בירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT
-
@היפ-הופ כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:
ג'ימיני הכי דפוק עם נטפרי!!
בנטפרי יש GEM מעצבן אבל באתרוג למשל הוא די זורם!!
@shishko כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:
אבל באתרוג למשל הוא די זורם!!
באתרוג הוא ממש נורא, כל שנייה השיחה נתקעת, אתה יכול לחכות דקה בשביל תשובה ממודל זריז..
לפעמים הוא פשוט קופא לכמה דקות, ואין עם מי לדבר..
חושב שבתכל'ס עדיף גמיני בנטפרי מאשר גמיני באתרוג, עם כל החסרונות שיש בנטפרי.. -
@shishko כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:
אבל באתרוג למשל הוא די זורם!!
באתרוג הוא ממש נורא, כל שנייה השיחה נתקעת, אתה יכול לחכות דקה בשביל תשובה ממודל זריז..
לפעמים הוא פשוט קופא לכמה דקות, ואין עם מי לדבר..
חושב שבתכל'ס עדיף גמיני בנטפרי מאשר גמיני באתרוג, עם כל החסרונות שיש בנטפרי..@חובבן-מקצועי

יותר מעניין אם תסתכל בתהליך החשיבה -
@חובבן-מקצועי

יותר מעניין אם תסתכל בתהליך החשיבה -
@יענקיH ג"א מצטרף.
@חובבן-מקצועי תביא את התהליך חשיבה שלו לפוסט הקודם של משה רבינו.
(למרות שלדעתי זה חירטוט גדול כל ה"תהליך חשיבה" אין שום דרך באמת לדעת את ההליך חשיבה שלו) -
@יענקיH
זכור לי שראיתי מישה ושהעלה כזה פעם. שיערתי שיהיה משהו בסגנון, מעניין אותי לדעת את המדוייק.
ועכשיו לגופו של דבר, אתה חושב שהתלהיך חשיבה הוא האמיתי? -
-
לדעתי הכי שווה לעשות לגמיני
-
לדעתי הכי שווה לעשות לגמיני
@יודע-ומייבין כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:
לדעתי הכי שווה לעשות לגמיני
וזאת למה?
-
גיפיטי חנפן בסדר גודל
-
גיפיטי חנפן בסדר גודל
@יודע-ומייבין כתב בבירור | האם שווה לעשות מנוי פרו בגמיני או GPT:
גיפיטי חנפן בסדר גודל
כל המודלים.

זה הייעוד שלהם, לגרום לך להבין שאתה זקוק להם, אבל דווקא במודלים החדשים זה ממש ישתפר.
אבל זה לא אמור להיות סיבה לעשות מנוי לג'מיני ולא לGPT..
מה התחום שאתה זקוק לו? כי בקידוד הוא גרוע.. -
התמונות של גמיני ללא השוואה
-
התמונות של גמיני ללא השוואה
@יודע-ומייבין ניסית את GPT החדש?
הוא דווקא ממש טוב.. -
@יודע-ומייבין ניסית את GPT החדש?
הוא דווקא ממש טוב..@המלאך גם לתמונות?
-
@המלאך גם לתמונות?
@יודע-ומייבין כן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
