יש לבקש הרשאת גישה:
                      המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB

                      אברהם העברי V2.0 Pro
                      אברהם העברי V2.0

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יוסל'ה מקראקוב
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #297

                      @CSS-0 מדהים!!!!!!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        משה הצדיק
                        כתב נערך לאחרונה על ידי משה הצדיק
                        #298

                        שם זה ממש משוכלל וזה עוזר לי בלימודים לעשות חוברות עבודה
                        למי שיש גרסה 2.0 אם יכול לשלוח לי במייל mak91595@gmail.com בדרייב

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ משה הצדיק

                          שם זה ממש משוכלל וזה עוזר לי בלימודים לעשות חוברות עבודה
                          למי שיש גרסה 2.0 אם יכול לשלוח לי במייל mak91595@gmail.com בדרייב

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טופ שבמתמחים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #299

                          @משה-הצדיק למה שלא תוריד מהפוסט הראשי?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר