שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!
-
@css-0 דבר ראשון תודה על התוכנה
אין לי אפשרות עדיין לתת לייקים, אבל ברגע שאוכל אתן
התוכנה נפתחת אבל לא עובדת. מצרף צילום מסך
יכול להיות שזה בגלל שעל המחשב יש נטפרי שלא נותן AI?

זה אופליין זה לא קשור לנטפרי
-
@css-0 דבר ראשון תודה על התוכנה
אין לי אפשרות עדיין לתת לייקים, אבל ברגע שאוכל אתן
התוכנה נפתחת אבל לא עובדת. מצרף צילום מסך
יכול להיות שזה בגלל שעל המחשב יש נטפרי שלא נותן AI?

שעל המחשב יש נטפרי
אין כזה דבר נטפרי על המחשב, ווויפרי לא נוגע בשום תוכנה.
תסתכל אם קובץ המודל בתיקיה שהוא אמור להיותתוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE
-
שעל המחשב יש נטפרי
אין כזה דבר נטפרי על המחשב, ווויפרי לא נוגע בשום תוכנה.
תסתכל אם קובץ המודל בתיקיה שהוא אמור להיותתוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE
-
@CSS-0 כתב:
תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE
הEXE הכוונה ליישום?
@אסטרונאוט כן
-
למה לפעמים הוא כותב באמצע צאט
[המודל קטע את הפעולה]
יש אפשרות לצאת מזה?
ואיך אני מגדיר שהוא ישתמש במידע מהודעות ישנות? -
-
אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:

השיפורים:
- ממשק הגדרות:
- אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
- לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
- לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
- הפעלת זיכרון אישי.
- לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
- כפתור "+":
קרדיט ל @א.מ.ד.- יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.
גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון
- אפשרויות חדשות:
- לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
- לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
- להוסיף קבצים לשיחה.
- עוד כמה שיפורים בעיצוב.
איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
אז לא זה עובד בצורה הבאה:
המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן
איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.
צילו"מ:



להורדה:
יש לבקש הרשאת גישה:
המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB@CSS-0 מדהים!!!!!!!!
- ממשק הגדרות:
-
שם זה ממש משוכלל וזה עוזר לי בלימודים לעשות חוברות עבודה
למי שיש גרסה 2.0 אם יכול לשלוח לי במייל mak91595@gmail.com בדרייב -
שם זה ממש משוכלל וזה עוזר לי בלימודים לעשות חוברות עבודה
למי שיש גרסה 2.0 אם יכול לשלוח לי במייל mak91595@gmail.com בדרייב@משה-הצדיק למה שלא תוריד מהפוסט הראשי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

