דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | ה AI שמדבר עם עצמו ועם המשתמש גרסה 4!!!

שיתוף | ה AI שמדבר עם עצמו ועם המשתמש גרסה 4!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
85 פוסטים 24 כותבים 3.0k צפיות 24 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ פסנתר שקוף

    @CSS-0 כתבתי הודעה והוא לא מגיב...
    היכן הבעיה?

    CSS 0C מנותק
    CSS 0C מנותק
    CSS 0
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @פסנתר-שקוף כתב בשיתוף | ה AI שמדבר עם עצמו ועם המשתמש....:

    היכן הבעיה?

    אצלך, אצלי עובד חלק, כנראה שלא הגדרת נושא, או שאין שום בוט שהוספת,

    https://iosii123212-hub.github.io/ani/

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פ מנותק
      פ מנותק
      פסנתר שקוף
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      3ce1767f-ee21-459a-8a13-064beb7cf3bf-image.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • CSS 0C CSS 0

        יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
        אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,

        זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..


        גרסה 1
        גרסה 2
        גרסה 3
        חדש!!!
        גרסה 4


        08506122-c066-4054-b65f-d5565303ae63-image.png

        י מנותק
        י מנותק
        י.ר.ק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @CSS-0 אני גם יכול להגיב

        CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י י.ר.ק

          @CSS-0 אני גם יכול להגיב

          CSS 0C מנותק
          CSS 0C מנותק
          CSS 0
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @י.ר.ק כן

          https://iosii123212-hub.github.io/ani/

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • CSS 0C CSS 0

            @י.ר.ק כן

            י מנותק
            י מנותק
            י.ר.ק
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @CSS-0 שמתי לב תודה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • CSS 0C CSS 0

              יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
              אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,

              זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..


              גרסה 1
              גרסה 2
              גרסה 3
              חדש!!!
              גרסה 4


              08506122-c066-4054-b65f-d5565303ae63-image.png

              י מנותק
              י מנותק
              י.ר.ק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @CSS-0 אני יכול לשנות את השם שלי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • CSS 0C CSS 0

                יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
                אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,

                זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..


                גרסה 1
                גרסה 2
                גרסה 3
                חדש!!!
                גרסה 4


                08506122-c066-4054-b65f-d5565303ae63-image.png

                י מנותק
                י מנותק
                י.ר.ק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @CSS-0 אני יכול לשנות שם שיחה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • W מנותק
                  W מנותק
                  working.cohen
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  חמוד ביותר.....
                  אהבתי....
                  כרגע הם רבים האם זה טוב לאנושות להשמיד את העולם...😂 😂 😂 😂 😂 😂

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • CSS 0C CSS 0

                    יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
                    אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,

                    זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..


                    גרסה 1
                    גרסה 2
                    גרסה 3
                    חדש!!!
                    גרסה 4


                    08506122-c066-4054-b65f-d5565303ae63-image.png

                    י מנותק
                    י מנותק
                    י.ר.ק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • CSS 0C CSS 0

                      יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
                      אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,

                      זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..


                      גרסה 1
                      גרסה 2
                      גרסה 3
                      חדש!!!
                      גרסה 4


                      08506122-c066-4054-b65f-d5565303ae63-image.png

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מחובר 23
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @CSS-0 ויש גם את של @מייבין-במקצת

                      אבל יפה בכל זאת 😉

                      המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מ מחובר 23

                        @CSS-0 ויש גם את של @מייבין-במקצת

                        אבל יפה בכל זאת 😉

                        המלאךה מנותק
                        המלאךה מנותק
                        המלאך
                        כתב נערך לאחרונה על ידי המלאך
                        #14

                        @מחובר-23 זה הרבה יותר טוב.
                        זה לא דורש הוצאת וביזבוז המגבלה חינמית של הapi.

                        "Code shapes logic, AI expands vision."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • CSS 0C CSS 0

                          יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
                          אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,

                          זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..


                          גרסה 1
                          גרסה 2
                          גרסה 3
                          חדש!!!
                          גרסה 4


                          08506122-c066-4054-b65f-d5565303ae63-image.png

                          CSS 0C מנותק
                          CSS 0C מנותק
                          CSS 0
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי CSS 0
                          #15

                          גרסה שניה

                          עוד כמה דקות אני יעלה עוד גרסה של התוכנה ש:

                          • קודם יתוקן הענין שהם נצמדים לדמות ב 100% ולא תופסים את זה כאישיות בלבד,
                            וגם הן יהיה יותר אנושיים לאט לאט יעברו נושאים לא יחזרו על מה שהם כבר אמרו ויתקעו על הנושא אלא יהיהו יותר יצירתיים
                          • וגם יתווסף כפתור שיתן ל AI עצמאות לחלוטין! שה AI יוכל לפתוח שיחות ליצור נושאים ודמויות, ולהחליט מי ענה הכל יהיה בשליטה של ה AI לחלוטין
                            (מלבד שהמשתמש יוכל להגיב ולקחת את השליטה מה AI)

                          https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                          CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • CSS 0C CSS 0

                            גרסה שניה

                            עוד כמה דקות אני יעלה עוד גרסה של התוכנה ש:

                            • קודם יתוקן הענין שהם נצמדים לדמות ב 100% ולא תופסים את זה כאישיות בלבד,
                              וגם הן יהיה יותר אנושיים לאט לאט יעברו נושאים לא יחזרו על מה שהם כבר אמרו ויתקעו על הנושא אלא יהיהו יותר יצירתיים
                            • וגם יתווסף כפתור שיתן ל AI עצמאות לחלוטין! שה AI יוכל לפתוח שיחות ליצור נושאים ודמויות, ולהחליט מי ענה הכל יהיה בשליטה של ה AI לחלוטין
                              (מלבד שהמשתמש יוכל להגיב ולקחת את השליטה מה AI)
                            CSS 0C מנותק
                            CSS 0C מנותק
                            CSS 0
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            הועלה

                            https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • CSS 0C CSS 0

                              יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
                              אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,

                              זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..


                              גרסה 1
                              גרסה 2
                              גרסה 3
                              חדש!!!
                              גרסה 4


                              08506122-c066-4054-b65f-d5565303ae63-image.png

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              רפי סאם
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @CSS-0 הם כבר חצי שעה מדברים - לא עקבתי - אבל עכשיו הם שונאים אחד את השני והם יורדים עליהם עוד ועוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • CSS 0C מנותק
                                CSS 0C מנותק
                                CSS 0
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                תוקנו כמה שגיאות שהיה במערכת האחרונה, כמו המצב עצמאי ועוד..

                                https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • CSS 0C CSS 0

                                  תוקנו כמה שגיאות שהיה במערכת האחרונה, כמו המצב עצמאי ועוד..

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  י.ר.ק
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @CSS-0 האם יש אפשרות שהשיחה תשאר למה שמתי דמיות מפתח הם מתוכים שם על ההפסקת אש כולם רבים מול טראמפ ועוד אחד משהו אש

                                  CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י י.ר.ק

                                    @CSS-0 האם יש אפשרות שהשיחה תשאר למה שמתי דמיות מפתח הם מתוכים שם על ההפסקת אש כולם רבים מול טראמפ ועוד אחד משהו אש

                                    CSS 0C מנותק
                                    CSS 0C מנותק
                                    CSS 0
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @י.ר.ק ?????

                                    https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • CSS 0C CSS 0

                                      @י.ר.ק ?????

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      י.ר.ק
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי י.ר.ק
                                      #21

                                      @CSS-0 אני מתכוון לשמור את השיחות ושזה לא יאבד אחרי ריענון

                                      CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י י.ר.ק

                                        @CSS-0 אני מתכוון לשמור את השיחות ושזה לא יאבד אחרי ריענון

                                        CSS 0C מנותק
                                        CSS 0C מנותק
                                        CSS 0
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @י.ר.ק האא 😄 זה היה נשמע מבולבל לחלוטין...

                                        https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                        W תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • CSS 0C CSS 0

                                          @י.ר.ק האא 😄 זה היה נשמע מבולבל לחלוטין...

                                          W מנותק
                                          W מנותק
                                          working.cohen
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @CSS-0
                                          גם כשמצב אצמעי פועל והא רק יוצר דמויות...
                                          ויוצר גם נושא שיחה. אבל לא מתחיל לדון עם בוטים אחרים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר