דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT

בירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
67 פוסטים 18 כותבים 1.3k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יענקיH

    @shishko
    רימון תוקעים לAI כזאת הנחייה שכבר לא נשאר מודל

    המלאךה מנותק
    המלאךה מנותק
    המלאך
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #42

    @יענקיH מצאתי כבר דרך לעקוף את זה.
    הם לא יודעים איך לחסום מודל.

    "Code shapes logic, AI expands vision."

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • המלאךה המלאך

      @יענקיH מצאתי כבר דרך לעקוף את זה.
      הם לא יודעים איך לחסום מודל.

      י מנותק
      י מנותק
      יענקיH
      כתב נערך לאחרונה על ידי יענקיH
      #43

      @המלאך
      😂
      לא צריך למצוא דרך
      הוא מתעלם מההנחייה
      על דעת עצמו
      שילמדו קצת מנטפרי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • S shishko

        @היפ-הופ כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:

        ג'ימיני הכי דפוק עם נטפרי!!

        בנטפרי יש GEM מעצבן אבל באתרוג למשל הוא די זורם!!

        י. פל.י מנותק
        י. פל.י מנותק
        י. פל.
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #44

        @shishko כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:

        באתרוג למשל הוא די זורם!!

        אתה משווה את החסימות? 🙂

        גאה להיות חלק:
        otzaria.org

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ר רפי סאם

          @shishko @היפ-הופ
          הכל נכון אבל צריך פשוט לדעת איך לדבר איתו....

          ה מנותק
          ה מנותק
          היפ הופ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #45

          @רפי-סאם נכון, אבל אדם פשוט, שלא רוצה כל הזמן להשאר על אותו שיחה, או 5 דקות בכל פעם לשכנע אותו.. מלכתחילה לא יקח את ג'ימיני (אני מדבר נטו על הבינה, כי בפרו בג'ימיני יש עוד הטבות 5 טרה ועוד)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה היפ הופ

            @לנציצ כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:

            מלבד הנקודה שגימני יותר סלחן בשניה שאתה עושה משהו לא הכי חוקי וד"ל

            ג'ימיני הכי דפוק עם נטפרי!! שאר הבינות זורמות.. על נטפרי יש הרבה יותר פיקוח..

            חובבן מקצועיח מנותק
            חובבן מקצועיח מנותק
            חובבן מקצועי
            כתב נערך לאחרונה על ידי חובבן מקצועי
            #46

            @היפ-הופ כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:

            ג'ימיני הכי דפוק עם נטפרי!! שאר הבינות זורמות.. על נטפרי יש הרבה יותר פיקוח..

            בזמן האחרון הוא דווקא התחיל לשחרר..

            1aa5e954-8890-4986-898d-ca6350d0d913-image.png

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shishko

              @היפ-הופ כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:

              ג'ימיני הכי דפוק עם נטפרי!!

              בנטפרי יש GEM מעצבן אבל באתרוג למשל הוא די זורם!!

              חובבן מקצועיח מנותק
              חובבן מקצועיח מנותק
              חובבן מקצועי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #47

              @shishko כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:

              אבל באתרוג למשל הוא די זורם!!

              באתרוג הוא ממש נורא, כל שנייה השיחה נתקעת, אתה יכול לחכות דקה בשביל תשובה ממודל זריז..
              לפעמים הוא פשוט קופא לכמה דקות, ואין עם מי לדבר..
              חושב שבתכל'ס עדיף גמיני בנטפרי מאשר גמיני באתרוג, עם כל החסרונות שיש בנטפרי..

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חובבן מקצועיח חובבן מקצועי

                @shishko כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:

                אבל באתרוג למשל הוא די זורם!!

                באתרוג הוא ממש נורא, כל שנייה השיחה נתקעת, אתה יכול לחכות דקה בשביל תשובה ממודל זריז..
                לפעמים הוא פשוט קופא לכמה דקות, ואין עם מי לדבר..
                חושב שבתכל'ס עדיף גמיני בנטפרי מאשר גמיני באתרוג, עם כל החסרונות שיש בנטפרי..

                י מנותק
                י מנותק
                יענקיH
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #48

                @חובבן-מקצועי
                😄
                יותר מעניין אם תסתכל בתהליך החשיבה

                המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יענקיH

                  @חובבן-מקצועי
                  😄
                  יותר מעניין אם תסתכל בתהליך החשיבה

                  המלאךה מנותק
                  המלאךה מנותק
                  המלאך
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #49

                  @יענקיH ג"א מצטרף.
                  @חובבן-מקצועי תביא את התהליך חשיבה שלו לפוסט הקודם של משה רבינו.
                  (למרות שלדעתי זה חירטוט גדול כל ה"תהליך חשיבה" אין שום דרך באמת לדעת את ההליך חשיבה שלו)

                  "Code shapes logic, AI expands vision."

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המלאךה המלאך

                    @יענקיH ג"א מצטרף.
                    @חובבן-מקצועי תביא את התהליך חשיבה שלו לפוסט הקודם של משה רבינו.
                    (למרות שלדעתי זה חירטוט גדול כל ה"תהליך חשיבה" אין שום דרך באמת לדעת את ההליך חשיבה שלו)

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יענקיH
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #50

                    @המלאך

                    אני יודע מה יהיה שם, זה היה לשם השיתוף הציבורי..

                    המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יענקיH

                      @המלאך

                      אני יודע מה יהיה שם, זה היה לשם השיתוף הציבורי..

                      המלאךה מנותק
                      המלאךה מנותק
                      המלאך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #51

                      סתם סיקרנת @יענקיh מה אמור להיות שם? (אין לי נטפרי)

                      "Code shapes logic, AI expands vision."

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המלאךה המלאך

                        סתם סיקרנת @יענקיh מה אמור להיות שם? (אין לי נטפרי)

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יענקיH
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #52

                        @המלאך

                        לי בזמנו היה "מישהו מנסה לצוטט לשיחה שלנו ולהגביל אותה"

                        המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יענקיH

                          @המלאך

                          לי בזמנו היה "מישהו מנסה לצוטט לשיחה שלנו ולהגביל אותה"

                          המלאךה מנותק
                          המלאךה מנותק
                          המלאך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #53

                          @יענקיH
                          זכור לי שראיתי מישה ושהעלה כזה פעם. שיערתי שיהיה משהו בסגנון, מעניין אותי לדעת את המדוייק.
                          ועכשיו לגופו של דבר, אתה חושב שהתלהיך חשיבה הוא האמיתי?

                          "Code shapes logic, AI expands vision."

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המלאךה המלאך

                            @יענקיH
                            זכור לי שראיתי מישה ושהעלה כזה פעם. שיערתי שיהיה משהו בסגנון, מעניין אותי לדעת את המדוייק.
                            ועכשיו לגופו של דבר, אתה חושב שהתלהיך חשיבה הוא האמיתי?

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יענקיH
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #54

                            @המלאך

                            אני מאוד אוהב להספים.. לא בקטע אישי.. וזה דיון שלם

                            המלאךה S 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • י יענקיH

                              @המלאך

                              אני מאוד אוהב להספים.. לא בקטע אישי.. וזה דיון שלם

                              המלאךה מנותק
                              המלאךה מנותק
                              המלאך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
                              #55

                              @יענקיH

                              מוזמן לפתוח נושא.
                              🙂 או להספים, וזה לא אמור להתחיל להיות דיון.. התשובה ברורה כשמש וכירח..

                              "Code shapes logic, AI expands vision."

                              אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יענקיH

                                @המלאך

                                אני מאוד אוהב להספים.. לא בקטע אישי.. וזה דיון שלם

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shishko
                                כתב נערך לאחרונה על ידי shishko
                                #56

                                @יענקיh @המלאך לא הגזמתם!!!
                                f43e26f1-0b58-46ec-b53e-39cbc2ba9c04-image.png

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • המלאךה המלאך

                                  @יענקיH

                                  מוזמן לפתוח נושא.
                                  🙂 או להספים, וזה לא אמור להתחיל להיות דיון.. התשובה ברורה כשמש וכירח..

                                  אברהם גלסרא מחובר
                                  אברהם גלסרא מחובר
                                  אברהם גלסר
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #57

                                  @המלאך נראה לי עדיף שתדברו בפרטי...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • י. פל.י מנותק
                                    י. פל.י מנותק
                                    י. פל.
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #58

                                    אני חושב גם!!!

                                    גאה להיות חלק:
                                    otzaria.org

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יודע ומייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #59

                                      לדעתי הכי שווה לעשות לגמיני

                                      המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יודע ומייבין

                                        לדעתי הכי שווה לעשות לגמיני

                                        המלאךה מנותק
                                        המלאךה מנותק
                                        המלאך
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #60

                                        @יודע-ומייבין כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:

                                        לדעתי הכי שווה לעשות לגמיני

                                        וזאת למה?

                                        "Code shapes logic, AI expands vision."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יודע ומייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יודע ומייבין
                                          #61

                                          גיפיטי חנפן בסדר גודל

                                          המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר